Lowlands 2024

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Iedereen is vol lof over Fred Again en Benwal, maar ik vindt Angelboy eigenlijk nog wel beter.
Dit is een erg lekker setje.

 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Iedereen is vol lof over Fred Again en Benwal, maar ik vindt Angelboy eigenlijk nog wel beter.
Dit is een erg lekker setje.

Zal straks eens luisteren. Zonder geluid ook prima setje.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.536
1.772
Iedereen is vol lof over Fred Again en Benwal, maar ik vindt Angelboy eigenlijk nog wel beter.
Dit is een erg lekker setje.

Afgelopen weekend in RAUM ook een goede set. Flinke aanrader ja, als je Fred wil/kan missen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
979
1.510
Kun je met een parkeerkaart voor de gllamping ook naar de groepscamping? Moet je dan via de gllamping of is er een algemene ingang?
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Waarom is de Glamping zo n probleem? Laat al die mensen lekker veel geld betalen voor Lowlands dat drukt de prijs nog een beetje voor de "gewone" bezoeker... Anders had het misschien al 350 euro geweest

Tsja ik weet niet precies hoe het financieel zit, het zal vast wat extra geld in het laatje brengen, maar zo'n Glamping draagt echt niks bij aan de sfeer en hoort niet echt bij de echte Lowlands ervaring imo. Misschien alleen een welverdiende Glamping doen voor onze Lowlands veteranen met minimaal 20 Lowlands bandjes? ;)
 
Laatst bewerkt:

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.805
3.126
Wanneer zou het bekend worden welke opnames worden gemaakt voor op tv?
Dag van te voren zal 3voor12 wel een indicatie geven wat ze uitzenden. Wat er vervolgens blijft staan/op Youtube komt wordt niet gepubliceerd en gaan ze over onderhandelen.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Zeg, er is verdacht weinig Jeugd van Tegenwoordig dit jaar! :ROFLMAO: Tot nu toe alleen Vjeze met zijn paddo's gespot. Waar o waar gaan Wiwa en Yeyo opduiken dit weekend?!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.805
3.126
Zeg, er is verdacht weinig Jeugd van Tegenwoordig dit jaar! :ROFLMAO: Tot nu toe alleen Vjeze met zijn paddo's gespot. Waar o waar gaan Wiwa en Yeyo opduiken dit weekend?!
Bekijk bijlage 10005
Oef, is dit een grote hint van Abel dat hij/IJsland toch ergens op Lowlands staat? Dit post hij net op zijn instagram verhaal. Kan bijna niet missen met deze hint toch? 🤩
Nou daar heb je 'm
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en putdeksel14

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
686
411
Tsja ik weet niet precies hoe het financieel zit, het zal vast wat extra geld in het laatje brengen, maar zo'n Glamping draagt echt niks bij aan de sfeer en hoort niet echt bij de echte Lowlands ervaring imo. Misschien alleen een ververdiende Glamping doen voor onze Lowlands veteranen met minimaal 20 Lowlands bandjes? ;)
Heb je een patent op de enige echte Lowlands ervaring? Misschien is voor iemand anders de ervaring die hij zoekt wel op de glamping te vinden. Lekker laten gaan. Alsof jij er wat van merkt dat het daar misschien niet zo gezellig is als op camping 4. Of waar je dan ook zit.
 

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
16
53
Kun je met een parkeerkaart voor de gllamping ook naar de groepscamping? Moet je dan via de gllamping of is er een algemene ingang?
Ik meen me te herinneren dat de ingang naast de glamping is. Dus als je meerijdt met een glamper kun je daarna zelf gewoon naar de andere campings. Maar dat is alweer 5 jaar geleden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken