Pukkelpop 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.036
Leuk die discussies hier altijd!
Vergelijk Sziget line up met die van Pukkelpop. Je ziet dat Pukkelpop dan eigenlijk heel veel van de grote Sziget namen (natuurlijk niet alle) in drie dagen weet te proppen.

Met een rijtje Macklemore, The Killers en Florence and The Machine voor die zondag mag je echt niet klagen vind ik! Dat zijn drie erg grote namen voor een festival zoals Pukkelpop.

Maar goed zelfs met minder bekende namen weet ik me altijd te amuseren op Pukkelpop. Voor mij wordt het denk ii een zondag dagje. Baal wel heel erg dat M83 niet op de zondag staat… die had ik heel graag meegepakt dan
Qua grootte van de namen hoef je er inderdaad niet over te klagen, maar ik zou best graag willen klagen als het deze 3 betreft :LOL:
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
@jimmywe weet dit vast, als we 4 dagen op en neer willen gaan met de wagen, wat is dan handig qua parkeren? Gewoon elke dag een nieuwe dagkaart kopen?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
@jimmywe weet dit vast, als we 4 dagen op en neer willen gaan met de wagen, wat is dan handig qua parkeren? Gewoon elke dag een nieuwe dagkaart kopen?
Ja, dat is het meest makkelijke, wij hebben dit een aantal jaren geleden ook gedaan. Alle alternatieven zijn niet echt goedkoper en zorgen voor een langere reistijd.

Ik zou het trouwens niet aanbevelen. Is toch dagelijks ongeveer 45-60 minuten rijden. Vooral de laatste twee dagen merkte ik de vermoeidheid tijdens het rijden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
p
Ja, dat is het meest makkelijke, wij hebben dit een aantal jaren geleden ook gedaan. Alle alternatieven zijn niet echt goedkoper en zorgen voor een langere reistijd.

Ik zou het trouwens niet aanbevelen. Is toch dagelijks ongeveer 45-60 minuten rijden. Vooral de laatste twee dagen merkte ik de vermoeidheid tijdens het rijden.
Is maar n halfuurtje vanuit hier :)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Iemand trouwens een gokje voor de namen van morgen?

Ik hoop hard op Shygirl, Sherelle, Slowdive, Explosions in the Sky, Confidence Man, Black Midi
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Kan iemand mij verschillen uitleggen tussen de 2 verschillende campings? Ik kan via de site er lastig uitkomen.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
242
Kan iemand mij verschillen uitleggen tussen de 2 verschillende campings? Ik kan via de site er lastig uitkomen.
Vroeger? Camping chill ligt recht tegenover de wei, camping relax op 40 minuten wandelen.
Nu? Camping chill ligt recht tegenover de wei, camping relax op 5 minuten wandelen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Volgensmij zit er een hele mooie naam bij zometeen. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken