Lowlands 2024

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Ik denk dat die drukte ook een beetje gekomen is sinds het openen van het terrein. Maar goed, het is niet erg om 3 dagen te knallen ipv 4 dagen. En de oude Bassie en Adriaan tent was toch de oude Alpha? Althans zo had ik het altijd begrepen?
Nee zeer zeker niet.
Er waren wel 2 jaren dat de oude 24 -uurs tent vervangen werd door een hangaar in Duracell kleuren. Die hangaar werd later de vernieuwde X-Ray.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
De 24-uurstent was zeker top, maar met de huidige drukte is dat onmogelijk. Suffe silent disco is niet verplicht en kan je in de Armadillow of Hacienda prima ontwijken. Voor mij is er in elk geval niet heel veel veranderd t.o.v. de 24-uurstent. De donderdag blijft voor mij super sociaal, de avond met de meeste aanspraak. En fijn dat een groot deel zich kan vermaken met de silent disco, sla die zelf ook over.
Ja oke! De 24u is dus wel weg.

Ja klopt, de meest sociale dag, goede sfeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Normaal kom ik altijd met de auto naar een festival. Maar aangezien mijn vriend thuis blijft met onze dochter, zodat ik naar Lowlands kan gaan, mag hij de auto hebben. Wat is jullie ervaring met het reizen van en naar Lowlands met het OV? Het plan is om donderdagavond aan te komen en zondag overdag weer te vertrekken. Gaat dat een beetje soepel? Of moet je echt je best doen om in zo'n pendelbus te komen? Gelukkig neemt een andere vriend mijn tent al mee. Daardoor kan alle rest van de spullen in en aan mijn rugzak worden gehangen. Dat wordt sowieso een heel nieuwe ervaring aangezien we voor rock werchter de auto helemaal vol laden met bier en eten, gelukkig heeft Lowlands genoeg aanbod :).
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
44
51
Normaal kom ik altijd met de auto naar een festival. Maar aangezien mijn vriend thuis blijft met onze dochter, zodat ik naar Lowlands kan gaan, mag hij de auto hebben. Wat is jullie ervaring met het reizen van en naar Lowlands met het OV? Het plan is om donderdagavond aan te komen en zondag overdag weer te vertrekken. Gaat dat een beetje soepel? Of moet je echt je best doen om in zo'n pendelbus te komen? Gelukkig neemt een andere vriend mijn tent al mee. Daardoor kan alle rest van de spullen in en aan mijn rugzak worden gehangen. Dat wordt sowieso een heel nieuwe ervaring aangezien we voor rock werchter de auto helemaal vol laden met bier en eten, gelukkig heeft Lowlands genoeg aanbod :).
Volgens mij gaat het met die pendelbus heel soepel. Zeker donderdagavond. Meeste mensen komen toch donderdagochtend al
 

Llloww

Playlistbediener
25 jun 2018
6
16
Normaal kom ik altijd met de auto naar een festival. Maar aangezien mijn vriend thuis blijft met onze dochter, zodat ik naar Lowlands kan gaan, mag hij de auto hebben. Wat is jullie ervaring met het reizen van en naar Lowlands met het OV? Het plan is om donderdagavond aan te komen en zondag overdag weer te vertrekken. Gaat dat een beetje soepel? Of moet je echt je best doen om in zo'n pendelbus te komen? Gelukkig neemt een andere vriend mijn tent al mee. Daardoor kan alle rest van de spullen in en aan mijn rugzak worden gehangen. Dat wordt sowieso een heel nieuwe ervaring aangezien we voor rock werchter de auto helemaal vol laden met bier en eten, gelukkig heeft Lowlands genoeg aanbod :).
Op donderdagavond aankomen en op zondag weggaan levert normaal gesproken 0 problemen op. Het is voor mij wel een tijd geleden dat ik met het OV ben gegaan, maar wat ik vorig jaar van mensen uit mijn groep hoorde ging dat perfect. Het kan op donderdagochtend en maandagochtend een stuk lastiger gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift en sjoeske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken