Lowlands 2024

sjoeske

Campingartiest
18 jan 2020
66
81
Ben eigenlijk wel benieuwd vorig jaar stond er een eetkraam bij de ingang en het jaar daarvoor tussen camping 5 en 6. Als ik op de plattegrond kijk lijkt hij weer tussen 5 en 6 te staan vond dat toen wel relax
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ben eigenlijk wel benieuwd vorig jaar stond er een eetkraam bij de ingang en het jaar daarvoor tussen camping 5 en 6. Als ik op de plattegrond kijk lijkt hij weer tussen 5 en 6 te staan vond dat toen wel relax
Oh ja, er schijnen ook 2 campings voor de brug te zijn.

*flauwe LL status staat al aan merk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en Novis95

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
68
95
Voor de fans van yr.no: dat is dus op basis van de operationele run van ECMWF. Deze website heeft dezelfde berekening ook, maar wordt veel sneller bijgewerkt. Dit is wat je over een paar uur op yr.no gaat zien: https://kachelmannwetter.com/de/vorhersage/6942523-walibi-holland/xltrend

Samenvatting van waar het tot nu toe op lijkt. Details kunnen uiteraard nog wel wat veranderen:

- Donderdag perfect festivalweer met 25-26 graden, zon en droog
- Vrijdag zitten we wat meer op de grens tussen warmere en koudere lucht. Daardoor wat grotere kans op buien. Afhankelijk van aan welke kant van de grens we komen 20-25 graden
- Zaterdag en zondag heel Hollands zomerweer met zo'n 21 graden en een mix van zon en wat stapelwolken. Buienkans is niet helemaal nul maar lijkt mee te vallen

Al met al prima, alleen de vrijdag mag nog even wat beter worden. Ik ben allang blij dat het mogelijk zware onweer van dinsdag en woensdag precies op tijd voorbij is, als er één ding is dat ik niet op een festival wil hebben is dat het
Vrijdag op zaterdag is nu toch ineens wel een stuk beroerder geworden.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Novis95

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ik zie op Tiktok steeds meer shoplogs voorbij komen met tips voor gezonde maaltijden en snacks op de camping. We zijn echt binnen een paar jaar van het uitjouwen van de meiden van the Green Hapiness naar deze nieuwe werkelijkheid gegaan he.
Die zitten toch allemaal veilig achter een hoog hek op de Gllamping?
Ik ben ze althans bij ons in de buurt in het wild nog niet tegengekomen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.536
1.772
Die zitten toch allemaal veilig achter een hoog hek op de Gllamping?
Ik ben ze althans bij ons in de buurt in het wild nog niet tegengekomen.
Er zijn echt wel producten die vanuit 'die hoek'(kots om dit woord, lekker hokjes plaatsen hier), ideaal kunnen zijn. yfood bijvoorbeeld. Top om de ochtend mee te beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14 en Spook

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Oei, voordat ook hier de polarisatie toeslaat:
We gaan er allemaal samen, wel of geen gllamping, wel of geen havermelk, groenteknabbels, noodles, een leuk weekend van maken!
🥳
Ik vind het juist leuk dat er zoveel verschillende groepen mensen komen. Liever een divers festival dan eenheidsworst.

Ik hoop alleen wel dat iedereen (op zijn manier) losgaat en er een feestje van maakt, Het is leuker om met elkaar gedurende het weekend een beetje brakker te worden. Op weekendfestivals met dagkaarten doet het altijd een beetje pijn als mensen op zondag helemaal fris en fruitig aankomen, dat zou ik ook vinden als mensen op Lowlands op zondag nog helemaal fris zijn.
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Heel jammer dat je meer mensen hoort over het feit dat ze graag AIR willen zien (waaronder ik), maar het tijdslot en tent mij een beetje ervan weerhouden om ernaar toe te gaan. Hoopte heel erg dat ze s'avonds in de Heineken of Bravo stonden, maar 15:45 in de Alpha is echt een grote fout. Ik vrees voor een slecht gevulde Alpha..
Moon Safari is een album met veel rustige(re) tracks, dat het best tot z'n recht komt bij een zonsondergang, lekker chill met een drankje in de hand. Helaas hebben ze niet zo'n tijd gekregen. Ik sta bij Pachyman en daar geldt eigenlijk hetzelfde voor, lekkere reggae geïnspireerde muziek die eigenlijk ook een sunset verdiend. De muziek wordt er niet minder door, gelukkig.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en sjoeske

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Door omstandigheden dacht ik niet naar Lowlands te kunnen en op zaterdagochtend m'n kaartje verkocht via TicketSwap (via TicketMaster kon het niet, heel raar, was onderdeel van een groepsticket). Alleen toevallig op een soort 'dieptepunt' qua prijs (€250) en heb er €220 aan over gehouden.

Alleen nu blijkt dat ik toch wel kan gaan, tenminste vanaf vrijdagochtend t/m zondagmiddag. Tot wanneer zou ik nog een tweedehands kaartje kunnen kopen? Vrijdagochtend nog of zijn ze dan al ongeldig? Vorig jaar was er ook wat gedoe geloof ik toch? Als iemand nog een goede timing weet qua prijs op basis van vorig jaar, hoor ik dat natuurlijk ook graag. :)

Edit: na wat google'n is het officiële doorverkopen tot donderdag 06:00. Maarja, via ticketswap kan nog steeds wel omdat het via die doorsturen-methode werkt. https://lowlands.nl/tickets/tickets-doorverkopen/
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Door omstandigheden dacht ik niet naar Lowlands te kunnen en op zaterdagochtend m'n kaartje verkocht via TicketSwap (via TicketMaster kon het niet, heel raar, was onderdeel van een groepsticket). Alleen toevallig op een soort 'dieptepunt' qua prijs (€250) en heb er €220 aan over gehouden.

Alleen nu blijkt dat ik toch wel kan gaan, tenminste vanaf vrijdagochtend t/m zondagmiddag. Tot wanneer zou ik nog een tweedehands kaartje kunnen kopen? Vrijdagochtend nog of zijn ze dan al ongeldig? Vorig jaar was er ook wat gedoe geloof ik toch? Als iemand nog een goede timing weet qua prijs op basis van vorig jaar, hoor ik dat natuurlijk ook graag. :)
Vrijdagochtend via marktplaats... dan zijn ze het goedkoopst (150 euro heb ik me laten vertellen door een betrouwbare bron ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: Bamischijf

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Vrijdagochtend via marktplaats... dan zijn ze het goedkoopst (150 euro heb ik me laten vertellen door een betrouwbare bron ;) )
Cool, vind via Marktplaats nog wel wat spannend vanwege mogelijke oplichters. Zolang ik m'n verlies (nu -€100) maar weer tot 0 reduceer door een kaartje van max €220 te kopen vind ik het wel best.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken