Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Zijn er trouwens mensen die het nieuwe werk van Damon Albarn een beetje volgen zijn een paar heerlijke nummers naar buiten gekomen van zijn nieuwe solo album krijg steeds meer zin in zijn optreden op werchter.

Bij de eerste was ik niet overtuigd
https://www.youtube.com/watch?v=rjbiUj-FD-o

Maar het werd alleen maar beter
https://www.youtube.com/watch?v=p9MMJgFKv24
https://www.youtube.com/watch?v=HpO_F_F-Rcs
https://soundcloud.com/mmmusic/damon-albarn-mr-tembo

Zijn er trouwens mensen die het nieuwe werk van Damon Albarn een beetje volgen zijn een paar heerlijke nummers naar buiten gekomen van zijn nieuwe solo album krijg steeds meer zin in zijn optreden op werchter.
Bij de eerste was ik niet overtuigd

Ik ben nog steeds niet echt overtuigd. maar die Heavy Seas Of Love vond ik al meteen een hele toffe track toen ik hem voor het eerst hoorde

Ik snap het even niet meer. Festivalinfo meldt vanmiddag dat het sluiten van de kraampjes een jaar is opgeschort en Festileaks brengt nu een bericht dat ze wel degelijk verdwijnen. Bedoelt Festileaks dan volgend jaar of heb ik iets gemist?

Ik snap het even niet meer. Festivalinfo meldt vanmiddag dat het sluiten van de kraampjes een jaar is opgeschort en Festileaks brengt nu een bericht dat ze wel degelijk verdwijnen. Bedoelt Festileaks dan volgend jaar of heb ik iets gemist?

Ik begrijp er ook helemaal niks meer van, maar zoals ik het nu overal lees blijkt het een eenmalige oplossing te zijn(het behouden van de kraampjes tegen festivalprijzen), en gaan ze volgend jaar alsnog weg. Goeie communicatie van Live Nation zeg. Ze zullen er wel niet trots op zijn(en terecht)

Inderdaad, onduidelijkheid troef over die kraampjes. Tegenstrijdige info kwam daarover naar buiten vandaag.

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>

Ik begrijp er ook helemaal niks meer van, maar zoals ik het nu overal lees blijkt het een eenmalige oplossing te zijn(het behouden van de kraampjes tegen festivalprijzen), en gaan ze volgend jaar alsnog weg. Goeie communicatie van Live Nation zeg. Ze zullen er wel niet trots op zijn(en terecht)
Dat denk ik ook. Vraag me overigens af hoe ze de prijs van etenswaren gaan vergelijken... Een biertje is simpel, maar hoe duur moet een broodje smos of een halve kip worden? Om over de controle en handhaving maar te zwijgen... Of gaat het ook hier alleen om die 11 kraampjes aan de kant van Haacht? Over oneerlijke concurrentie gesproken. Ach, we zullen het wel gaan zien.

Vandaag ook voor het eerst de nieuwe single van The Black Keys geluisterd. Catchy plaatje, moet er even aan wennen, maar vind het wel wat! Ben erg benieuwd naar de nieuwe cd! Toch een van de groepen waar ik het meeste naar uit zie de komende editie.

Prefeer het rauwe Black Keys geluid. Dit klinkt te smooth en glad. Prefereer Busted en Girl is on my mind. Van de kleine namen die er staat vind ik het jammer dat ze voor (in mijn mening) Belgische flut bandjes geboekt. Als ze nu gewoon met een paar degelijk Belgische namen komen is het oke(het blijft immers Belgisch trots, maar nu staan er zoveel Belgische acts als opvulling, terwijl naar mijn mening beter kleine bandjes als Savages, Temples, Chvrches, Daughter en Circa Waves deze plekken kunnen opvullen. Nog steeds geen namen waar mensen voor naar festivals komen, maar wel interessant voor de mensen die s'middags lekker bandjes willen kijken in The Barn/Klub C. Ik weet het kost iets meer geld, maar naar mijn mening zijn deze Belgische bands nagenoeg gratis. Ik kan me voorstellen dat sommige van deze bands het zo'n grote eer vinden dat ze zelfs gratis op Werchter zouden willen spelen als ze werden gevraagd.

Maar toch zeer tevreden over de line up. Enige aanmerkingen zijn dus de subheadliner op vrijdag en de grote hoeveelheid aan (naar mijn mening) kleine, flut Belgische namen.

Wowwww, en we hebben een nieuwe forum-look. De lay-out van de eerste post met het overzicht is meteen completely screwed maar verder ziet het er prima uit, beetje wennen. Alleen de linkjes naar de meest recente posts werken nog steeds niet bij deze enorme RW- en Pinkpop-topics, get on it Festileaks!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
En ik ben trouwens meteen mn charmante profielfoto kwijt, enig idee hoe dat kan keymasters?

haha, volgens mij vindt de rest dat wat minder erg ^^

Hier ben ik het niet mee oneens hihi.

Wel weer een mooie gelegenheid om een nieuwe te nemen, waar ik normaal te lui voor ben ;).

Laten we het hier weer vooral over Rock Werchter hebben, dingen over het forum kunnen in het desbetreffende subforum.

Zo, nieuwe foto, speciaal voor jullie. Alleen mn nickname Dr. Hannibal is nu een beetje random, maar goed...

In ander nieuws: ik begin toch steeds meer leuke namen in die laatste toevoeging te ontdekken, Radkey, Royal Blood, Johnny Lang... Maakt het voor mij weer iets positiever, alle drie sowieso must see's!

Zo, nieuwe foto, speciaal voor jullie. Alleen mn nickname Dr. Hannibal is nu een beetje random, maar goed…

In ander nieuws: ik begin toch steeds meer leuke namen in die laatste toevoeging te ontdekken, Radkey, Royal Blood, Johnny Lang… Maakt het voor mij weer iets positiever, alle drie sowieso must see’s!

haha, maakt ons echt niet uit wat voor foto jij hebt, doe wat je niet laten kan :)
daarnaast ben ik het zeker met je eens. weet niet wie hier op het forum dat nog meer meldde maar Jonny Lang heeft echt een fantastisch laatste album

Jeej ik ben niet meer de enige die naar Jonny Lang wil. Het is idd een fantastisch album. Ik moet wel niet vergeten Royal Blood te gaan luisteren...

Users who are viewing this thread