Lowlands 2024

lexisgeheim

Playlistbediener
21 nov 2017
7
1
Hey, super knullig dit maar ff een vraag (heb er zelfs speciaal een account voor gemaakt, na jaaren van gluren/loeren zonder account);

Weet iemand of je een "fastlane" hebt voor de ingang, als je al eens op de camping bent geweest. Meen met dit te herinneren van voorgaande jaren... maar kon t nooit goed zien omdat wij altijd midden in de rij stonden🥲

Ik krijg de nobele taak om voor 3 personen aan tenten mee te zeulen en loop dan liever 2x
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Ik ga voor het eerst naar een 10x10 groepsplek. Iemand enig idee waar die komen op die fotos?
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Erger nog. Dat is niet eens de Gllamping.
Dat is alleen nog de Easy Camp.
De Gllaming zie je links in de hoek nog.
Daarboven de Groepsplekken.
Nu snap ik waarom camping 5 en 6 ook zo vol staan.
En volgend jaar wordt dit weer groter, omdat de groep die op camping 6 stond, dichter op het terrein wil staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

Davidd

Support act
7 jul 2021
924
1.687
Waarom is de Glamping zo n probleem? Laat al die mensen lekker veel geld betalen voor Lowlands dat drukt de prijs nog een beetje voor de "gewone" bezoeker... Anders had het misschien al 350 euro geweest
Opzich heb ik er zelf niet echt problemen mee, maar het is denk ik vooral de ruimte die het inneemt. Het is al ongelooflijk moeilijk om een beetje een goed plekje te vinden op de camping met een grote groep. En dat wordt nu dus alleen nog maar moeilijker, aangezien de gllamping steeds meer ruimte inneemt. Wij hebben daarom voor het eerst met ons een groep een groepsplek gekocht (en zijn daarmee miss ook onderdeel van het probleem).
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.691
Hey, super knullig dit maar ff een vraag (heb er zelfs speciaal een account voor gemaakt, na jaaren van gluren/loeren zonder account);

Weet iemand of je een "fastlane" hebt voor de ingang, als je al eens op de camping bent geweest. Meen met dit te herinneren van voorgaande jaren... maar kon t nooit goed zien omdat wij altijd midden in de rij stonden🥲

Ik krijg de nobele taak om voor 3 personen aan tenten mee te zeulen en loop dan liever 2x
Er is inderdaad een fast lane, maar vorig jaar werd die bij piekdrukte afgesloten. Wij stonden vorig jaar al op onze plek toen vrienden nog in de rij stonden. We hebben toen hun tenten opgehaald. Toen we hetzelfde een uur later voor andere vrienden wilden doen was de fast lane tijdelijk gesloten, om precies dat te voorkomen.

Dikke kans dus dat hij dit jaar tussen 11u en 14u dicht is bijvoorbeeld. Je tweede lading moet je dan na die tijd halen, of opnieuw in de rij gaan staan.
 

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
28
30
Opzich heb ik er zelf niet echt problemen mee, maar het is denk ik vooral de ruimte die het inneemt. Het is al ongelooflijk moeilijk om een beetje een goed plekje te vinden op de camping met een grote groep. En dat wordt nu dus alleen nog maar moeilijker, aangezien de gllamping steeds meer ruimte inneemt. Wij hebben daarom voor het eerst met ons een groep een groepsplek gekocht (en zijn daarmee miss ook onderdeel van het probleem).
Ja fair enough... Aan de andere kant is er meer dan voldoende ruimte op camping 5 tm 7 en hoever is het nou echt lopen? Vorig jaar met een redelijk grote groep op camping 5 en ik loop liever 10 minuutjes dan dat ik 50 euro extra betaal. Al met al vind ik de Gllampings nog steeds een goede zet van Eric om de kosten wat te drukken voor de bezoekers zonder geld teveel. Dat was namelijk wel de insteek vernam ik in een interview
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
924
1.687
Ja fair enough... Aan de andere kant is er meer dan voldoende ruimte op camping 5 tm 7 en hoever is het nou echt lopen? Vorig jaar met een redelijk grote groep op camping 5 en ik loop liever 10 minuutjes dan dat ik 50 euro extra betaal. Al met al vind ik de Gllampings nog steeds een goede zet van Eric om de kosten wat te drukken voor de bezoekers zonder geld teveel. Dat was namelijk wel de insteek vernam ik in een interview
Ik vind het qua afstanden op Lowlands sws enorm meevallen, maar dat komt ook omdat ik vroeger veel naar Pinkpop ben geweest, waar je minstens een half uur moest lopen van camping B naar het terrein, wat niet echt bijdraagt aan een positieve festival ervaring. Op Lowlands ben je denk ik maximaal een kwartiertje aan het lopen als je op de verste plekken staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken