Lowlands 2024

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Iedereen een beetje brak van twee nachten doorhalen, met z'n allen rustig bijkomen bij AIR. Je wil die toch ook niet om zeg 20:00 uur zien.
En dat de Alpha half leeg zal zijn, wat ik ook denk, komt omdat het AIR is.
Deze gedachte heb ik ook. Prima om op de dijk te liggen, maar al had dit s avonds gestaan, dan had dit ook niet aangeslagen omdat op dat tijdstip het grootste gedeelte van het publiek een feestje wil.
 
  • Leuk
Waarderingen: markvdrheijden

ooolll1

Nieuw lid
11 aug 2024
2
0
Ik heb volgens mij eenzelfde soort installatie en was mij ook onduidelijk of dit nu viel onder “vaste installatie”. Ik heb het nagevraagd en uit het antwoord van de organisatie maakte ik op, dat dit wel mocht. Zie onder screenshot van het gesprek .
Is jullie ervaring van de reglementen / controle anders ? Ik was nu van plan om het zo te laten, maar zou toch jammer zijn als we zo’n glasfles à €80 moeten inleveren daar. (Ik Ga dit jaar voor het eerst met de camper).
Dank! Ging er inderdaad vanuit dat zoiets een vaste installatie zou zijn maar bij deze dus bevestigd. Top
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Tuurlijk komt dat omdat het Air is, maar dat zeggen we hier ook met z'n allen: die muziek is helemaal niet gemaakt voor de Alpha. Alleen wij vinden het wel aardig en jij blijkbaar niet. Het is gewoon een heel aparte beslissing van LL om ze daar neer te zetten. Denk niet dat het tijdstip daar heel veel invloed op gaat hebben, maar toch.
Alpha vind ik zelf op voorhand ook niet de beste keuze.
 

Zonnetje92

Nieuw lid
12 aug 2024
3
2
Aah top dankjewel ! Ik had ook via whatsapp nogmaals gecheckt of ze specifiek op de foto hadden gereageerd, en ze hebben nogmaals bevestigd dat dit toegestaan is mits het een camper betreft die APK-gekeurd is. Dus dan kan ik de gasfles lekker laten zitten, ideaal voor eitje bakken en koelkast.

En goed punt (van iemand anders) van de koksmessen trouwens, op dit moment ligt dit hele kampeer-uitzet van mijn ouders in de camper, dus dat soort dingen moet ik dan inderdaad nog even eruit halen! Kolen BBQ ook eruit dan gok ik!
Ben benieuwd hoe streng de controle überhaupt is, want die camper heeft echt oneindig veel vakjes / kastjes etc ..
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Een beetje random maar er gaat vervuilde 3MMC rond - pas op, wees verstandig en laat je spul testen. Voor sommigen zelfs fataal lijkt het op

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat nosstories dit heeft gecheckt en het schijnt voor het grootste gedeelte een hoax te zijn. Er is niemand te vinden die er daadwerkelijk aan overleden is. Daarnaast is het natuurlijk altijd verstandig je drugs te testen, het is immers gratis.

Edit: ik woon in Groningen en de berichten die rondgaan zijn echt te lachwekkend voor woorden. 3MMC zou zijn vergiftigd met fentanyl en flakka en gebruikers zouden een zwart hart krijgen na gebruik (?)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.862
6.082
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat nosstories dit heeft gecheckt en het schijnt voor het grootste gedeelte een hoax te zijn. Er is niemand te vinden die er daadwerkelijk aan overleden is. Daarnaast is het natuurlijk altijd verstandig je drugs te testen, het is immers gratis.

Edit: ik woon in Groningen en de berichten die rondgaan zijn echt te lachwekkend voor woorden. 3MMC zou zijn vergiftigd met fentanyl en flakka en gebruikers zouden een zwart hart krijgen na gebruik (?)

Ik zou het niet teveel afdoen met een lachertje, het is beter om het wel gewoon serieus te nemen (of eigenlijk niet in te nemen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Glow en Dante

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
De 3-MMC-markt is bovendien ‘rommelig’. In veel gevallen worden onder de naam van 3-MMC andere stoffen verkocht, zoals 4-MMC, 3-CMC, 2-MMC en DiMethylPentylon (DMP). Dit zijn allemaal stoffen met een stimulerende werking en dus de bovenstaande risico’s.

Reactie van Trimbos naar aanleiding van nieuwsberichten vandaag en gister.

 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.150
3.060
Heb je een patent op de enige echte Lowlands ervaring? Misschien is voor iemand anders de ervaring die hij zoekt wel op de glamping te vinden. Lekker laten gaan. Alsof jij er wat van merkt dat het daar misschien niet zo gezellig is als op camping 4. Of waar je dan ook zit.
Jawel, dat merk je wel. Hoe meer gebied er gebruikt wordt voor die glamping, hoe meer jij en je vrienden hutje mutje komen te staan. Hierdoor mag je steeds vroeger je bed uit als je samen met je vrienden wil staan of als je een goed plekje wil. Gelukkig kun je dit voorkomen door samen een groepsplek aan te schaffen, dit neemt veel stress weg. Zo fijn!
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Jawel, dat merk je wel. Hoe meer gebied er gebruikt wordt voor die glamping, hoe meer jij en je vrienden hutje mutje komen te staan. Hierdoor mag je steeds vroeger je bed uit als je samen met je vrienden wil staan of als je een goed plekje wil. Gelukkig kun je dit voorkomen door samen een groepsplek aan te schaffen, dit neemt veel stress weg. Zo fijn!
Je hebt wel door dat je daarmee een deel van het probleem bent? 😁

Wordt overigens het oppervlak van kamperen niet groter met het deel waar nu de glamcamp is? of werd dat er altijd al bij betrokken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken