Leuk om te lezen dat hier Nog B1'ers zitten. Zit daar al altijd. Rustig, gezellig, boompjes. Meestal ben ik 's avonds toch te kapot om nog een feestje te bouwen en drink ik liever nog wat op de camping en doe ik wat onnozel met andere kampeerders.
De voetbal tjah, de teleurstelling was groot, vandaar ook dat Black Keys tegenviel, we moesten een uurtje bekomen... kak wel hoe die Argentijnen op voorsprong komen en dan de match toehouden, maar wat doen we er nu nog aan
Volgens Pearl Jam gewoon Europees kampioen worden dedjuu! Bedankt Eddie!
Bij deze proficiat aan de Nederlanders, en ook bedankt voor jullie respect! Het was mooi om ook Nederlanders teleurgesteld te zien in het verlies van ons, want jawel, iedereen wilde morgen toch die derby en een dagje Koude Oorlog? Het aantal lachers (die echt wel lachten om ons uit te lachen, sorry, maar voor hun hoop ik dat jullie morgen wel verliezen
, heb ik kunnen houden op 1 groepje van 4 gelukkig!
Voorspelling is dat jullie verliezen in de finale van Duitsland. Ik acht ze toch hoger in, alhoewel geen enkele ploeg fantastisch is.
De voetbalgekte op de wei was wel echt leuk! binnen 2 jaar weer van dat.
Ik ben trouwens de enige hier die Pixies heeft gezien en pas een uur en half later bij pearl Jam is komen staan?
Geen spijt van, steengoede show, de mannen hadden er zin in, de tent ook, en dat er meegebruld is, dat was wel duidelijk! Kippenvel bij de oe oe's met where is my mind!
Top optredens waren:
London Grammer, Arctic Monkeys, Biffy Clyro (ik heb hier ergens zien staan dat dat belachelijk luid stond, ik stond niet vooraan ofzo, maar vond het oké hoor), Pearl Jam, Pixies, Franz ferdinand en Stromae!
Nog andere goede dingen hoor, maar dit zijn uitschieters.