Lowlands 2024

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Precies het argument dat wij gebruiken.

Tja die extra luxe is toch wel erg relaxed, festivals veranderen en dat is maar goed ook.
Het brengt extra geld in het laatje, maar op zich denk ik dat LL sowieso geen tekort heeft aan inkomsten.
Als ik de lineup vergelijk met die van Pukkelpop dit jaar dan vind ik die van LL al wel een paar jaar aan de ‘goedkopere kant’.
Is ook persoonlijke smaak natuurlijk, of het ontbreken daarvan. 😉
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Ik blijf me steeds meer verbazen over hoe weinig mensen hun eigenlijk kennen. Ik was van de veronderstelling dat iedereen ze wel zou kennen en er heen zou willen. Ik merk dat in mijn vriendengroep er eigenlijk helemaal niemand is die ze kent.....
Ik ben om die reden erg bang dat je gelijk hebt. Die hadden hooguit in de bravo gekund, maar de alpha is echt te groot.
Mede door dat rare tijdslot van AIR heb ik een clash in mijn blokkenschema. Ik wil Pachyman zeker ook zien en ik ga daar uiteindelijk voor ipv AIR. Moon Safari is een album dat ik echt helemaal grijs gedraaid heb. Pachyman is nieuw voor me en daardoor net wat interessanter. AIR in de Alpha en Pachyman in de Lima, dus heel misschien van beide een stuk meepakken.
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Post daarna bevatte het nummer M/V/X van het album. Denk dat dat wel hint genoeg is voor de plek.
Ah, ja ik heb geen instagram dus de post zelf zag ik alleen op dit forum. Dan zet ik in op de adonis ja. Nu nog benieuwd naar het tijdstip, maar daar heb je zeker geen hints voor ;)
 

Llloww

Playlistbediener
25 jun 2018
6
16
Tja die extra luxe is toch wel erg relaxed, festivals veranderen en dat is maar goed ook.
Het brengt extra geld in het laatje, maar op zich denk ik dat LL sowieso geen tekort heeft aan inkomsten.
Als ik de lineup vergelijk met die van Pukkelpop dit jaar dan vind ik die van LL al wel een paar jaar aan de ‘goedkopere kant’.
Is ook persoonlijke smaak natuurlijk, of het ontbreken daarvan. 😉
Vergelijking met Pukkelpop gaat niet helemaal op, want die kiezen ervoor om ook dagkaarten te verkopen. Dat alleen al levert echt heel veel extra geld op. Dan heeft mijn voorkeur toch dat mensen iets luxer overnachten en er een heel weekend zijn, dan dagjesmensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en priolietwi

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Vergelijking met Pukkelpop gaat niet helemaal op, want die kiezen ervoor om ook dagkaarten te verkopen. Dat alleen al levert echt heel veel extra geld op. Dan heeft mijn voorkeur toch dat mensen iets luxer overnachten en er een heel weekend zijn, dan dagjesmensen.
Wat is er nou mis met dagjesmensen?

Ze zijn alleen vreselijk irritant omdat zij met veel energie aankomen, hard gaan en ze ruiken frisser….
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en davadude

Gossa

Nieuw lid
1 aug 2023
1
0
Ah, shit. Ik had deze gemist tijdens het boeken van de groepscamping.

Net ook even gevraagd aan Livecrowd of ik mijn parkeerticket om kon zetten, maar dat kan helaas niet.
Afgelopen jaar heeft een vriend van me op de normale parkeerplaats geparkeerd met de glamping parkeerkaart, dus dat moet geen probleem zijn dit jaar lijkt me. (Waarom hij parkeerde op de normale parkeerplaats? Hij was een beetje dom ;) )
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Afgelopen jaar heeft een vriend van me op de normale parkeerplaats geparkeerd met de glamping parkeerkaart, dus dat moet geen probleem zijn dit jaar lijkt me. (Waarom hij parkeerde op de normale parkeerplaats? Hij was een beetje dom ;) )

Ik wil het helaas andersom :(
 
  • Haha
Waarderingen: hersenscheetje

Llloww

Playlistbediener
25 jun 2018
6
16
Wat is er nou mis met dagjesmensen?

Ze zijn alleen vreselijk irritant omdat zij met veel energie aankomen, hard gaan en ze ruiken frisser….
Ze komen snel voor 1 artiest en niet voor het festival. Ik kom naar Lowlands, omdat het Lowlands is. Daarnaast houden ze het voorste gedeelte bij een podium continu bezet. Vorig jaar jaar was op Pukkelpop het voorste gedeelte bij de mainstage heel de dag bezet was, omdat er alleen maar Billie Eilish fans waren en die hadden weinig interesse in de overige acts.
Daarnaast ook de vreselijk irritante punten die jij aangeeft.
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Mede door dat rare tijdslot van AIR heb ik een clash in mijn blokkenschema. Ik wil Pachyman zeker ook zien en ik ga daar uiteindelijk voor ipv AIR. Moon Safari is een album dat ik echt helemaal grijs gedraaid heb. Pachyman is nieuw voor me en daardoor net wat interessanter. AIR in de Alpha en Pachyman in de Lima, dus heel misschien van beide een stuk meepakken.

Heel jammer dat je meer mensen hoort over het feit dat ze graag AIR willen zien (waaronder ik), maar het tijdslot en tent mij een beetje ervan weerhouden om ernaar toe te gaan. Hoopte heel erg dat ze s'avonds in de Heineken of Bravo stonden, maar 15:45 in de Alpha is echt een grote fout. Ik vrees voor een slecht gevulde Alpha..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Don_076

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Heel jammer dat je meer mensen hoort over het feit dat ze graag AIR willen zien (waaronder ik), maar het tijdslot en tent mij een beetje ervan weerhouden om ernaar toe te gaan. Hoopte heel erg dat ze s'avonds in de Heineken of Bravo stonden, maar 15:45 in de Alpha is echt een grote fout. Ik vrees voor een slecht gevulde Alpha..
Ongeacht tijdsslot in de Alpha is een fout bij hun, niemand geboren na 1990 zal hier aanwezig zijn want ze zijn een onbekende naam voor die groep (waaronder ik)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
199
389
Ik heb volgens mij eenzelfde soort installatie en was mij ook onduidelijk of dit nu viel onder “vaste installatie”. Ik heb het nagevraagd en uit het antwoord van de organisatie maakte ik op, dat dit wel mocht. Zie onder screenshot van het gesprek .
Is jullie ervaring van de reglementen / controle anders ? Ik was nu van plan om het zo te laten, maar zou toch jammer zijn als we zo’n glasfles à €80 moeten inleveren daar. (Ik Ga dit jaar voor het eerst met de camper).
1723472264393.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Zonnetje92

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
200
484
Ongeacht tijdsslot in de Alpha is een fout bij hun, niemand geboren na 1990 zal hier aanwezig zijn want ze zijn een onbekende naam voor die groep (waaronder ik)
Wat een onzin. Alsof jonge mensen alleen naar nieuwe muziek luisteren. Toen Kate Bush viral ging op TikTok waren dat zeker ook allemaal 60ers?

Dat album is iconisch, en ik vind het fantastisch dat ze het komen spelen. Alleen, zoals gezegd, is de Alpha midden op de dag echt niet de plek voor zulke muziek. Ik vrees dat het met een zonnetje erbij nog best druk wordt, met Air als verre achtergrondmuziek.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken