Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ach ja, ik wilde alleen maar zeggen dat het wel degelijk mogelijk is. Uiteindelijk zullen festivals en bands toch nooit zeggen wat ze verdienen. Feit is wel dat je uitverkoopt met Metallica, the Rolling Stones en Pearl Jam.

Nogmaals ik verwacht niet dat ze komen hoor, maar een mens mag hopen. Hoe dan ook kan ik echt niet begrijpen dat ze bij Pinkpop niet willen veranderen wat betreft line-up vrij geven en start van de kaartverkoop. Werchter begint al aan het eind van de week en wie weet is dat in maart al uitverkocht waardoor mensen dan dus niet meer kunnen wachten tot de gehele line-up van Pinkpop. Zou dus imo erg dom zijn van Pinkpop om niet iig alle headliners al snel bekend te maken en daarnaast nog een paar publiekstrekkers.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
...Goed ze zullen naast bands vast ook nog wel andere kosten hebben (personeel, beveiliging, huur geluid, podia, dixies en weet ik wat allemaal),...
Locatie is in eigenbeheer. Personeel is voor heeeeel groooot deel vrijwilligerswerk. Podia zijn eigendom (tent ook). Geluid in grote delen dacht ik ook via via. Dixies en natte cellen worden massaal gehuurd, zal een dikke korting op zitten. Dat scheelt alles al heel wat. Campings overigens ook heel wat vrijwilligers. Houdt je wel een zakcentje over, toch.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
De geruchten voor Pinkpop zijn geupdate! The Temper Trap en HAIM zijn toegevoegd
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
De geruchten voor Pinkpop zijn geupdate! The Temper Trap en HAIM zijn toegevoegd

Hoezo The Temper Trap? Ik ben groot liefhebber van deze band, zou al overwegen een dagje te gaan puur voor deze band :)
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Hoezo The Temper Trap? Ik ben groot liefhebber van deze band, zou al overwegen een dagje te gaan puur voor deze band
icon_smile.gif

Staan rond Pinkpop op Field Day 2014, zijn een prima naam voor het Pinkpop-publiek en hebben al een 3FM-hitje gehad met 'Sweet Disposition'.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Straks na 10u belt Roosmarijn met Jan Smeets op 3FM. Zou interessant kunnen zijn.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Aah thnx zou het heel erg vet vinden :)

Ohw even voor jullie informatie, ik hoor net dat Roosmarijn van 3FM zometeen met Jan Smeets gaat bellen. Wie weet laat hij nog wat los over namen... In ieder geval een mooie reden om eens naar het beste programma van de Nederlandse radio te luisteren :)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik heb geen beschikking over radio op het moment kan iemand hethier op de hoogte houden van het gesprek
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ik ga denk maar eens luisteren, doe ik normaal niet zoveel eigenlijk, maar goed ben gewoon heel nieuwschierig of er nog iets door meneer Smeets gezegt gaat worden over andere headliners eventueel..
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Namen bekend maken zodra ze rond zijn ipv wachten op de persco. Hehe, ze beginnen 't te snappen!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jan zegt dat Arcade Fire nog niet rond is, er is klaarblijkelijk wel contact.

Ze willen na volgende week iedere week een naam bekend gaan maken. Ja heren, Pinkpop gaat mee!

Jantje wil zelf graag One horen bij Metallica.

Kort interviewtje
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ohw wauw ze gaan volgende week weer een nieuwe naam bekend maken, kon even niet volgen wanneer precies maar volgens mij volgende week zaterdag ofzo, zal wel een headliner zijn! En ze gaan dus steeds namen droppen, of de persconferentie verdwijnt is niet bekend maar dit is natuurlijk geweldig nieuws!
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hoppa dit is heel goed nieuws alleen vind ik arcade fire niks dus ik hoop ze niets headliner te zien maar sub mag zeker
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zo vind artic monkeys niks subje mischien maar geen headliner

Wat jij vind maakt niet uit. Want zo kan ik ook roepen dat ik U2 liever niet als headliner zie, om een voorbeeld te nemen. Als AM komt, zijn ze headliner. En terecht.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Het is in elk geval goed dat ze dus volgende week naam(of namen) bekend gaan maken. veel beter dan wachten tot een persconferentie tot meer namen bekend maken ofzo. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken