Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.862
6.082
Hoe het 9 jaar geleden allemaal begon met de donderdag:

Bekijk bijlage 9997
Toch vind ik het er niet beter op geworden als ik eerlijk ben. Ik mis die oude tijd toen het nog starten bij de 24-uurs tent was. Maar goed dit zal commercieel stukken interessanter zijn voor de organisatie. Maar ik merk dat ik de laatste jaren de donderdagen steeds vroeger op mijn bedje lig.
 
  • Leuk
Waarderingen: soepstengel en davadude

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Toch vind ik het er niet beter op geworden als ik eerlijk ben. Ik mis die oude tijd toen het nog starten bij de 24-uurs tent was. Maar goed dit zal commercieel stukken interessanter zijn voor de organisatie. Maar ik merk dat ik de laatste jaren de donderdagen steeds vroeger op mijn bedje lig.
Same here. De 'oude' donderdag avond/nacht met muziek op vol volume in het 24-uurs cafe, had meer charme dan het silent-disco gebeuren van de laatste jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en @Marc

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Na jaren elke donderdagavond mijn kruit verschieten kom ik dit jaar op vrijdagochtend vroeg aan. Is er dan nog ook nog een rijtje of valt het mee?
Nee dat valt mee. Minstens 2/3 van de bezoekers is er al op donderdag. De rest komt verspreid over de vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Ik wil donderdag na de file een beetje gaan rijden. Normaal sta ik er al rond 6, maar ik ga eens uitslapen.
Iemand een richt tijd qua aankomst dat het beetje te doen is op donderdag?
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Toch vind ik het er niet beter op geworden als ik eerlijk ben. Ik mis die oude tijd toen het nog starten bij de 24-uurs tent was. Maar goed dit zal commercieel stukken interessanter zijn voor de organisatie. Maar ik merk dat ik de laatste jaren de donderdagen steeds vroeger op mijn bedje lig.
Is het 24 uurs cafe er nog trouwens? De bassie en Adriaan tent haha.

Staat niet op de plattegrond.

Jammer indd dat het terrein gedeeltelijk open is....
 

Llloww

Playlistbediener
25 jun 2018
6
16
Omdat ik het op het campingterrein leuker vond dan die suffe silent disco.
De 24-uurstent was zeker top, maar met de huidige drukte is dat onmogelijk. Suffe silent disco is niet verplicht en kan je in de Armadillow of Hacienda prima ontwijken. Voor mij is er in elk geval niet heel veel veranderd t.o.v. de 24-uurstent. De donderdag blijft voor mij super sociaal, de avond met de meeste aanspraak. En fijn dat een groot deel zich kan vermaken met de silent disco, sla die zelf ook over.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.862
6.082
De 24-uurstent was zeker top, maar met de huidige drukte is dat onmogelijk. Suffe silent disco is niet verplicht en kan je in de Armadillow of Hacienda prima ontwijken. Voor mij is er in elk geval niet heel veel veranderd t.o.v. de 24-uurstent. De donderdag blijft voor mij super sociaal, de avond met de meeste aanspraak. En fijn dat een groot deel zich kan vermaken met de silent disco, sla die zelf ook over.
Ik denk dat die drukte ook een beetje gekomen is sinds het openen van het terrein. Maar goed, het is niet erg om 3 dagen te knallen ipv 4 dagen. En de oude Bassie en Adriaan tent was toch de oude Alpha? Althans zo had ik het altijd begrepen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken