Pukkelpop 2023

Iedere dag heeft voor mijn gevoel wel z'n sterktes, maar voorlopig springt er naar m'n smaak wel nog steeds vrijdag het meeste uit voor me.

De zondag voor mij. Vind ik persoonlijk de leukste headliners met een mooie undercard, al heeft de vrijdag imo een fijner dagprogramma.

Moeilijk kiezen haha.

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Vrijdag steekt er voor mij ook wel bovenuit, met nochtans minder namen. Billie - Boygenius is een killer combo.

Zaterdag en zondag ook best tof qua dagprogramma (Jessie Ware, Steve Lacy, Turnstile, Loyle Carner, Ohsees, Girl In Red) maar die headliners zeggen me allemaal niets. Angèle zou ik eens willen zien uit nieuwsgierigheid maar van Killers/Macklemore/Limp Bizkit krijg ik jeuk en Florence/Anne Marie zijn toch maar meh.

Ik had wel wat interesse in de zondag maar het is me wat te karig aan het worden om naar Kiewit af te zakken.

Ik zit nog te wachten op wat extra namen op de zondag, maar voor mij is dit de beste dag en overweeg een dagticket.

Snap niet wat sommigen in de zondag zien. Oke (mooi) pakketje flinke namen, maar die undercard is matig. Check die vrijdag qua undercard en ik begin al te stressen om keuzes.

• Thinking
Waarderingen: Kilero
Snap niet wat sommigen in de zondag zien. Oke (mooi) pakketje flinke namen, maar die undercard is matig. Check die vrijdag qua undercard en ik begin al te stressen om keuzes.
Verschil in smaak zekers?
Met Killers, Dropkick, Foals, King Gizzard, Beartooth, Knocked Loose, Kenny Hoopla kan ik mij wel bezig houden. En dan nemen we ons Florreke er ook nog wel bij.

Terwijl op de vrijdag hooguit 3 namen voor mij staan waarvan geen enkele topnaam.

Voor mij puur en alleen omdat ik Macklemore, The Killers en Florence altijd ben misgelopen en nog niet live heb gezien. Net die drie namen vallen nu samen op een dag dus dat is ideaal voor mij.

Billie bijvoorbeeld wel al gezien net zoals Anne Marie al vaker.

Ik wil wel graag wachten tot het tijdschema, denk dat er een hoop clashes zijn op zondag voor mij. Benieuwd hoe de ticketverkoop loopt.

Een combinatie van de vrijdag en zondag komt in de buurt van de zaterdag van vorig jaar. Al realiseer ik me dat we zoiets niet meer gaan krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Users who are viewing this thread