Lowlands 2024

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Er lijken voor IJsland nog meerdere mogelijkheden:
Heineken direct na Prins S en de Geit (18:40)
Bravo direct achter Big Thief (18:15)
Juliet lijkt me geen geschikte tent voor het type afbreek rap van IJsland
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Ik denk dat er met opbouw en afbouw niet zo super veel ruimte is. Vrees bijna dat er nog een afzegging aan zit te komen.

(niet Bob Vylan please)
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Is die Vodafone Chill & Charge eigenlijk gratis?
Zeker, powerbanks waren tegen betaling en borg, geen idee of dat nog zo is eigenlijk? Wel vooral overdag een beetje zoeken naar een leeg stopcontact, op de chill plekken aan de zijkanten van de Bravo meestal eerder een plekje is mijn beleving
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Er lijken voor IJsland nog meerdere mogelijkheden:
Heineken direct na Prins S en de Geit (18:40)
Bravo direct achter Big Thief (18:15)
Juliet lijkt me geen geschikte tent voor het type afbreek rap van IJsland
Ik zou het ook niet als eerste keuze opgeven, maar:
- Vergeet niet dat er ook opgebouwd en afgebouwd moet worden, er zit niet voor niets zoveel ruimte tussen alle acts;
- De aankondiging kan last minute komen waardoor het minder publiek trekt en het makkelijker past;
- Bravo is echt veel te groot, Heineken wil ik nog wel geloven maar zie reden 1.

Ik denk trouwens dat we die tijd (3 dagen+6 uur) misschien ook niet zo nauw moeten nemen. We zullen vast nog wel een hint krijgen, ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
120
176
Ik denk dat er met opbouw en afbouw niet zo super veel ruimte is. Vrees bijna dat er nog een afzegging aan zit te komen.

(niet Bob Vylan please)
Lijkt me niet, die stonden aan hun social media te zien gisteren nog te crowdsurfen op andere festivals.
 

saffje

Playlistbediener
31 jan 2023
7
5
Vraagje! Kan je op maandag (voor 12 uur) ook weer het terrein op als je er al vanaf bent geweest, zodat je 2 keer kunt lopen vanaf de camping?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.521
Zeker, powerbanks waren tegen betaling en borg, geen idee of dat nog zo is eigenlijk? Wel vooral overdag een beetje zoeken naar een leeg stopcontact, op de chill plekken aan de zijkanten van de Bravo meestal eerder een plekje is mijn beleving
Dus je moet wel zelf een kabeltje meenemen?
 

Jean Cloud

Playlistbediener
9 aug 2023
16
53
Route naar IJsland (Biddinghuizen) 3 dagen en 6 uur dus vrijdag rond 18:00?
Ik denk niet dat je de (reis)tijd letterlijk moet nemen. Was denk ik gewoon een post om te laten weten dat ze er zijn. Adonis surpriseact is logischer. Als je de socials van Sef en Abel in de gaten houdt, kom je er vast nog achter wanneer ze spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: markvdrheijden

ReggieRocket

Nieuw lid
13 aug 2024
3
4
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..

Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.521
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..

Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Dit is hier al tig keer gepost. Google ff en je krijgt een filmpje.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
555
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..

Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Ik denk dat het de moeite niet waard is om het opnieuw te verzegelen. Kans is groot dat ze je überhaupt niet of nauwelijks gecontroleerd word. Als je er al uitgepikt wordt voor de scans, kijken ze niet naar de inhoud van je flessen (of hoeveelheid), maar lijken ze vooral op zoek naar wapens en grote gasflessen etc. Mocht je onverhoopt toch 'gepakt' worden met een flesje wodka, dan gooi je hem toch weg en drink je bier de rest van het weekend. Niks mis mee.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Hi Lowlands vrienden,

Dit jaar voor het eerst met de camper. Deze is voorzien van gasfornuis en de gasfles zit vastgemaakt achter een luikje zoals op de foto. Is dit toegestaan of moeten de gasflessen volledig verwijderd worden?
Is het niet zo dat als je een vaste installatie in je camper hebt deze gekeurd moet zijn.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Heeft iemand nog tips voor de zaterdag na 19:00 tot fred again…. ? Ik vind Sampha niks, Overmono is okey maar niet mijn kopje koffie en Jorja Smith kan ik op spotify niet echt tracks van vinden.

Wij willen op tijd bij Fred Again… zijn anders zouden wij naar Bob Vylan gaan
 

ReggieRocket

Nieuw lid
13 aug 2024
3
4
Ik denk dat het de moeite niet waard is om het opnieuw te verzegelen. Kans is groot dat ze je überhaupt niet of nauwelijks gecontroleerd word. Als je er al uitgepikt wordt voor de scans, kijken ze niet naar de inhoud van je flessen (of hoeveelheid), maar lijken ze vooral op zoek naar wapens en grote gasflessen etc. Mocht je onverhoopt toch 'gepakt' worden met een flesje wodka, dan gooi je hem toch weg en drink je bier de rest van het weekend. Niks mis mee.
Duidelijk verhaal! Dan gaan we geen (extra) moeite doen en gokken we het er gewoon op. Het is natuurlijk ook geen ramp om de speciaalbierbar uit te spelen dit weekend. Bedankt voor je snelle reactie!
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
545
826
I
Heeft iemand nog tips voor de zaterdag na 19:00 tot fred again…. ? Ik vind Sampha niks, Overmono is okey maar niet mijn kopje koffie en Jorja Smith kan ik op spotify niet echt tracks van vinden.

Wij willen op tijd bij Fred Again… zijn anders zouden wij naar Bob Vylan gaan
jorja niets op spotify??
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken