Goeie morgen allemaal, goed geslapen? Het nieuws van RaR laten bezinken. De vraag die achterbleef, waar is Pearl Jam (misschien zelfs waar zijn Arctic Monkeys). Laten we voorlopig even vasthouden aan het gerucht dat Pinkpop rond zou zijn met PJ. Red Hot Chili Peppers zijn voorlopig ook nog weinig in aantocht. De RaR namen worden begin december aangevuld, zitten de sub's waarschijnlijk tussen. Ervan uitgaande dat Pinkpop Kings of Leon niet zo snel terug vraagt en Linkin Park ook niet na 2 jaar terug komt, blijven over Iron Maiden en Metallica. Idd, dan kan 1 of maximaal 2 headliners overeenkomstig zijn met Pinkpop. Metallica 2008 langs geweest en Iron Maiden nog nooit. Kapers op de kust voor Pinkpop zijn Fortarock en Bospop. Dat zal afhankelijk zijn van speeldagen op Park en Ring, Ring 5-8 juni en Park 6-9 juni, Pinkpop 7-9 juni, bij spelen op 5 en 6 juni ligt het hele Pinkpop weekend open, dus er zijn kansen te over. Maar goed, dat hadden jullie ook al gezien, las ik in jullie posts. De meningen zijn verdeeld. Na de beloften over meer zwarte t-shirts 2 jaar geleden, daarbij de mindere lineup vorig jaar, vraag ik me af of ze het kruit nu gaan afschieten. Buiten de lijn van alle verwachting kan het zomaar de volgende headliners opleveren, Pearl Jam - Iron Maiden - Metallica. Dan moet je toch al dik uitverkopen dacht ik zo, zelfs als 1 van deze 3 niet correct is? (Oké Giel, doe maar een belletje naar ome Jan. Vanmiddag overigens Bospop met namen en locatie, daar valt misschien al iets af.)