Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Paolo Nutini en Ellie goulding zijn van plaats veranderd op de site, iemand een idee wat dit kan betekenen?

Paolo Nutini sub voor AM? Zou ik een betere optie vinden dan Ellie Goulding, maar dat is al snel mogelijk

Idd opvallend. Ook Franz Ferdinand is groter geworden, Bastille is verkleind. Ook Rodrigo y Gabriella is een stuk omhoog gezet. Eels is dan een stuk gedaald in de pikorde.

na Eels is alleen ingehaald door Paolo Nutini net zoals de rest. dit zou misschien kunnen betekenen dat Goudling subt? Nutini Klub C afsluit en Jack Johnson the barn?

na Eels is alleen ingehaald door Paolo Nutini net zoals de rest. dit zou misschien kunnen betekenen dat Goudling subt? Nutini Klub C afsluit en Jack Johnson the barn?

Ik denk eerder Paolo Nutini - Artic Monkeys - Major Lazer op Main Stage / Katy B - Ellie Goulding in KluB C &Eels - Jack Johnson in the Barn

Edit : Ik denk ook dat er een timetable af is, anders is het toch best dom/nutteloos dat ze dit doen. Oh ja, je zou wel eens gelijk kunnen hebben hoor... Stromae staat op diezelfde plek als Paolo Nutini ! Maar mijn constructie lijkt me iets realistischer & het geeft mooi de karakters van de verschillende tenten weer.

Ik denk ook inderdaad precies hetzelfde als jij, dat was in eerste instantie ook mijn gedachte, maar ik vraag me echt af waarom je zoiets zal veranderen als er toch al geen volgorde in zit. tenzij Stromae ook subt, maar dat lijkt me echt heel sterk.

Stromae sub en dan Interpol en Franz Ferdinand in The Barn. Ik stem voor! Maar het lijkt me dat dat niet gaat gebeuren.

Kan iemand mij vertellen hoe het met wachtrijen zit als je een XL ticket hebt? Nog steeds zo druk en flinke rijen? En weet iemand of op caming A2/3/4 er plekken zijn met schaduw? Want dan wil ik meteen die plek claimen, ik werd me afgelopen jaar een paar keer mijn tent uitgebrandt, pffff.

Ik kan voor de niet XL-gangers trouwens camping C3 aanraden! Niet te druk, niet te rustig, veel plek, tent die tot uurtje of 4-5 open is, lekker eten, wifi (zelfs TV en XBOX).

Paolo Nutini gaat nooit ofte nimmer subben, die is hoogstens populair genoeg voor main stage in de namiddag... Zowel Eels, Ellie Goulding als Jack Johnson zijn groter.

En ik zie Stromae als sub nog wel gebeuren eigenlijk... Dat is ook wat enkele journalisten in januari voorgesteld hadden, maar dat werd toen afgeschoten wegens aangekondigd voor barn. Wie weet wijzigingen?

<div class="d4p-bbt-quote-title">Pankurokku wrote:</div>
Ik kom erachter dat ik veel te veel dingen wil zien

Do: metallica, placebo, damon albarn, robert plant, white lies, miles kane, bombay bicycle club, london grammar, the wombats, radkey<br><br>
Vr: arctic monkeys, foster the people, crystal fighters, the 1975, the naked and famous, george ezra, the strypes<br><br>
Za: pearl jam, the black keys, triggerfinger, pixies, imagine dragons, biffy clyro, haim, midlake, kodaline, the temperance movement, twenty one pilots<br><br>
Zo: kings of leon, stromae, interpol, franz ferdinand, bastille, mgmt, foals, babyshambles, passenger, angus and julia stone, reignwolf, royal blood

Je kan beter vragen wat ik niet wil zien

Dus als ik iemand steeds over het terrein zie rennen ben jij dat?

Jep, ik neem in ieder geval wel mijn hardloopschoenen mee

<div class="d4p-bbt-quote-title">jarne wrote:</div>
Twenty one pilots is echt een aanrader! wie kan moet ze zeker gaan bekijken. Ze zorgen voor ongelofelijk veel sfeer en ze slagen erin om een enorme connectie te maken met het publiek, echt een topper

Ja achteruitsalto’s van piano’s en dat soort dingen had ik gehoord. Wat ik er live van heb gezien maken ze er een mooi feestje van, dus ik dank dat ik wel even langsga, als er niks tegenover staat(ookal vind ik de muziek niet fantastisch)

Ik ben vorige maand naar het concert geweest, misschien wel het beste concert dat ik ooit heb meegemaakt! En ik was in mijn eentje.
Gewoon alles aan die band vind ik perfect: de boodschap die ze willen overbrengen, de mengelmoes van allerlei muziekstijlen en natuurlijk de geweldige live-optredens. En dat voor maar 2 man. Ik ben fan!

Gokje naar de Timetable :)

Donderdag :
Main : The Wombats / Radkey / Dropkick Murphys / Robert Plant & SSS / Placebo / Metallica / Skrillex
KluB C : The Opposites / Valerie June / London Grammar / Warpaint / Gesaffelstein / White Lies / Damon Albarn
Barn : - / Daptone SSR / Milow / Bombay Bicyle Club / Miles Kane / Arsenal / -

Vrijdag :
Main : The Strypes / The 1975 / The Naked & Famous / Foster the People / Jack Johnson / Artic Monkeys / Major Lazer
KluB C : Coely / George Ezra / Sam Smith / Trixie Whitley / The Subs / Ellie Goulding / Katy B
Barn : - / Puggy / Parov Stelar Band / Crystal Fighters / Rodrigo y Gabriela / Eels / Paolo Nutini

