Lowlands 2024

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
Wat een onzin. Alsof jonge mensen alleen naar nieuwe muziek luisteren. Toen Kate Bush viral ging op TikTok waren dat zeker ook allemaal 60ers?

Dat album is iconisch, en ik vind het fantastisch dat ze het komen spelen. Alleen, zoals gezegd, is de Alpha midden op de dag echt niet de plek voor zulke muziek. Ik vrees dat het met een zonnetje erbij nog best druk wordt, met Air als verre achtergrondmuziek.
Kate Bush ging viral ja; Air niet
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en Novis95

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.148
13.230
Als je een groep 18-30 jarigen zou vragen of ze Air kennen zegt hooguit 1 op de 5 ja
Da's nog bijzonder veel...

Jullie hadden het al verwacht, maar Air gaat echt verschrikkelijk doodvallen. Begin gaat nog wel, maar op een gegeven moment hebben mensen genoeg gehoord en wordt Air mooie achtergrondmuziek voor het gesprek over je kinderen. Of ja, zo ging het op Øya althans, waar ze ook op het hoofdpodium stonden.
 

snackneus

Playlistbediener
22 aug 2023
29
77
Ongeacht tijdsslot in de Alpha is een fout bij hun, niemand geboren na 1990 zal hier aanwezig zijn want ze zijn een onbekende naam voor die groep (waaronder ik)
Hier iemand geboren na 1990 die Air graag wil zien 😉
Al had ik wel gehoopt dat ze 's avonds in de Bravo zouden staan ipv midden op de dag in een te grote tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en spongebobsong

Davidd

Support act
7 jul 2021
924
1.687
Ah, shit. Ik had deze gemist tijdens het boeken van de groepscamping.

Net ook even gevraagd aan Livecrowd of ik mijn parkeerticket om kon zetten, maar dat kan helaas niet.
Dat kunnen parkeren op de glamping parkeerplaats geld alleen als je een Groepsaccommodatie plek hebt op de glamping en niet een normale groepscamping plek volgens mij.

Zie website tekst: "Let op: als je op het Gllamcamp / Easy Camp staat of een Groepsaccommodatie hebt gehuurd, kun je een parkeerticket voor de Gllamcamp Delluxe parking bestellen. Deze optie geldt niet voor de diverse soorten Groepscampingplekken"
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
239
432
Wat zijn jullie top 3 must sees per dag? Op dit moment heb ik:

Vrijdag
Wings of Desire, Bob Vylan en Justice

Zaterdag
The Streets, Master Peace en Fat Dog

Zondag
NNO, Dead Poet Society en IDLES
Ik mag hier eindelijk iets van vinden want afgelopen weekend mijn ticket last-minute gekocht voor een prikkie en alle 72 ofzo pagina's sinds vorige week bijgelezen (stelletje fanatiekelingen!)..

Vrijdag
Future Utopia
Kae Tempest (vrees dat ik haar skip voor nr 3)
Wunderhorse

Zaterdag
Sugababes
Soulwax
Master Peace

Zondag
IDLES
Roisin Murphy
Nas
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Stonden anders welgeteld 1,5 minuut te spelen bij de sluitingsceremonie van de Spelen. Meer viral kan je niet gaan.
En hoeveel Lowlands gangers hebben dit gezien en gaan hun planning hierop aanpassen? 1 of 2? Na 10 min zijn die ook weer pleite.

Als t geluid daar in de tent op standje 2 voor staat te kabbelen, ga ik ook ergens anders kijken.
Hopelijk heb ik het mis en is er een geweldige lichtshow met dito geluid. En geen mensen om je heen die hun boodschappen lijst nog even moeten bespreken. En gaat de boel helemaal los.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Heel jammer dat je meer mensen hoort over het feit dat ze graag AIR willen zien (waaronder ik), maar het tijdslot en tent mij een beetje ervan weerhouden om ernaar toe te gaan. Hoopte heel erg dat ze s'avonds in de Heineken of Bravo stonden, maar 15:45 in de Alpha is echt een grote fout. Ik vrees voor een slecht gevulde Alpha..
Ik denk dat het net als Whitest Boy Alive een heel aantal jaren terug op zondagmiddag een perfect tijdslot is. Iedereen een beetje brak van twee nachten doorhalen, met z'n allen rustig bijkomen bij AIR. Je wil die toch ook niet om zeg 20:00 uur zien.
En dat de Alpha half leeg zal zijn, wat ik ook denk, komt omdat het AIR is.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Da's nog bijzonder veel...

