Lowlands 2025

We zullen volgende week wel comedy of theater namen krijgen denk ik? En dan langzaam toewerken naar het blokkenschema ergens in juli.
Denk dat we ook nog +- 30 namen missen? Of tenminste, doorgaans werden er in juni en juli ook nog wat namen bekend gemaakt

Ik zie dat de resale begonnen is op Ticketmaster!
Een enkele onder de €350 oplopend tot €427, zeker 200 tickets beschikbaar

Grote kans dat ik via 013 op Lowlands ga werken. Als ik dan voor het festival open is onze tent nog op de lege camping kan neerzetten, vind ik dat ook prima. En mijn vriendin ook.
IK ga dit ook doen maar wel voor het eerst twee shifts. Kwamen ze mee NA de ticketverkoop. Ik mis gewoon de hele vrijdag. 1 shift voor een ticket is een bizar goeie deal, maar als je 2 shifts gaat omrekenen...

IK ga dit ook doen maar wel voor het eerst twee shifts. Kwamen ze mee NA de ticketverkoop. Ik mis gewoon de hele vrijdag. 1 shift voor een ticket is een bizar goeie deal, maar als je 2 shifts gaat omrekenen...
Ja doen ze dit jaar op alle majors omdat de prijs van de tickets te hoog is. Ik doe op DTRH zowel de donderdag als de vrijdag.

Al had Lowlands ook wel een handje van extreem lange shifts hoor. Gewoon van 12 tot 12 op de vrijdag/zaterdag/zondag. Dus daar miste je altijd alles.

• Wow
Waarderingen: Mimi
Ja doen ze dit jaar op alle majors omdat de prijs van de tickets te hoog is. Ik doe op DTRH zowel de donderdag als de vrijdag.

Al had Lowlands ook wel een handje van extreem lange shifts hoor. Gewoon van 12 tot 12 op de vrijdag/zaterdag/zondag. Dus daar miste je altijd alles.
013 had altijd de shift op donderdag. Mij is verteld dat zeer waarschijnlijk de laatste shift op vrijdagochtend zou zijn. Nu heb ik ook kaartjes, dus ik heb gelukkig de keuze om het vrijwilligerswerk toch te laten zitten.

013 had altijd de shift op donderdag. Mij is verteld dat zeer waarschijnlijk de laatste shift op vrijdagochtend zou zijn. Nu heb ik ook kaartjes, dus ik heb gelukkig de keuze om het vrijwilligerswerk toch te laten zitten.
Het was altijd 8:00 tot 17:00 of 16:30 tot 0:30 op donderdag inderdaad. Nu wordt het waarschijnlijk een van die twee en dan nog 9:00 tot 14:00 op vrijdag of iets dergelijks. Bij DTRH is het in ieder geval dat al. Hiermee proberen ze het gelijktrekken tussen poppodia en andere instanties.

Standaard weten dat je op donderdag moest is ook wel heerlijke luxe inderdaad. Ik wilde nooit Lowlands doen omdat ik wist dat wij standaard vr/za/zo hadden voor 11 uur lang

lol dat is echt buiten alle proporties. En dit als vrijwilligerswerk? Voor zulke diensten kan je bijna loon vragen, zo kan je niks van het festival zien.... Niet echt het principe "je geeft iets / je krijgt wat"

Of je moet echt louter voor de sfeer(*achter de bar) gaan

lol dat is echt buiten alle proporties. En dit als vrijwilligerswerk? Voor zulke diensten kan je bijna loon vragen, zo kan je niks van het festival zien.... Niet echt het principe "je geeft iets / je krijgt wat"

Of je moet echt louter voor de sfeer(*achter de bar) gaan
1 dag he, die andere 2 dagen kon je naar het festival. Voor een weekendbandje als betaald medewerker moet je alle dagen werken, als je maar 1 dag werkt krijg je een bandje voor 1 dag

En je doet ander werk dan betaalde medewerkers, dus geen barwerk oid.

1 dag he, die andere 2 dagen kon je naar het festival. Voor een weekendbandje als betaald medewerker moet je alle dagen werken, als je maar 1 dag werkt krijg je een bandje voor 1 dag
oooh haha oke dat scheelt, ik vond dit al best extreem. Dit klinkt redelijker haha

Mag je dan eigenlijk ook kiezen waar je staat zodat je alsnog de muziek van je fav artiest kan horen, of ruilen ofzo, of is dat uitgesloten?

Users who are viewing this thread