Pinkpop 2014

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik zou het persoonlijk geweldig vinden als arctic monkeys - editors - pearl jam headliner zouden zijn echt geweldig, editors gezien paar weken geleden in de ziggo dome en ze zijn echt goed 2 kang als een malle strak straal staan te spelen en tom was heel goed bij stem maar aangezien ze de ziggo dome al niet hebben kunnen uitverkopen lijkt me het niet dat ze zullen headlinen eerder sub dan
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Heb f gekeken.. PP 2011: De Staat, Elbow, Simple Plan, Selah Sue is zeker weten geen bagger!

Misschien moeten we niet hopen op echt alleen maar HUGE namen. Kijk, Pearl Jam wilt iedereen wel. Maar dan kan je altijd zeker Arctic Monkeys als headliner zetten. En ervoor iets zoals Arcade Fire. Dan heb je 2 hele goede bands en kost misschien wel stuk minder als bv Linkin Park en die zijn 2 jaar geleden ook geweest. Of denk/redeneer ik verkeerd en trekt zoiets te weinig mensen?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Heb f gekeken.. Maar De Staat, Elbow, Simple Plan, Selah Sue is zeker weten geen bagger!

Misschien moeten we niet hopen op echt alleen maar HUGE namen. Kijk, Pearl Jam wilt iedereen wel. Maar dan kan je altijd zeker Arctic Monkeys als headliner zetten. En ervoor iets zoals Arcade Fire. Dan heb je 2 hele goede bands en kost misschien wel stuk minder als bv Linkin Park en die zijn 2 jaar geleden ook geweest. Of denk/redeneer ik verkeerd en trekt zoiets te weinig mensen?

Tja, smaken verschillen. Ik vind Simple Plan, Selah Sue, Lifehouse, Coldplay, MSP en De Staat kut. Maar dat is mijn mening.

Arcade Fire gaat niet komen denk ik. Lijken de voorkeur te geven aan kleinere festivals, en daardoor zie ik hen eerder naar BKS of DTRH gaan. Verder ben ik het met je eens, en zie ik veel liever AM als headliner dan LP. Die zijn allang over hun hoogtepunt heen en lijken alsmaar slechter te worden. Pearl Jam - AM - Editors/Placebo en je hebt al een beter lineup dan de afgelopen jaren.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Pearl Jam hoop ik op. maakt wel veel kans dit keer?
Metallica denk ik niet. (Wel op Rock Werchter gok ik en eigen concert in Nederland denk ik)
Arctic Monkeys zie ik dit keer wel headliner zijn.
Arcade Fire gaat BKS headlinen, dat denk ik.
Aerosmith zou nog kunnen? ze gaan touren.
Paul McCartney zou in 2013 komen, is niet gebeurt omdat hij voor een Amerikaans festival koos. wie weet nu wel? zou het erg gaaf vinden! lijkt me wel een mooie headliner die nog nooit een headliner is geweest en legendarisch is.
Linkin Park kan wel, maar denk het niet.
Ja, ik denk AM en PJ headliners.. en de 3de weet ik even niet. ik ga eens nadenken.. :) een van de bands die genoemt is hier denk ik wel. (in dit topic)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik zeg niet doen

@Sam Alles wat je zegt klopt, ik gok zelf op Snow Patrol als derde headliner. Kan het zeker aan qua bekendheid en is niet al te duur volgens mij.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
@WeckoJ noemt natuurlijk een fantastisch lijstje, maar dat gaat hem niet worden voor Pinkpop vrees ik.

Snow Patrol boeken zou natuurlijk typisch Pinkpop zijn, en het zou ook vreselijk kut zijn. Maar ik zie het helaas bet gebeuren..
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Tja, smaken verschillen. Ik vind Simple Plan, Selah Sue, Lifehouse, Coldplay, MSP en De Staat kut. Maar dat is mijn mening.

Arcade Fire gaat niet komen denk ik. Lijken de voorkeur te geven aan kleinere festivals, en daardoor zie ik hen eerder naar BKS of DTRH gaan. Verder ben ik het met je eens, en zie ik veel liever AM als headliner dan LP. Die zijn allang over hun hoogtepunt heen en lijken alsmaar slechter te worden. Pearl Jam – AM – Editors/Placebo en je hebt al een beter lineup dan de afgelopen jaren.
[/quote]

Dan zijn we het redelijk met elkaar eens! Denk hetzelfde over Arcade Fire maar hoop hebben mag. Zou super zijn. En met die headliners kan je ook nog redelijke grote sub-headliners neerzetten waardoor je line-up alleen maar meer waardevol wordt. Ik zie het positief in. Maar laten we duimen op een goed jaar.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Goed is relatief, ben vorig jaar op de vrijdag geweest en vond het allemaal geweldige bands op die dag ;) Hoop overigens ook heel erg op Arcade Fire anders moet ik ook nog één dag naar BKS naast Pinkpop :<
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Tja, smaken verschillen. Ik vind Simple Plan, Selah Sue, Lifehouse, Coldplay, MSP en De Staat kut. Maar dat is mijn mening.

