Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Pre-sale volgend jaar voor mensen die hun bandje registreren, dat is volgens mij nieuw? Of ik moet het afgelopen jaar gemist hebben, geen idee of ik m’n bandje vorig jaar had geregistreerd.

Is inderdaad nieuw.<br>
Ik heb m’n bandje vorig jaar wel geregistreerd maar heb eigenlijk niks van die voordelen gemerkt. Dus ben niet van plan om het dit jaar weer te doen eigenlijk. Ik hoop dat ze dit jaar die chip gewoon in het bandje hebben zitten ipv zo’n lelijk kaartje aan je bandje.

Was deze al gepost trouwens?<br>
RW14_MAP_FINAL.jpg

Betekend dit dat er geen afgesloten vakken meer zijn voor het hoofdpodium waar een beperkt aantal toeschouwers terecht kunnen? Op de map van vorig jaar was dat wel zichtbaar namelijk..

Hij bedoelt denk ik zonder poortje. Die staan er idd niet op maar die zullen er wel zijn verwacht ik.

Is dat ding dat naast de KluB C stond nu verdwenen, niet dat ik een idee had wat t was XD

Die poortjes zullen er sowieso wel weer zijn, anders krijgt je daar een geduw :o De foto is iets groter dan vorig jaar en dus wat minder detail, zie je op andere plekken ook wel. En dat ding bij Klub C is idd weg, vind ik wel jammer.

Die poortjes zullen er sowieso wel weer zijn, anders krijgt je daar een geduw
icon_surprised.gif
De foto is iets groter dan vorig jaar en dus wat minder detail, zie je op andere plekken ook wel. En dat ding bij Klub C is idd weg, vind ik wel jammer.

Wat was het eigenlijk?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>
Die poortjes zullen er sowieso wel weer zijn, anders krijgt je daar een geduw
icon_surprised.gif
De foto is iets groter dan vorig jaar en dus wat minder detail, zie je op andere plekken ook wel. En dat ding bij Klub C is idd weg, vind ik wel jammer.

Wat was het eigenlijk?

Een soort lichttoren/kunstinstallatie. Dat werkte eigenlijk perfect toen we nog de oude marquee hadden, maar met die huidige tenten heeft dat vooral voor opstoppingen gezorgd. Ben blij dat het weg is.

ah ok, ik heb er geen last van gehad, kan me wel voorstellen dat het bij Major Lazer gruwelijk in de weg heeft gestaan. Dat was echt heeeel druk

Het lijkt wel alsof ze ook bomen weg hebben gehaald bij het smalle punt onderweg van mainstage naar barn/klub c. Er staat nu heel eenzaam een boompje. Daar was het eerst ook heel druk met mensen die schaduw opzochten maar dan wel onwijs in de weg zaten.
Mainstage staat ook meer naar rechts, en wc's in rechterbovenhoek zijn weg.

Voor vergelijking; vorige map.

Het lijkt er wel op dat ze veel opstoppings punten hebben opgelost.

Edit: Ik vond die kunst installatie altijd wel even lekker om zittend op uit te rusten.

Ze moeten wel zorgen dat het niet te veel op Pinkpop gaat lijken. Een van de grote nadelen vond ik daar het totale gebrek aan schaduw. Nu valt dat met het weghalen van dit rijtje bomen nog mee, maar dat moeten ze niet te veel doen. Of ze moeten nieuwe schaduwplekken creeren. Wel goed dat ze opstoppingen weghalen natuurlijk

Ze moeten wel zorgen dat het niet te veel op Pinkpop gaat lijken. Een van de grote nadelen vond ik daar het totale gebrek aan schaduw. Nu valt dat met het weghalen van dit rijtje bomen nog mee, maar dat moeten ze niet te veel doen. Of ze moeten nieuwe schaduwplekken creeren. Wel goed dat ze opstoppingen weghalen natuurlijk

Dat hoop ik ook niet, want ik heb er al series gebruik van gemaakt de laatste jaren. Damn wat een warmte zo mee en dan !

Ik kan me ook wel voorstellen dat het nieuwe gedeelte ook extra schaduw bied, maar zo te zien zijn knelpunten inderdaad aangepakt. Het invalide platform is ook verplaatst al vraag ik me af of dat niet extra zicht wegneemt voor anderen.

Hij bedoelt denk ik zonder poortje. Die staan er idd niet op maar die zullen er wel zijn verwacht ik.

Is dat ding dat naast de KluB C stond nu verdwenen, niet dat ik een idee had wat t was XD

Ik bedoelde inderdaad de poortjes, ben wel eerder op een editie geweest dat die er niet stonden (2004 geloof ik). Maar zou ook door de grootte van de kaart kunnen komen inderdaad zoals in een ander comment werd gezegd. Al is het verschil met de kaart van vorig jaar wel groot.

Die oranje boxen met shirts erboven op die plattegrond zijn neem ik aan de plekken waar ze de bandmerch verkopen? Ik ben bang dat ik daar teveel geld ga uitgeven namenlijk ;)

Die oranje boxen met shirts erboven op die plattegrond zijn neem ik aan de plekken waar ze de bandmerch verkopen? Ik ben bang dat ik daar teveel geld ga uitgeven namenlijk
icon_wink.gif

Dat zijn ze inderdaad! Puur uit nieuwsgierigheid, van welke bands wil je kopen? :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">PascalBreda wrote:</div>
Die oranje boxen met shirts erboven op die plattegrond zijn neem ik aan de plekken waar ze de bandmerch verkopen? Ik ben bang dat ik daar teveel geld ga uitgeven namenlijk
icon_wink.gif

Dat zijn ze inderdaad! Puur uit nieuwsgierigheid, van welke bands wil je kopen?
icon_smile.gif

Dat ligt eraan wat welke band bij zich heeft.

Maar ik wil wel kijken wat London Grammar, Warpaint, Crystal Fighters, Pearl Jam, Oscar & The Wolf en Angus and Julia Stone te koop hebben

De weersvoorspellingen voor de maandag en dinsdag voor Werchter zijn niet echt goed, duimen op droog weer jongens

t is nog lang he, dan zijn de voorspellingen nog heel erg globaal

Bij mij geeft hij een heel klein beetje regen aan(0,4mm op dinsdag), maar verder prima weer(21 C)

<div class="d4p-bbt-quote-title">PascalBreda wrote:</div>
De weersvoorspellingen voor de maandag en dinsdag voor Werchter zijn niet echt goed, duimen op droog weer jongens

t is nog lang he, dan zijn de voorspellingen nog heel erg globaal

Bij mij geeft hij een heel klein beetje regen aan(0,4mm op dinsdag), maar verder prima weer(21 C)

Dat verandert inderdaad nog wel!

Users who are viewing this thread