Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zitten toch altijd een aantal verzoeken in deze video. Loop door naar het midden in de Bravo, ga ook rechtsvoor staan, ruim je rommel op, consent is belangrijk. Allemaal goede dingen natuurlijk, maar vind het wat jammer en doorzichtig.
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..
Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Ik heb een keer op sziget meegemaakt dat een groepje de flessen had dicht geseald en al, maar als ze er echt naar opzoek gaan vinden ze het door de fles op tafel te slaan. Water borrelt niet en vodka wel
Ik ben nooit op Lowlands geweest, wel vaak op Defqon.
Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..
Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
Die staan er al sinds 2008, toen waren er namelijk nog geen Fresh&Black tenten. Als het nieuwe tenten waren hadden er wel Fresh&Blacks tussen gestaan ;P
Heeft iemand nog tips voor de zaterdag na 19:00 tot fred again…. ? Ik vind Sampha niks, Overmono is okey maar niet mijn kopje koffie en Jorja Smith kan ik op spotify niet echt tracks van vinden.
Wij willen op tijd bij Fred Again… zijn anders zouden wij naar Bob Vylan gaan
Het enige echte wat mij aan de video opvalt is dat het toch echt lijkt dat er geen brug meer is van het meer naar de alpha toe (zie 7:14). Dat zou erg jammer zijn.