Arcade Fire gaat niet komen denk ik. Lijken de voorkeur te geven aan kleinere festivals, en daardoor zie ik hen eerder naar BKS of DTRH gaan. Verder ben ik het met je eens, en zie ik veel liever AM als headliner dan LP. Die zijn allang over hun hoogtepunt heen en lijken alsmaar slechter te worden. Pearl Jam – AM – Editors/Placebo en je hebt al een beter lineup dan de afgelopen jaren.<br>

Dan zijn we het redelijk met elkaar eens! Denk hetzelfde over Arcade Fire maar hoop hebben mag. Zou super zijn. En met die headliners kan je ook nog redelijke grote sub-headliners neerzetten waardoor je line-up alleen maar meer waardevol wordt. Ik zie het positief in. Maar laten we duimen op een goed jaar.
[/quote]

Precies, en ik hoop dat de organisatie dat ook inziet. Op die manier krijg je niet een festival dat om drie grote acts draait, en hoef je ook niet meer acts als Gers Pardoel op het hoofdpodium te plaatsen. Met relatief goedkope headliners kan je meer besteden aan de rest van het programma, en dat is precies wat Pinkpop nodig heeft. Denk ik.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ja, Pinkpop zou heel goed voor Snow Patrol kunnen gaan denk ik. zie ik ook nog wel gebeuren.
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Pearl Jam – Iron Maiden – Metallica. Ik zeg doen!
Haha, Dat zou natuurlijk prachtig zijn, maar dat gaat echt niet gebeuren.
Ik ben eigenlijk bang dat het weer gaat tegenvallen. Vorig jaar had iedereen ook hoge verwachtingen en toen viel het ook erg tegen. Maar als pinkpop komt met een combinatie van Iron Maiden of Metallica en pearl jam zou ik dat geweldig vinden.
 

hendriks11

Playlistbediener
27 nov 2013
9
0
helaas pearl jam gaat pinkpop niet headlinen verkiest de ziggodome boven pinkpop! Afvaller dus voor line up pinkpop
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
helaas pearl jam gaat pinkpop niet headlinen verkiest de ziggodome boven pinkpop! Afvaller dus voor line up pinkpop

Waar heb jij het nou weer over? Bron ofzo? Ik geloof er namelijk niks van, hebben er vorig jaar nog twee keer gestaan..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.468
709
Niet op letten, net als in het Werchtertopic zijn dat van die mensen die zomaar dingen claimen, en als die dan toevallig uitkomen (want zo overdreven zijn die beweringen niet) gaan ze pochen dat ze het al wisten.

Hij brengt wel een interessante gedachte naar boven: wat als PJ én Metallica niet komen?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dan gok ik op Arctic Monkeys - Editors/Placebo en een Paul McCartney wellicht. Pinkpop zou het over een klassieke rockact gehad hebben, en vorig jaar hebben ze net achter het net gevist met McCartney. Hij heeft ook een New album uit. Maar dat is inderdaad best een goede, ik vind het best lastig om dan een derde headliner te noemen als PJ wegvalt.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Zou Metallica nog wel naar Pinkpop komen..? Is een pracht naam voor PP maar kunnen ze die nog wel betalen en wil Metallica wel een show bijna volledig in het licht spelen.. Misschien meer iets voor een eigen show in Nederland. Pearl Jam en Arctic monkeys zie ik als 'zekerheid' voor Pinkpop, alleen de derde headliner dan.. Hoop alleen dan toch dat het Metallica is.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Heeft iemand eigenlijk enig idee waarom pinkpop maar tot 11 uur mag en fortarock vorig jaar tot 23.45 was? ligt dit gewoon aan de Gemeente Landgraaf/Parkstad?

Veel maakt dit toch niet uit alleen de eindact is het donker op 3fm stage is het dan ook nog licht.

En inderdaad zijn er de laatste veel onnozele nergens op gebaseerde posts.

@ Joske, Als Metallica en Pearl Jam niet komen, dan hoop ik op een editie zonder echt hele grote namen. Met voornamelijk toffe bands:
Zaterdag: Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Imagine Dragons
Zondag: Placebo, The Black Keys, White Lies, Ed Kowalczyk
Maandag: Avenged Sevenfold, Kasabian, De Staat en mijn persoonlijke favoriet; The Maccabees.
Dit is trouwens zo'n onnozele post die nergens op gebaseerd is maar wel tof zou zijn al zitten er enkele kanshebbers tussen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken