Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Zo, nieuwe foto, speciaal voor jullie. Alleen mn nickname Dr. Hannibal is nu een beetje random, maar goed…

In ander nieuws: ik begin toch steeds meer leuke namen in die laatste toevoeging te ontdekken, Radkey, Royal Blood, Johnny Lang… Maakt het voor mij weer iets positiever, alle drie sowieso must see’s!

Die eerste 2 lijken me ook wel tof ja, Johnny Lang lijkt me wel oke, wil hem best zien maar ligt er ook aan wat er tegenover staat.

Het valt me nu trouwens pas op hoe hoog Arsenal op de affiche staat. Zijn die gasten zó populair in België?

Arsenal sloot in 2011 de main stage af dus die zijn idd best populair
icon_wink.gif
Ik zie het ja... En nog wel nadat The National, Arctic Monkeys en Kings of Leon hen op de main voorgingen. Bizar. Ik vond Deus als afsluiter in 2008 al heel gewaagd, maar daar kende ik in ieder geval nog een aantal albums van. Ik ga me wel even met een koptelefoon op in een donker hoekje zitten schamen... ;)

Arsenal stond er wel als dance-afsluiter, belangrijke nuance ;) maar ze verkopen gemakkelijk Lotto Arena uit (zelfde capaciteit als HMH), dus ik zie ze wel de Barn afsluiten.

Ja Arsenal is een dance act dus idd dance-afsluiter, is natuurlijk wel een verschil in grote met de headliner :) Arsenal is ook Belgisch dus in eigen land populairder dan elders.

Ik kom erachter dat ik veel te veel dingen wil zien

Do: metallica, placebo, damon albarn, robert plant, white lies, miles kane, bombay bicycle club, london grammar, the wombats, radkey
Vr: arctic monkeys, foster the people, crystal fighters, the 1975, the naked and famous, george ezra, the strypes
Za: pearl jam, the black keys, triggerfinger, pixies, imagine dragons, biffy clyro, haim, midlake, kodaline, the temperance movement, twenty one pilots
Zo: kings of leon, stromae, interpol, franz ferdinand, bastille, mgmt, foals, babyshambles, passenger, angus and julia stone, reignwolf, royal blood

Je kan beter vragen wat ik niet wil zien

Twenty one pilots is echt een aanrader! wie kan moet ze zeker gaan bekijken. Ze zorgen voor ongelofelijk veel sfeer en ze slagen erin om een enorme connectie te maken met het publiek, echt een topper

Ik kom erachter dat ik veel te veel dingen wil zien

Do: metallica, placebo, damon albarn, robert plant, white lies, miles kane, bombay bicycle club, london grammar, the wombats, radkey<br>
Vr: arctic monkeys, foster the people, crystal fighters, the 1975, the naked and famous, george ezra, the strypes<br>
Za: pearl jam, the black keys, triggerfinger, pixies, imagine dragons, biffy clyro, haim, midlake, kodaline, the temperance movement, twenty one pilots<br>
Zo: kings of leon, stromae, interpol, franz ferdinand, bastille, mgmt, foals, babyshambles, passenger, angus and julia stone, reignwolf, royal blood

Je kan beter vragen wat ik niet wil zien

Dus als ik iemand steeds over het terrein zie rennen ben jij dat?

We snappen zelf niet wat Arsenaal daar weer komt doen, de laatste tijd niets meer van gehoord en om nu te zeggen dat ze zo populair zijn... Maar dance muziek kan je dat wel niet echt noemen he ;)

Twenty one pilots is echt een aanrader! wie kan moet ze zeker gaan bekijken. Ze zorgen voor ongelofelijk veel sfeer en ze slagen erin om een enorme connectie te maken met het publiek, echt een topper

Ja achteruitsalto's van piano's en dat soort dingen had ik gehoord. Wat ik er live van heb gezien maken ze er een mooi feestje van, dus ik dank dat ik wel even langsga, als er niks tegenover staat(ookal vind ik de muziek niet fantastisch)

Zijn er trouwens mensen die het nieuwe werk van Damon Albarn een beetje volgen zijn een paar heerlijke nummers naar buiten gekomen van zijn nieuwe solo album krijg steeds meer zin in zijn optreden op werchter.

Bij de eerste was ik niet overtuigd

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe id="fitvid77898" src="http://www.youtube.com/embed/rjbiUj-FD-o?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe></div>

Maar het werd alleen maar beter

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe id="fitvid341485" src="http://www.youtube.com/embed/p9MMJgFKv24?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe></div>

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe id="fitvid751516" src="http://www.youtube.com/embed/HpO_F_F-Rcs?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe></div>

https://soundcloud.com/mmmusic/damon-albarn-mr-tembo

Ik was vanaf het eerste nummer al overtuigd, kan niet wachten tot het album uitkomt en ik heb heel erg veel zin in zijn show op Werchter!!

Verder vind ik de nieuwe Black Keys ook retegaaf, gaat ook een toffe show worden

Op twitter zeiden ze gisterennamiddag dat ze er nog aan aan het werken waren en ze geen idee hadden wanneer het klaar ging zijn. Ik zou er niet op hopen voor vandaag.

Zojuist op twitter: "Vermoedelijk vandaag nog niet. We weten dat jullie erop wachten, maar we hebben nog niet alle details afgerond."

Ze zijn wel hard aan het werk aan de app. Als je die van vorig jaar opent, staan alle artiesten van dit jaar er al in. Edit: en ik zie nu een update in de app-store naar de 2014 versie.

Hmmm jammer, wel een goed teken dat de app al zo ver bijgewerkt is

edit: is het bij meer mensen zo dat Placebo op de vrijdag wordt weergegeven als je ze als favoriet hebt toegevoegd?

edit: is het bij meer mensen zo dat Placebo op de vrijdag wordt weergegeven als je ze als favoriet hebt toegevoegd?

zou ik geen goed idee vinden om die te verplaatsen als ze dat dus willen doen, dus zal denk ik een foutje zijn. mijn redenen hier voor zijn: 1. je verplaatst het probleem van subheadliners van vrijdag naar donderdag, wie zou daar dan moet subben? Robert Plant?
2. Je maakt mensen boos die speciaal een kaartje voor Placebo hebben gekocht en mensen boos die een vrijdag kaartje hebben gekocht voor een speciaal artiest die dan misschien naar donderdag wordt verplaatst.
3. Placebo is wel vrijdag vrij, maar zou dan in één dag helemaal naar Moskou moeten, lijkt me ook sterk.

weet niet wie hier serieus over dacht, maar omdat gerucht deels te ontkrachten :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

zou ik geen goed idee vinden om die te verplaatsen als ze dat dus willen doen, dus zal denk ik een foutje zijn. mijn redenen hier voor zijn: 1. je verplaatst het probleem van subheadliners van vrijdag naar donderdag, wie zou daar dan moet subben? Robert Plant?<br>
2. Je maakt mensen boos die speciaal een kaartje voor Placebo hebben gekocht en mensen boos die een vrijdag kaartje hebben gekocht voor een speciaal artiest die dan misschien naar donderdag wordt verplaatst.<br>
3. Placebo is wel vrijdag vrij, maar zou dan in één dag helemaal naar Moskou moeten, lijkt me ook sterk.

weet niet wie hier serieus over dacht, maar omdat gerucht deels te ontkrachten
icon_smile.gif

ik denk ook dat het een foutje is, op de site staan ze wel op de donderdag

Users who are viewing this thread