Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat Werchter Boutique dit jaar helemaal niet plaats zal gaan vinden, dat is ook wel eens eerder voorgekomen. Maar vreemd dat er helemaal niks bekend is gemaakt inderdaad.

Boutique vindt inderdaad gewoon niet plaats als ze geen meganaam hebben voor dat festival. Aangezien er in die periode sowieso al een tekort is lijkt het me sterk dat ze nog iets doen dit jaar.

Boutique vindt inderdaad gewoon niet plaats als ze geen meganaam hebben voor dat festival. Aangezien er in die periode sowieso al een tekort is lijkt het me sterk dat ze nog iets doen dit jaar.

Effe gewoon een vraag of het mogelijk zou zijn, ze kunnen het misschien gewoon op dezelfde Main Stage als Rock Werchter doen, de zaterdag erna ? Een paar 'mindere' namen boeken & de prijs op €20-€30 stellen ? Ik denk dat ze dan wel een groot deel uitverkopen (ivm gewoon eens op de weide geweest te zijn & zachte prijs), dit zou ook de 'familievisie' van WB ook goed doen... Dus ik raad ze aan een 4/5 opkomende groepen te boeken en gewoon de infrastructuur van RW te behouden ! Ik denk dat dat wel leuk zou zijn voor vele mensen. Ik hoop er alvast een klein beetje op !

Mmmm, als ik deze line-up bekijk in hetzelfde weekend van Rock Werchter... er waren toch nog veel mogelijkheden voor een kwaliteitssurplus hoor: http://thehopfarmmusicfestival.com/lineup.html

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

Effe gewoon een vraag of het mogelijk zou zijn, ze kunnen het misschien gewoon op dezelfde Main Stage als Rock Werchter doen, de zaterdag erna ? Een paar ‘mindere’ namen boeken & de prijs op €20-€30 stellen ? Ik denk dat ze dan wel een groot deel uitverkopen (ivm gewoon eens op de weide geweest te zijn & zachte prijs), dit zou ook de ‘familievisie’ van WB ook goed doen… Dus ik raad ze aan een 4/5 opkomende groepen te boeken en gewoon de infrastructuur van RW te behouden ! Ik denk dat dat wel leuk zou zijn voor vele mensen. Ik hoop er alvast een klein beetje op !

Haha heb je enig idee wat dat kost? Dan gaan ze er niet een gezins dagje van maken voor een appelschil.

Balen van Deftones inderdaad. En de lineup van Roskilde heeft genoeg goede acts die niet misstaan hadden op Werchter. Gelukkig heeft Werchter dan ook genoeg toffe acts die niet op Roskilde staan.

Jack White 4 Juli op Open’er.. :(

Zonde, maar zo kan ik nog wel even door gaan denk ik :’)

Aiiii, dat was een mooie sub geweest voor Arctic Monkeys! :(

Stevie Wonder maakt de laatste dagen een aantal optredens bekend. Zou dat wat zijn voor Boutique?

Jack White 4 Juli op Open’er..

had echt verwacht dat hij pas later dit jaar naar EU zou komen. echt balen dat Werchter hem niet voor afsluiter op de zondag heeft kunnen binnenhalen. Compleet het tegenovergestelde van die zoutzakken

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Jack White 4 Juli op Open’er..<br>

had echt verwacht dat hij pas later dit jaar naar EU zou komen. echt balen dat Werchter hem niet voor afsluiter op de zondag heeft kunnen binnenhalen. Compleet het tegenovergestelde van die zoutzakken

Jack White kan op Werchter hoogstens subben, dan had je nog steeds met KoL gezeten.

Vind deze aankondiging wel wat vreemd, Roskilde heeft hem bvb ook niet. Nu, er wordt gezegd dat hij op Reading/Leeds staat dus kan goed zijn dat hij morgen gewoon in de Pukkelpop-aankondiging zit. Dat hij tussen twee Amerikaanse periodes (half juni en half juli) rap even naar Europa komt kan te maken hebben met o.a. Optimus Alive en Benicassim die enkele weken geleden zeiden nog steeds een headliner te zoeken...

Gedachtespinsel: Jack White wil alleen headlinen.
Zou misschien wat onterecht zijn, gezien die maar één solo-album uit heeft, maar toch; geen Werchter en geen Roskilde maar wel als headliner op Open'er

Hij headlinet ook elk ander festival dat 'ie tot nu toe heeft staan:
Bonnaroo, Forecastle, Osheaga, Free Press Summer, New York Governor's Ball

Jack White deed in 2012 ook maar een paar shows en nu headlined hij blijkbaar alles, is niet heel gek dat hij dan niet op RW komt. Ik zie hem over een paar jaar graag als headliner komen, dit jaar mochten ze van mij KoL best vervangen maar dat is nog iets te hoog gegrepen. Hij mag dan niet zoveel solo materiaal hebben maar als de man achter The White Stripes, The Raconteurs en The Dead Weather heeft hij al heel veel credits gehaald en als hij met 2 solo albums al die festivals al kan headlinen zie ik hem met een 3e ook wel bovenaan het RW affiche staan. Hij zet de weide gegarandeerd op z'n kop.

Ik begin er goed veel zin in te krijgen ! nu zo de zon lekker schijnt kan ik eigenlijk niet meer wachten tot er weer bier in het gras met RW muziek op de achtergrond gedronken kan worden. :mrgreen:

Jack White deed in 2012 ook maar een paar shows en nu headlined hij blijkbaar alles, is niet heel gek dat hij dan niet op RW komt. Ik zie hem over een paar jaar graag als headliner komen, dit jaar mochten ze van mij KoL best vervangen maar dat is nog iets te hoog gegrepen. Hij mag dan niet zoveel solo materiaal hebben maar als de man achter The White Stripes, The Raconteurs en The Dead Weather heeft hij al heel veel credits gehaald en als hij met 2 solo albums al die festivals al kan headlinen zie ik hem met een 3e ook wel bovenaan het RW affiche staan. Hij zet de weide gegarandeerd op z’n kop.
Jack White was mijn persoonlijke hoogtepunt van RW 2012. Zoals jij al aangeeft, de man achter White Stripes, Raconteurs en Dead Weather en een ijzersterk eerste solo-album heeft wat mij betreft alle recht om te willen headlinen. Ik had hem toch wel heel erg graag weer op RW gezien. Had wat mij betreft een supercombi geweest als co- of subheadliner bij de Arctic Monkeys... Alas...

PS TIMETABLE AUB!!! :)

Jack White was mijn persoonlijke hoogtepunt van RW 2012. Zoals jij al aangeeft, de man achter White Stripes, Raconteurs en Dead Weather en een ijzersterk eerste solo-album heeft wat mij betreft alle recht om te willen headlinen. Ik had hem toch wel heel erg graag weer op RW gezien. Had wat mij betreft een supercombi geweest als co- of subheadliner bij de Arctic Monkeys… Alas…

PS TIMETABLE AUB!!!
icon_smile.gif

en toch zie je dat niet vaak, Damon Albarn en Robert Plant zijn nu ook bij lange na geen headliners ;)

Users who are viewing this thread