Lowlands 2024

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Misschien zijn ze de surprise act op de ArmadiLLOW, maandagochtend om 08:00 :ninja:

Maar zonder dollen, elke dag zit er een gat van 2 uur bij de Adonis tussen de comedy en het nachtprogramma, mogelijk zit daar wat ruimte? Verwacht ook geen lang optreden aangezien Ijsland totaal maar 25 minuten duurt.
 
Laatst bewerkt:

RobbieV

Nieuw lid
20 jul 2023
4
4
Kun je met een parkeerkaart voor de gllamping ook naar de groepscamping? Moet je dan via de gllamping of is er een algemene ingang?
Dit kan. Op de site staat dit:

"Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings."
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Heb je een patent op de enige echte Lowlands ervaring? Misschien is voor iemand anders de ervaring die hij zoekt wel op de glamping te vinden. Lekker laten gaan. Alsof jij er wat van merkt dat het daar misschien niet zo gezellig is als op camping 4. Of waar je dan ook zit.
Hij zegt toch IMO (in my opinion), dat is een mening en geen feit. Er gaat veel mis wanneer meningen worden verward met feiten of andersom ;-)
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Tsja ik weet niet precies hoe het financieel zit, het zal vast wat extra geld in het laatje brengen, maar zo'n Glamping draagt echt niks bij aan de sfeer en hoort niet echt bij de echte Lowlands ervaring imo. Misschien alleen een ververdiende Glamping doen voor onze Lowlands veteranen met minimaal 20 Lowlands bandjes? ;)
Precies het argument dat wij gebruiken.
 

priolietwi

Playlistbediener
17 jan 2023
28
30

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Lichtelijk off-topic maar belangrijk voor de betreffende:

Voor de mensen die van plan waren dit weekend 3m als supplement mee te nemen:


Er blijken enkele personen te zijn overleden afgelopen week door vervuiling. Afgeraden dus !
Geen last van gehad afgelopen week.
Maar met de introduciteweek in Groningen deze week zal het nog spannend worden voor de bijna-eerstejaars.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Bekijk bijlage 10005
Oef, is dit een grote hint van Abel dat hij/IJsland toch ergens op Lowlands staat? Dit post hij net op zijn instagram verhaal. Kan bijna niet missen met deze hint toch? 🤩
Holy Moly, dan komt er nog een must-see bij voor mij! Ik heb IJSLAND gemist op DTRH ivm the National (prima keuze geweest, national was magisch). Maar dit zou echt perfect zijn. Waar zouden ze dan komen te staan, nu nog...?
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Zonnetje92

Nieuw lid
12 aug 2024
3
2
Als ze groter zijn dan 250 g verwijderen

Ik heb volgens mij eenzelfde soort installatie en was mij ook onduidelijk of dit nu viel onder “vaste installatie”. Ik heb het nagevraagd en uit het antwoord van de organisatie maakte ik op, dat dit wel mocht. Zie onder screenshot van het gesprek .
Is jullie ervaring van de reglementen / controle anders ? Ik was nu van plan om het zo te laten, maar zou toch jammer zijn als we zo’n glasfles à €80 moeten inleveren daar. (Ik Ga dit jaar voor het eerst met de camper).
 

Bijlagen

  • 414e5193-c48d-4c3e-b08a-a70e6b949ae9.jpeg
    414e5193-c48d-4c3e-b08a-a70e6b949ae9.jpeg
    222,2 KB · Weergaven: 81
  • 0aeefdfd-1485-4ec9-96d1-80a7f3ef7121.jpeg
    0aeefdfd-1485-4ec9-96d1-80a7f3ef7121.jpeg
    219,4 KB · Weergaven: 80
  • Leuk
Waarderingen: ooolll1

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Wat zijn jullie top 3 must sees per dag? Op dit moment heb ik:

Vrijdag
Wings of Desire, Bob Vylan en Justice

Zaterdag
The Streets, Master Peace en Fat Dog

Zondag
NNO, Dead Poet Society en IDLES
Vrijdag: Jungle By Night, Peggy Gou, Justice
Zaterdag: Another Taste, Soulwax, Fred Again
Zondag: LA Priest, Pachyman, Roisin Murphy
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Ik heb volgens mij eenzelfde soort installatie en was mij ook onduidelijk of dit nu viel onder “vaste installatie”. Ik heb het nagevraagd en uit het antwoord van de organisatie maakte ik op, dat dit wel mocht. Zie onder screenshot van het gesprek .
Is jullie ervaring van de reglementen / controle anders ? Ik was nu van plan om het zo te laten, maar zou toch jammer zijn als we zo’n glasfles à €80 moeten inleveren daar. (Ik Ga dit jaar voor het eerst met de camper).
Dit klinkt heel erg als een generiek antwoord zonder te reageren op de foto die je meestuurt. En als je je tank moet inleveren kan je m vast na afloop terugkrijgen. Doen ze ook met koksmessen.
 

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Dit kan. Op de site staat dit:

"Boek je een accommodatie op de Gllamping, Easy Camp of een groepsaccommodatie dan kun je bij het boeken van je accommodatie een parkeerticket kopen voor P-Gllamping. Met dit parkeerticket parkeer je dichter bij je accommodatie, heb je een eigen aanrijroute en snelle toegang tot de campings."

Ah, shit. Ik had deze gemist tijdens het boeken van de groepscamping.

Net ook even gevraagd aan Livecrowd of ik mijn parkeerticket om kon zetten, maar dat kan helaas niet.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
199
389
Ik heb volgens mij eenzelfde soort installatie en was mij ook onduidelijk of dit nu viel onder “vaste installatie”. Ik heb het nagevraagd en uit het antwoord van de organisatie maakte ik op, dat dit wel mocht. Zie onder screenshot van het gesprek .
Is jullie ervaring van de reglementen / controle anders ? Ik was nu van plan om het zo te laten, maar zou toch jammer zijn als we zo’n glasfles à €80 moeten inleveren daar. (Ik Ga dit jaar voor het eerst met de camper).
Kan het mishebben maar volgens mij mag dit niet. Zo'n losse gasfles. Maar vraag me dan (net als jij denk ik) wel af wat een 'vaste gasinstallatie' dan is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zonnetje92

Gebruikers die dit onderwerp bekijken