Lowlands 2025

15 jaar geleden was 2010 en ook toen waren de kledingmerken, campingwinkels, telefoniebedrijven en grote drankverschaffers gewoon aanwezig met hun eigen stands en activaties. Dat 'de helft van de bezoekers niet meer zou gaan' door de aanwezigheid van een bedrijf als McDonald's lijkt me ook nogal stug.

Ik ben het met je eens dat het soms wat als te veel aan kan voelen, maar we hoeven het volgens mij ook niet groter te maken dan het is. Er zullen altijd merkactivaties blijven en wat mij betreft is dat prima. Idealiter voegen ze wat leuks/nuttigs/grappigs toe aan het terrein, maar anders lukt het toch prima om er gewoon met een boog omheen te lopen?

Ik begreep overigens totaal niet dat er alleen ijsjes verkocht werden bij de McDonalds. Ik denk dat ik om half 5 's nachts heel blij was geweest als ik ergens een Big Mac had kunnen scoren. Shoot me.
Okay Novis95, we lopen er met een gele boog omheen!

Ik vind het mooiste van Lowlands dat het echt zo'n gevoel van vrijheid geeft. Het voelt alsof je op een soort eiland zit, waarvan je toch al vergeten bent dat je in een ver verleden een veel te duur ticket voor hebt gekocht. Voor mij brengen merkactivaties me toch wel het meest terug naar de echte commerciële wereld. Als iedereen dan 's avonds bij de McDonalds beland gaat het toch wel veel meer voelen als een gewoon avondje uit. Vond dat echt verschrikkelijk op bv Sziget dat het strand het Sziget Beach by Tanqueray heette en de Freedome by Mastercard en Bolt Arena en alles by Revolut. Alsjeblieft niet.

Toch heb ik dit gevoel niet echt als ik op Lowlands rondloop. Vergeleken met Pinkpop is het voor mij qua terrein een verademing. Ook vergeleken met Down the Rabbit Hole (hoewel daar het bos gedeelte wel heerlijk was), vind ik het qua aankleding niet heel veel onderdoen.

Vind dat Lowlands best fijne plekken heeft gecreëerd: De laan achter het meertje, de chillplekken rond het kampvuur, het aziatische laantje, het chilll plekje bij the beef chief. Nu heb ik ook alleen DTRH, PP en Sziget als referentiekader hoor, dus misschien ben ik gewoon niet anders gewend.
Grappig, voor mij staat Lowlands op eenzame hoogte met DTRH op plek 2. Maar ik vind het terrein van DTRH wel echt heel veel fijner en mooier.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en mgbss
Grappig, voor mij staat Lowlands op eenzame hoogte met DTRH op plek 2. Maar ik vind het terrein van DTRH wel echt heel veel fijner en mooier.
Qua terrein vond ik DTRH ook wel mooier, alleen qua aankleding vond ik het zelf redelijk vergelijkbaar met een LL. Maar het terrein zelf, met de bomen en en het meertje, was ideaal.

Er is toch ook altijd zo'n mini rave bij The School of Life snachts? Vind dat soort dingen altijd wel tof en maakt t een plezier om t terrein ook snachts te verkennen
Die ben ik denk ik nog nooit tegengekomen, zal ik dit jaar is op letten als ik er langsloop.

Toch heb ik dit gevoel niet echt als ik op Lowlands rondloop. Vergeleken met Pinkpop is het voor mij qua terrein een verademing. Ook vergeleken met Down the Rabbit Hole (hoewel daar het bos gedeelte wel heerlijk was), vind ik het qua aankleding niet heel veel onderdoen.

Vind dat Lowlands best fijne plekken heeft gecreëerd: De laan achter het meertje, de chillplekken rond het kampvuur, het aziatische laantje, het chilll plekje bij the beef chief. Nu heb ik ook alleen DTRH, PP en Sziget als referentiekader hoor, dus misschien ben ik gewoon niet anders gewend.
Pinkpop is natuurlijk de overtreffende trap haha, dat is verschrikkelijk. LL heeft zeker paar leuke plekjes, maar vind het niet een terrein dat echt uitnodigend op ontdekkingstocht te gaan. Zou zelf graag meer kunst, lichtinstallaties, gebouwen zoals dat kerkje etc. zien.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Pinkpop is natuurlijk de overtreffende trap haha, dat is verschrikkelijk. LL heeft zeker paar leuke plekjes, maar vind het niet een terrein dat echt uitnodigend op ontdekkingstocht te gaan. Zou zelf graag meer kunst, lichtinstallaties, gebouwen zoals dat kerkje etc. zien.
Er was vorig jaar een kunstrondleiding, verschillende exposities, meerdere plekken om zelf te knutselen, vlaggen, theater etc.

Zelf exact 0 van deze opties gedaan ivm tijd 😅

Er was vorig jaar een kunstrondleiding, verschillende exposities, meerdere plekken om zelf te knutselen, vlaggen, theater etc.

Zelf exact 0 van deze opties gedaan ivm tijd 😅
Paar jaar geleden kon je in de tunnel (welke snachts veranderd in een wazige drugstunnel) spelen met synthesizers en zelf proberen muziek te maken, was ook erg leuk.

Die kunstrondleiding wil ik elk jaar doen, maar elk jaar gebeurt het niet en loop ik zelf een rondje langs de kunstwerken.