Jullie hadden het al verwacht, maar Air gaat echt verschrikkelijk doodvallen. Begin gaat nog wel, maar op een gegeven moment hebben mensen genoeg gehoord en wordt Air mooie achtergrondmuziek voor het gesprek over je kinderen. Of ja, zo ging het op Øya althans, waar ze ook op het hoofdpodium stonden.
Vrienden van me vonden het op Sonar in Barcelona ook behoorlijk saai.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Dat kunnen parkeren op de glamping parkeerplaats geld alleen als je een Groepsaccommodatie plek hebt op de glamping en niet een normale groepscamping plek volgens mij.

Zie website tekst: "Let op: als je op het Gllamcamp / Easy Camp staat of een Groepsaccommodatie hebt gehuurd, kun je een parkeerticket voor de Gllamcamp Delluxe parking bestellen. Deze optie geldt niet voor de diverse soorten Groepscampingplekken"

Ach, het voelt toch vertrouwder om tussen de boulderkarren de brug over te gaan in plaats van tussen de rolkoffers de glamping op te rollen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.148
13.230
Ik denk dat het net als Whitest Boy Alive een heel aantal jaren terug op zondagmiddag een perfect tijdslot is. Iedereen een beetje brak van twee nachten doorhalen, met z'n allen rustig bijkomen bij AIR. Je wil die toch ook niet om zeg 20:00 uur zien.
En dat de Alpha half leeg zal zijn, wat ik ook denk, komt omdat het AIR is.
Vrienden van me vonden het op Sonar in Barcelona ook behoorlijk saai.
Tuurlijk komt dat omdat het Air is, maar dat zeggen we hier ook met z'n allen: die muziek is helemaal niet gemaakt voor de Alpha. Alleen wij vinden het wel aardig en jij blijkbaar niet. Het is gewoon een heel aparte beslissing van LL om ze daar neer te zetten. Denk niet dat het tijdstip daar heel veel invloed op gaat hebben, maar toch.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.805
3.126
En hoeveel Lowlands gangers hebben dit gezien en gaan hun planning hierop aanpassen? 1 of 2? Na 10 min zijn die ook weer pleite.

Als t geluid daar in de tent op standje 2 voor staat te kabbelen, ga ik ook ergens anders kijken.
Hopelijk heb ik het mis en is er een geweldige lichtshow met dito geluid. En geen mensen om je heen die hun boodschappen lijst nog even moeten bespreken. En gaat de boel helemaal los.
Ik probeerde een sarcastische opmerking toe te voegen aan de discussie haha
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
462
525
Ongeacht tijdsslot in de Alpha is een fout bij hun, niemand geboren na 1990 zal hier aanwezig zijn want ze zijn een onbekende naam voor die groep (waaronder ik)
Maar het is toch geen Pinkpop? Of gaat de groep van na 1990 echt alleen naar de bekende namen? Mooie van Lowlands vind ik juist het gewoon even rondlopen en dan ergens naar binnen te duiken en compleet verrast worden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Tsja ik weet niet precies hoe het financieel zit, het zal vast wat extra geld in het laatje brengen, maar zo'n Glamping draagt echt niks bij aan de sfeer en hoort niet echt bij de echte Lowlands ervaring imo. Misschien alleen een welverdiende Glamping doen voor onze Lowlands veteranen met minimaal 20 Lowlands bandjes? ;)
Ik ga eindelijk weer naar de gewone LL camping. Jaren hiervoor buiten het festivalterrein verbleven.

Ik verwacht 2030 dan
wel een uitnodiging voor het LL Hotel….. ik hoop dat ik dan nog steeds maar 1 x gemist heb 😉
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken