Lowlands 2025

oooh haha oke dat scheelt, ik vond dit al best extreem. Dit klinkt redelijker haha

Mag je dan eigenlijk ook kiezen waar je staat zodat je alsnog de muziek van je fav artiest kan horen, of ruilen ofzo, of is dat uitgesloten?
De meeste mensen doen het via een podium/insantie en die worden een beetje bij elkaar ingedeeld. Dus allemaal checken of de branduitgangen vrij blijven, allemaal in de sauna handdoeken uitdelen etc. Je heb niet echt vrijheid waar je staat (en de meeste diensten zijn op de camping/ingang)

• Leuk
Waarderingen: Mimi
In de tijd van Randstad voor La Place was het shifts van 6 uur, 3 dagen lang. Perfect eigenlijk. Wel alleen horeca.

Paar jaar op DTRH gestaan als vrijwilliger met kans op shift op donderdag of vrijdag. Dit jaar voor het eerst 2 shifts, dus daar haak ik op af. Wel jammer, want als eerste je tentje op kunnnen zetten was fantastisch.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Mijn camperticket is ook binnen!
De marktplaats verkoper was gelukkig eerlijk.
Ik had bij de voorverkoop naast gegrepen en via marktplaats contact met iemand en een aanbetaling gedaan. Voelde wel goed en was leuk contact, maar je weet maar nooit.
Dus tot nu toe vond ik het toch een beetje spannend.
Maar gelukkig zijn er toch een hoop eerlijke mensen.
Ik ben blij!

Het was altijd 8:00 tot 17:00 of 16:30 tot 0:30 op donderdag inderdaad. Nu wordt het waarschijnlijk een van die twee en dan nog 9:00 tot 14:00 op vrijdag of iets dergelijks. Bij DTRH is het in ieder geval dat al. Hiermee proberen ze het gelijktrekken tussen poppodia en andere instanties.
Zou ik prima vinden.

oooh haha oke dat scheelt, ik vond dit al best extreem. Dit klinkt redelijker haha

Mag je dan eigenlijk ook kiezen waar je staat zodat je alsnog de muziek van je fav artiest kan horen, of ruilen ofzo, of is dat uitgesloten?
013-vrijwilligers staan, dacht ik, altijd bij de campercamping. In ieder geval de twee keer dat ik dat deed. En dat dus enkel op donderdag(nacht).

Lowlands leeft nog! Ik had 1 kaart teveel, die heb ik net binnen een paar minuten verkocht op Ticketswap. Top!

Staan ook wel weer behoorlijk wat kaarten te koop zie ik (zowel op TM als TS). Met altijd weer de sukkels die er 425 euro voor vragen.
Wel benieuwd tot hoe laag de kaartprijs gaat zakken, vorig jaar en het jaar ervoor kon je via de doorverkoop toch best voor een mooi bedrag een kaartje kopen. Ik heb zelf die gok nog nooit durven wagen.

Staan ook wel weer behoorlijk wat kaarten te koop zie ik (zowel op TM als TS). Met altijd weer de sukkels die er 425 euro voor vragen.
Wel benieuwd tot hoe laag de kaartprijs gaat zakken, vorig jaar en het jaar ervoor kon je via de doorverkoop toch best voor een mooi bedrag een kaartje kopen. Ik heb zelf die gok nog nooit durven wagen.
Een vriendin van mij koopt elk jaar haar kaartje via Marktplaats. Dan rijdt ze langs diegene haar woning en rijdt ze direct door (wel op vrijdagochtend). Meestal voor een prijs rond de 170/180 euro.

Mijn vriendin gaat hem dit jaar ook twee weken van de te voren scoren. Aangezien er nu al zoveel tickets te koop staan gaan die prijzen zeker nog zakken.

Een vriendin van mij koopt elk jaar haar kaartje via Marktplaats. Dan rijdt ze langs diegene haar woning en rijdt ze direct door (wel op vrijdagochtend). Meestal voor een prijs rond de 170/180 euro.

Mijn vriendin gaat hem dit jaar ook twee weken van de te voren scoren. Aangezien er nu al zoveel tickets te koop staan gaan die prijzen zeker nog zakken.
Ik zou dat toch wel lastig vinden in de voorpret, een soort van toch niet 100% zeker zijn of het gaat lukken tot een paar weken/dagen van te voren. Terwijl het wel veel geld kan schelen en het waarschijnlijk altijd wel lukt.

Daarnaast zou ik bij kaarten via Ticketswap bijvoorbeeld, ook echt 2 uur lang zenuwachtig in de rij staan met de hoop dat het een geldig kaartje is..
Vorig jaar nog meegemaakt dat het kaartje via Ticketswap niet geldig was bij een concert.

Daarnaast zou ik bij kaarten via Ticketswap bijvoorbeeld, ook echt 2 uur lang zenuwachtig in de rij staan met de hoop dat het een geldig kaartje is..
Vorig jaar nog meegemaakt dat het kaartje via Ticketswap niet geldig was bij een concert.
Tegenwoordig zijn het van die kaartjes die op je ticketmaster account staan met een veranderende qr code, dus die stress in de rij is in ieder geval weggenomen bij een hoop concerten/festivals

Tegenwoordig zijn het van die kaartjes die op je ticketmaster account staan met een veranderende qr code, dus die stress in de rij is in ieder geval weggenomen bij een hoop concerten/festivals
Ja klopt, via Ticketmaster zou ik geen zenuwen hebben. Alleen er staan bijvoorbeeld nu ook weer gewoon kaarten(195) op Ticketswap te koop voor Lowlands. Zou daar niet zo snel mijn kaartje op kopen.

Ja klopt, via Ticketmaster zou ik geen zenuwen hebben. Alleen er staan bijvoorbeeld nu ook weer gewoon kaarten(195) op Ticketswap te koop voor Lowlands. Zou daar niet zo snel mijn kaartje op kopen.
Die worden dus met de doorstuurfunctie naar je account gestuurd, dus ook daar geen zweet.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ik zou dat toch wel lastig vinden in de voorpret, een soort van toch niet 100% zeker zijn of het gaat lukken tot een paar weken/dagen van te voren. Terwijl het wel veel geld kan schelen en het waarschijnlijk altijd wel lukt.

Helemaal met je eens. Elk jaar hebben we het erover om het kaartje ook paar weken van te voren te kopen, maar ik wil die onzekerheid niet hebben. Voor mij toch een hoogtepunt van het jaar haha.

Daarnaast ben ik misschien een van de weinige die de 350,00 euro relatief niet zoveel geld vind voor dit festival.
4/5 dagen feest voor 350,00 euro inclusief kamperen vind ik prima, dus dat betaal ik dan ook graag.

Inderdaad, Ticketswap is safe. Ik moest het kaartje eerst naar TS doorsturen en die sturen het na betaling weer door aan de koper. Hij/zij (in mijn geval een zij) krijgt dus een nieuw kaartje met bewegend logo in haar TM-account. Waterdicht systeem. Voor de volledigheid: ik heb uiteraard 0 euro winst op mijn kaartje gemaakt, gewoon de reguliere prijs gevraagd. Blijdschap alom!

Users who are viewing this thread