Zaterdag :
Main : The Temperence Movement / Twenty One Pilots / Midlake / Biffy Clyro / Triggerfinger / The Black Keys / Pearl Jam
KluB C : - / Altrego / Jonny Lang / Kodaline / SBTKRT / Moderat / Trentemøller
Barn : Melanie de Biasio / Tune-Yards / Ozark Henry / Agnes Obel / HAIM / Imagine Dragons / Pixies

Zondag :
Main : Parquet Courts / Reignwolf / Royal Blood / Foals / Franz Ferdinand / Kings of Leon / Chase & Status
KluB C : - / Kuroma / Metronomy / Passenger / Bastille / MGMT / Rudimental
Barn : Oscar & The Wolf / Birdy / Agnus & Julia Stone / Lykke Li / Babyshambles / Interpol / Stromae

Ik hoop echter toch dat : • The Wombats / The Opposites NIET tijdens elkaar optreden !
• Foster the People / Crystal Fighters
• Major Lazer / Katy B
• The Black Keys / Moderat / Imagine Dragons
• Franz Ferdinand / Bastille
• Kings of Leon / MGMT
• Chase & Status / Rudimental / Stromae

het maakt bij mij op zaterdag niet uit hoe er geprogrammeerd wordt. Het wordt volgens mij 1 grote clash. Verder is de zondag met Foals, Interpol en Franz Ferdinand ook nog wel een risico dat er en clash komt of dat ik iig een flinke sprint moet gaan trekken. Verder schat ik zo in dat ik op de donderdag en vrijdag goed weg ga komen.

Kan iemand mij vertellen hoe het met wachtrijen zit als je een XL ticket hebt? Nog steeds zo druk en flinke rijen? En weet iemand of op caming A2/3/4 er plekken zijn met schaduw? Want dan wil ik meteen die plek claimen, ik werd me afgelopen jaar een paar keer mijn tent uitgebrandt, pffff.

Ik kan voor de niet XL-gangers trouwens camping C3 aanraden! Niet te druk, niet te rustig, veel plek, tent die tot uurtje of 4-5 open is, lekker eten, wifi (zelfs TV en XBOX).

Camping A3(als ik me niet vergis) ligt aan de achterkant tegen een bos, dus als je je tent tegen het hek zet heb je schaduw van de bomen. Zet hem dan echter niet tegen het gangpad aan, want dan krijg je het probleem dat mensen de hele avond/nacht achter je tent door het hek staan te pissen. 'sOchtends is het trouwens nogsteeds gruwelijk heet, en bovendien is het een flink eindje lopen vanaf de ingang, en ook vanaf de sanitaire 'voorzieningen'. Beetje de voordelen tegen de nadelen afwegen. Ik kan me trouwens wel vinden in de redenering van @kereltje: de aankondiging van Stromae was toen ook onverwacht, dus ze zullen een beetje onrustig geweest zijn daar bij Werchter. Wie weet dat ze toen iets hebben geroepen wat achteraf niet vaststond(over die Barn afsluiting). Deze week waarschijnlijk een timetable dus dan zullen we het wel weten.

het maakt bij mij op zaterdag niet uit hoe er geprogrammeerd wordt. Het wordt volgens mij 1 grote clash. Verder is de zondag met Foals, Interpol en Franz Ferdinand ook nog wel een risico dat er en clash komt of dat ik iig een flinke sprint moet gaan trekken. Verder schat ik zo in dat ik op de donderdag en vrijdag goed weg ga komen.

Haha, het is voor mij de eerste keer 4 dagen Rock Werchter ( Ik ben al de Zaterdag in 2012 geweest - Editors / C&S & een keer TWC in 2010 - Opposites / Mika / Black Eyed Peas ) dus ik wil zoveel mogelijk groepen zien ! Ongeveer 5/dag als ik het aankan :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

Haha, het is voor mij de eerste keer 4 dagen Rock Werchter ( Ik ben al de Zaterdag in 2012 geweest – Editors / C&S & een keer TWC in 2010 – Opposites / Mika / Black Eyed Peas ) dus ik wil zoveel mogelijk groepen zien ! Ongeveer 5/dag als ik het aankan
icon_smile.gif

5 per dag kan makkelijk, heb ik vorig jaar iedere dag denk ik wel gehaald. Meer het probleem dat ik er op zaterdag ongeveer 10 wil zien XD

Ik vind de hitte op de camping niet echt een probleem. Het enige nadeel is dat ik niet weet hoe snel ik mn tent uit moet komen als ik wakker wordt en dat soms een beetje chaos oplevert. Ga ook niet te dicht bij de sanitaire voorzieningen zitten, daar werd het pad op A3 1 grote modderpoel. Kan goed zijn dat dat verandert nu Rock Werchter A2, A3 en A4 zelf uit gaat baten.

Paolo Nutini en Ellie goulding zijn van plaats veranderd op de site, iemand een idee wat dit kan betekenen?

Hmmm. apart, ik ben er wel heel erg blij mee dus jack johnson zal wel in the barn afsluiten dan ipv paolo nutnini

Het gaat sowieso een supermooi feeske worden mensen!!

Iedere dag wel een paar bands die ik graag wil zien, hoef gelukkig nergens vooraan te staan dus ik ga vooral van de sfeer, t bier, de wijn en al het andere moois genieten daar

Timetable TW Classic staat zonet online. The Rolling Stones krijgen twee uur en tien minuten. De Rock Werchter timetable zal wel niet lang meer op zich laten wachten.

Wat duurt het trouwens lang voordat Werchter Boutique bekend wordt gemaakt? Muse was vorig jaar in November al bekend... Of kan Boutique ook pas later dit jaar zijn, bijvoorbeeld in September?

Users who are viewing this thread