Pukkelpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik denk dat dit misleidend is. De middelgrote namen staan allemaal op dezelfde hoogte in dat vlak. Kijk maar naar Amelie, 2manydjs en Bonobo. Ik denk dat ze dat blok grafisch gezien niet naar boven willen opschuiven, waardoor het lijkt dat er onder Killers/Flo nog een naam moet komen.
Komt er wel hoor, Capaldi..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.148
1.182
Dry Cleaning heeft een aparte stijl natuurlijk, maar was wel goed op de Slope op Werchter vorig jaar.

Die zaterdag begint er wel goed uit te zien voor mij ...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Als we over pest en cholera hebben, dan zit ik toch ook in team Capaldi.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Voor veel fans van Florence en the Killers is Macklemore een perfecte naam. Leuke zondag voor die mensen.

Nog beter dan Capaldi wss. Thrift shop is al van meer dan 10j geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Leuk die discussies hier altijd!
Vergelijk Sziget line up met die van Pukkelpop. Je ziet dat Pukkelpop dan eigenlijk heel veel van de grote Sziget namen (natuurlijk niet alle) in drie dagen weet te proppen.

Met een rijtje Macklemore, The Killers en Florence and The Machine voor die zondag mag je echt niet klagen vind ik! Dat zijn drie erg grote namen voor een festival zoals Pukkelpop.

Maar goed zelfs met minder bekende namen weet ik me altijd te amuseren op Pukkelpop. Voor mij wordt het denk ii een zondag dagje. Baal wel heel erg dat M83 niet op de zondag staat… die had ik heel graag meegepakt dan
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Gebruikers die dit onderwerp bekijken