Uit de nieuwsbrief van Pinkpop:
"Mooi nieuws voor liefhebbers van de Limburgse keuken: er is besloten om de prijs van het Pinkpop-biertje en het Pinkpop-frietje, ondanks de stijgende kosten, gelijk te houden aan vorig jaar. Dit betekent dat jij nog steeds voor €3,70 een Pinkpop-biertje koopt en kan genieten van een Pinkpop-frietje voor €5,55. You’re welcome!"

Zou mooi zijn als ze dat voor Lowlands ook doortrekken.

Uit de nieuwsbrief van Pinkpop:
"Mooi nieuws voor liefhebbers van de Limburgse keuken: er is besloten om de prijs van het Pinkpop-biertje en het Pinkpop-frietje, ondanks de stijgende kosten, gelijk te houden aan vorig jaar. Dit betekent dat jij nog steeds voor €3,70 een Pinkpop-biertje koopt en kan genieten van een Pinkpop-frietje voor €5,55. You’re welcome!"

Zou mooi zijn als ze dat voor Lowlands ook doortrekken.
Ben benieuwd, verwacht toch bij Lowlands dat ze er gewoon een prijsverhoging tegenaan gooien..

Hoi, Ik ga dit jaar proberen met de bus vanaf amsterdam naar lowlands te gaan. Voorspelde aankomst op Donderdag is 08:00 ...
Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen wat wel en niet te doen/ mee te nemen in de bus?
Tot nu toe ga ik altijd naar festivals met de auto (of mee met een vriend met de auto) maar hoe gaan dingen als je met de bus komt?
Zijn er dingen die je wel of niet kan meenemen?
EN is de aankomsttijd van 08:00 realistisch?
Ik begreep wel dat bus aparte ingang kreeg. wat is de mening daarover? ergens denk ik fijn... maar ook wel jammer van de sfeer met zijn allen in de rij (-;

Hoi, Ik ga dit jaar proberen met de bus vanaf amsterdam naar lowlands te gaan. Voorspelde aankomst op Donderdag is 08:00 ...
Zijn er hier ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen wat wel en niet te doen/ mee te nemen in de bus?
Tot nu toe ga ik altijd naar festivals met de auto (of mee met een vriend met de auto) maar hoe gaan dingen als je met de bus komt?
Zijn er dingen die je wel of niet kan meenemen?
EN is de aankomsttijd van 08:00 realistisch?
Ik begreep wel dat bus aparte ingang kreeg. wat is de mening daarover? ergens denk ik fijn... maar ook wel jammer van de sfeer met zijn allen in de rij (-;

Mijn ervaring is dat in je in de bus vrijwel alles mee kan nemen! Ik heb altijd een bolderkar bij die ik in zijn geheel in de bagage plek zet. Geen idee waar je over twijfelt maar meestal gaat het allemaal wel. De aparte bus ingang is nieuw sinds dit jaar, dus daar weten we nog niets over. Lijkt mij persoonlijk wel chill?

Mijn ervaring is dat in je in de bus vrijwel alles mee kan nemen! Ik heb altijd een bolderkar bij die ik in zijn geheel in de bagage plek zet. Geen idee waar je over twijfelt maar meestal gaat het allemaal wel. De aparte bus ingang is nieuw sinds dit jaar, dus daar weten we nog niets over. Lijkt mij persoonlijk wel chill?
Tnx. ik dacht inderdaad hoe veel spullen kan ik mee... ik neem altijd een (veel te) volle auto mee met steekwagentje 2 kratjes en 1 of 2 tassen....

Hebben de touringcar bussen ook een eigen aanrijroute? Want als ze zeggen aankomsttijd 08:00 kan ik me voorstellen dat dat langer wordt door de files.

Hebben de touringcar bussen ook een eigen aanrijroute? Want als ze zeggen aankomsttijd 08:00 kan ik me voorstellen dat dat langer wordt door de files.
Denk dat we de plannen rond de bussen moeten afwachten, nu deze ook een eigen ingang krijgen.

Denk dat we de plannen rond de bussen moeten afwachten, nu deze ook een eigen ingang krijgen.
Maar de grootste bottleneck gaan ze denk ik niet kunnen fixen, en dat is dat er maar twee (provinciale) wegen naar het terrein gaan. Die busstop is gewoon het parkeerterrein van Walibi waar eerder vrijwilligers/crew konden parkeren. Dus je moet alsnog via een van beide kanten aanrijden, en daar staat het stil.

Maar de grootste bottleneck gaan ze denk ik niet kunnen fixen, en dat is dat er maar twee (provinciale) wegen naar het terrein gaan. Die busstop is gewoon het parkeerterrein van Walibi waar eerder vrijwilligers/crew konden parkeren. Dus je moet alsnog via een van beide kanten aanrijden, en daar staat het stil.
Ze zouden een van de 2 kanten van de N306 kunnen sluiten voor de rest van het verkeer en alleen bussen over die kant laten gaan. Zorgt er wel voor dat de andere kant nog drukker wordt qua auto's.

Ze zouden een van de 2 kanten van de N306 kunnen sluiten voor de rest van het verkeer en alleen bussen over die kant laten gaan. Zorgt er wel voor dat de andere kant nog drukker wordt qua auto's.
Dat betekent dat ze een hele provincie afsluiten doormiddel van een verkeersinfarct. Denk niet dat de provincie daar heel blij mee gaat zijn

Users who are viewing this thread