Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik vrees dat Kasabian wishful thinking is. Zou ik echt geweldig vinden, maar dat is typisch zo'n band die in Engeland headlinet en hier nog niet eens 3FM af mag sluiten.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Geweldig!! Status Quo!! Eerlijk is eerlijk, het sluit in de categorie “klassieke rock acts” wel op elkaar aan. Wel leuk hoor, vind ik dan… Dat is wel weer een bak klassieke rock acts voor Pinkpop en voor Pinkpop Classic.

https://pbs.twimg.com/media/BZ72bswCIAAgL6T.jpg:large

Status Quo komt regelmatig naar Nederland (gister nog xD) maar eigenlijk nooit Pinkpop, denk dat het eerste de oorzaak is van het tweede trouwens xD
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
@Shaverion, Status Quo is weldegelijk op Pinkpop geweest, maar dat is inmiddels prehistorisch. Laatste keer was overigens PPclassic. Verwacht ze aankomend jaar niet, denk eerder aan Bospop.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ja je hebt gelijk, dat is ook wat ik wou zeggen eigenlijk maar zo te zien deed ik dat niet :p Vind het wel jammer dat de oudere acts zo slecht vertegenwoordigt zijn op de grote festivals, snap het wel maar toch jammer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
De poster van RaR was een fake, bevestigd door mensen op Ringrocker.
Ja, hoax, dat lag er wel ee beetje boven op. Maar, waren wel de namen uit de geruchtenlijst van RaR, met toevoeging van Iron Maiden. Dus zo onrealistisch waren de namen toch echt niet.
We zullen deze of volgende week toch wel van een hoop onzekerheid verlost worden. Daarbij zal na de eerste week van december toch ook wel de Gouden Tip gestart worden, waaruit begin januari dan weer 1 a 2 namen uitrollen (of uit naar voren geschoven worden door Buro Pinkpop?). De Gouden Tip zal waarschijnlijk niet starten zonder al 1 naam naar buiten gebracht te hebben. Anders kan ik je nu al op een briefje geven dat anders Pearl Jam de Gouden Tip gaat winnen???
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.887
Ik denk toch echt Muse, die wonnen vorig jaar ook maar toen konden ze niet ivm de 2nd Law Tour. Nu wil natuurlijk iedereen die exclusieve festivalshow.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.887
Niet dat Pinkpop die gaat krijgen natuurlijk, maar toch, hopen mag altijd voor de fanatieke Pinkpoppers.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Vorig jaar zei Jan dat Passenger had gewonnen, dat was natuurlijk puur gelul. Ik neem die Gouden Tip daarom niet echt serieus meer. Vaak staan er namen bovenaan die niet eens touren of te groot zijn. Muse, U2 en Metallica zullen wel in de bovenste regionen te vinden zijn. Maar Jan zal dan wel weer zeggen dat pakweg Imagine Dragons op nummer 1 stonden ;-)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Met die gouden tip zal vast wel wat gedaan worden maar niet zoals Jan beweerd, ik denk dat de grote namen die winnen meegenomen worden met de headliners van volgend jaar. En dan de hoogste realistische, betaalbare naam die geboekt kan worden aankondigen als winnaar.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Aangezien we geen concrete geruchten voor headliners kunnen maken omdat er te weinig bekend is kunnen we dat misschien al wel met sub headliners en 3FM stage headliners aangezien daar wel wat meer van bekend is bands die erg in trek zijn en nieuwe albums hebben

Wie roept er wat
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Franz Ferdinand, Placebo zijn 2 mogelijke subheadliners of wellicht afsluiters 3fm.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.755
Naar mijn idee, Subs / 3fm-afsluiters: Placebo, Avenged Sevenfold, Franz Ferdinand, Fall Out Boy, Alter Bridge, The Offspring???
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Da's nou het mooie aan Twitter, als je er verslaafd aan ben zoals ik zie je zo'n bericht binnen een paar seconde :p
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
En Metallica heeft een gaatje vrij tijdens pinkpop niet echt realistisch maar het kan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken