Lowlands 2024

Kahoudini

Playlistbediener
25 jul 2024
9
17
Weet iemand of je nog met contant geld muntjes kunt kopen? Of is het tegenwoordig alleen met PIN? Kan het niet vinden in de FAQ.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
De weerberichten zijn zeer verschillend tot nu toe. Als we YR aanhouden komt het goed…. buienradar niet 😉
Voor de fans van yr.no: dat is dus op basis van de operationele run van ECMWF. Deze website heeft dezelfde berekening ook, maar wordt veel sneller bijgewerkt. Dit is wat je over een paar uur op yr.no gaat zien: https://kachelmannwetter.com/de/vorhersage/6942523-walibi-holland/xltrend

Samenvatting van waar het tot nu toe op lijkt. Details kunnen uiteraard nog wel wat veranderen:

- Donderdag perfect festivalweer met 25-26 graden, zon en droog
- Vrijdag zitten we wat meer op de grens tussen warmere en koudere lucht. Daardoor wat grotere kans op buien. Afhankelijk van aan welke kant van de grens we komen 20-25 graden
- Zaterdag en zondag heel Hollands zomerweer met zo'n 21 graden en een mix van zon en wat stapelwolken. Buienkans is niet helemaal nul maar lijkt mee te vallen

Al met al prima, alleen de vrijdag mag nog even wat beter worden. Ik ben allang blij dat het mogelijk zware onweer van dinsdag en woensdag precies op tijd voorbij is, als er één ding is dat ik niet op een festival wil hebben is dat het
 

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Hier ook veel vrienden die Lowlands zien als optredens van Fred, Young Marco, Benwal, Sugababes en Goldband. Maaar prima. Iedereen zo zijn eigen festivalervaring.
Dit is denk ik rond de helft van het festival die zo denkt. Je weet dus dat deze acts het drukste gaan worden. Hier niet heen gaan gaat je Lowlands aanzienlijk minder stressvol maken. Maar goed, Fred Again is wel echt heel vet!
 
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Tickets schieten nu alle kanten op. Veel last minute afhakers en veel last minute beslissers. Prijs schommelt daardoor ook maar blijft rond de 300 zitten op ticketswap. Op tm rond de 275

Ik ga er vanuit dat alle tickets voor vrijdag-zaterdag gewoon weer op zijn.

Verkoopstats 2024:

Zondag 11 augustus
Ticketswap: Nog 379 tickets te kopen, goedkoopste 291 euro
Ticketmaster: Nog xx resale tickets vanaf 275

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262

Woensdag 7 augustus
Ticketswap: Nog 620 tickets te kopen, goedkoopste 262,03 euro
Ticketmaster: Nog 587 resale tickets vanaf 229,50(!) (goedkoopster daarna 255).

Donderdag 8 augustus
Ticketswap: Nog 639 tickets te kopen, goedkoopste 260 euro
Ticketmaster: Nog 577 resale tickets vanaf 255

Vrijdag 9 augustus
Ticketswap: Nog 652 tickets te kopen, goedkoopste 242 euro
Ticketmaster: Nog 570 resale tickets vanaf 252

Zat 10 augustus
Ticketswap: Nog 560 tickets te kopen, goedkoopste 251 euro
Ticketmaster: Nog xx resale tickets vanaf 251

Note: er komen soms kaartjes van 1-2 tientjes lager voorbij die zijn dan snel weg
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

ooolll1

Nieuw lid
11 aug 2024
2
0
Hi Lowlands vrienden,

Dit jaar voor het eerst met de camper. Deze is voorzien van gasfornuis en de gasfles zit vastgemaakt achter een luikje zoals op de foto. Is dit toegestaan of moeten de gasflessen volledig verwijderd worden?
 

Bijlagen

  • IMG_2015.jpeg
    IMG_2015.jpeg
    166,3 KB · Weergaven: 14

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Hi Lowlands vrienden,

Dit jaar voor het eerst met de camper. Deze is voorzien van gasfornuis en de gasfles zit vastgemaakt achter een luikje zoals op de foto. Is dit toegestaan of moeten de gasflessen volledig verwijderd worden?
Als ze groter zijn dan 250 g verwijderen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Dit is denk ik rond de helft van het festival die zo denkt. Je weet dus dat deze acts het drukste gaan worden. Hier niet heen gaan gaat je Lowlands aanzienlijk minder stressvol maken. Maar goed, Fred Again is wel echt heel vet!
Was op voorhand al niet van plan om te gaan naar deze artiesten, maar fijn om te horen dat ik daardoor een relaxt weekend krijg 🙏🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en fiesta

Gebruikers die dit onderwerp bekijken