Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Had er vorig jaar eerlijk gezegd weinig last van. donderdag 12:00 konden we gewoon zo doorrijden. stonden wel wat achteraan daardoor maar verder prima te doen.
Had er vorig jaar eerlijk gezegd weinig last van. donderdag 12:00 konden we gewoon zo doorrijden. stonden wel wat achteraan daardoor maar verder prima te doen.
Ja ik weet nog steeds niet helemaal wat ik daar van vind haha. Ik slaap de laatste nacht sowieso heel slecht, dus toen mijn reisgenoot en ik allebei wakker waren om 4 en al aan het appen waren maar de beslissing gemaakt om voor de groep uit te gaan en maar te vertrekken. Maar blijft wel klote aangezien je nog een heel weekend moet.
Haha wij hebben dat ook een jaar gehad. Stonden denk ik max 70 auto's voor ons. Bizar vroeg vertrokken, maar moet eerlijk bekennen dat het de meest relaxte eerste dag van het festival was, omdat je op een nagenoeg lege camping terecht komt. Je tentje al vroeg staat en je de rest van de ochtend/middag niks hoeft te doen. Enige nadeel is dat je midden in de nacht weg moet rijden en je een behoorlijke tijd aan het wachten bent tot het terrein open gaat.
Haha wij hebben dat ook een jaar gehad. Stonden denk ik max 70 auto's voor ons. Bizar vroeg vertrokken, maar moet eerlijk bekennen dat het de meest relaxte eerste dag van het festival was, omdat je op een nagenoeg lege camping terecht komt. Je tentje al vroeg staat en je de rest van de ochtend/middag niks hoeft te doen. Enige nadeel is dat je midden in de nacht weg moet rijden en je een behoorlijke tijd aan het wachten bent tot het terrein open gaat.
Ik slaap van alle voorpret over het algemeen die nacht toch slecht, dus niet eens zo'n heel gek idee. Maar blijft rot dat dit nodig is om een beetje een relaxte eerste festivaldag te hebben (die officieel niet eens een echte festival dag is).
Laatste drie jaar op de Glamping gestaan. Gewoon aan kunnen komen wanneer je wil, in ons geval na de werkdag, en zonder problemen en gedoe een tent op een goede plek, is eigenlijk nog het grootste voordeel van die camping.
Laatste drie jaar op de Glamping gestaan. Gewoon aan kunnen komen wanneer je wil, in ons geval na de werkdag, en zonder problemen en gedoe een tent op een goede plek, is eigenlijk nog het grootste voordeel van die camping.
Het heeft een beetje de sfeer van een huisfeestje in een echt studentenhuis. Maar het is wel alleen op zondag, omdat hij dan niet meer proper hoeft te zijn voor de volgende dag. Kom daarvoor dan ook gerust een pilsje drinken in het filosofisch cafe ernaast. Grote kans dat je mij daar dan aantreft.
Ze staan in de AFAS als RÜFÜS DÜ SOL er ook staan
Zelden dat ik erg uitkijk naar het voorprogramma, die nieuwe nummers zijn tof! Benieuwd wat voor show dat gaat zijn live