Pukkelpop 2023

Iemand trouwens een gokje voor de namen van morgen?

Ik hoop hard op Shygirl, Sherelle, Slowdive, Explosions in the Sky, Confidence Man, Black Midi
Explosions doet al 2 belgische zaalshows net na de zomer. Zou wat veel zijn denk ik op korte tijd. Al zijn ze zeker welkom.

Doe mij maar een paar uit het rijtje: Future Islands, Allah-Las, King Tuff, Easy Life een een cancel van Anne-Marie of Yungblud met Lorde als vervanger

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Volgensmij zit er een hele mooie naam bij zometeen. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.
Lil Tjay enige naam van bepaalde grootte. Neem aan dat je die bedoelde? (Ik maar een Slowdive ofzo verwachten)

Voor de rest is het vet duidelijk van de soep.

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Hier ook een brede smaak, maar deze namen zeggen mij ook vrijwel allemaal helemaal niets.

Voor de rest is het vet duidelijk van de soep.
Nee man. Dit zijn alleszins mijn aanraders om te beluisteren van dit rijtje. Begin zo bijnaa fomo te krijgen hah.

Ethel Cain (folk/americana)
Obongjayar (r&b)
Dorian Electra (pop)
Gotu Jim (pop)
Nabihah Iqbal (goeie dj)
Sor (rap)
Bluai (indie)
Foushée (r&b)

edit: en pak ook gewoon maar Xink (rock) erbij. Dat gaat goed gaan op de weide zoals Goldband vorig jaar.

• Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover
Nee man. Dit zijn alleszins mijn aanraders om te beluisteren van dit rijtje. Begin zo bijnaa fomo te krijgen hah.

Ethel Cain (folk/americana)
Obongjayar (r&b)
Dorian Electra (pop)
Gotu Jim (pop)
Nabihah Iqbal (goeie dj)
Sor (rap)
Bluai (indie)
Foushée (r&b)

edit: en pak ook gewoon maar Xink (rock) erbij. Dat gaat goed gaan op de weide zoals Goldband vorig jaar.
Ja hier en daar wel wat toffe scherpe dingetjes maar de namen met een zeker gewicht zijn er wel wat uit. Vind het toch opvallend dat het aantal namen op de vrijdag echt achterblijft ivm de andere 2 dagen.

En nee, ik pak Xink er niet gewoon bij. Dat het werkt op een weide met nostalgische twintigers wil nog niet zeggen dat het werkt bij mij.

Users who are viewing this thread