Lowlands 2024

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
noodles, die bekertjes zodat je er alleen gekookt water bij hoeft te doen
eitje er bij als bonus
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.807
3.129
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
(kant en klare) pannekoeken
 

jeroentjeh

Nieuw lid
13 aug 2024
2
0
Surprise act van Sef en Abel dit weekend met hun IJsland album, net als op DTRH?

Abel postte dit op insta gisteren
IMG_6435.png
 

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.807
3.129
Lopen die niet weg op zaterdag of zondag? Of valt dat wel mee?

Wat poedersuiker erover en dan is het chill, want bijna alles met suiker is lekker natuurlijke
Ja de zondag probeer ik er niet mee te redden. Maar voor vrijdag/zaterdag gaat dat wel ja.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
Ik eet elke ochtend op lowlands een appel, banaan, kiwi en een bak druiven... uurtje later een broodje ei en hatsjeee ik kan er weer tegenaan.
Owja ik neem ook vaak van die brocolli/courgette shotjes mee...
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Iemand enig idee hoe laat de eerste pendelbus aankomt?
Heb wel eens 1 1/2 uur in een pendelbus gezeten (file en storing brug), maar ook wel eens in 20 minuten (normale rittijd vanaf Dronten).
Want de pendebus moet ook gewoon in de rij aansluiten. Wellicht is een keer die dijk aanpakken een oplossing. Is altijd al een flessenhals.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
Dei Bonduelle Lunchbowls die hier al eerder zijn genoemd zijn wellicht ook een optie? Je kunt uit 3 smaken kiezen.
Zelf neem ik ook altijd een paar zakken soep mee. En een zakje crostini's die ik erdoor heen gooi voor een lekkere crunch.
En wat noodles.
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken