Lowlands 2024

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
29
46
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..

Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Ik heb een keer op sziget meegemaakt dat een groepje de flessen had dicht geseald en al, maar als ze er echt naar opzoek gaan vinden ze het door de fles op tafel te slaan. Water borrelt niet en vodka wel
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
269
329
Ik ben nooit op Lowlands geweest, wel vaak op Defqon.

Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
 
Laatst bewerkt:

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Wat een forum! Ik krijg hier zoveel handige tips! Waar ik nog wel naar op zoek ben (en ik weet dat dit al eerder is genoemd, maar ik kan het niet terugvinden in het forum), is hoe we op een mooie manier PET-flessen opnieuw kunnen verzegelen. We willen natuurlijk wel een lekker flesje wodka mee kunnen nemen..

Of zeggen jullie: waar maak je je druk om, ze hebben toch geen tijd om alles te controleren?
Dit was een gevoelig onderwerp hier.... ik waag me er niet meer aan ;)
 

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.522
Ik ben nooit op Lowlands geweest, wel vaak op Defqon.

Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
Is er vroeger wel geweest, Dommelsch was een best groot buitenpodium. Denk dat het gewoon een keuze qua beleving is.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.522
Welke geluksvogels hebben hun tentje al op mogen zetten?


Bekijk bijlage 10023
Vrijwilligers die vandaag of morgenvroeg aan de bak moeten.

Hopelijk zijn hun tentjes waterdicht. 33 mm regen verwacht vannacht en morgen in Biddinghuizen.

Echt zó blij dat het weer van deze maandag, dinsdag en woensdag niet het weer van dit weekend is.
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.956
2.691
Andere belangrijke inzichten uit de video:

- Club Paradise | Witbier | 5%
- Mannenliefde | Saison | 6%
- Pais Tropical | Session IPA | 5%
- Polyamorie | Berliner Weiße | 5%
- Thai Thai | Tripel | 8%
- Dorinku | Non-Alc Sour | 0,5%
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-08-13-16-44-52-66_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
    Screenshot_2024-08-13-16-44-52-66_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
    707,5 KB · Weergaven: 54

jekkelboom

Nieuw lid
10 jun 2024
3
5
Ik ben nooit op Lowlands geweest, wel vaak op Defqon.

Is er een reden dat Lowlands niet ook een volledige outdoor mainstage gebruikt zoals Defqon, verder is het toch hetzelfde terrein? Puur omdat het qua beleving ander soort festivals zijn of?
Ik meen me te herinneren dat het met lichtshows in de alpha te maken had. Dat valt in de open lucht overdag grotendeels weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.522
Andere belangrijke inzichten uit de video:

- Club Paradise | Witbier | 5%
- Mannenliefde | Saison | 6%
- Pais Tropical | Session IPA | 5%
- Polyamorie | Berliner Weiße | 5%
- Thai Thai | Tripel | 8%
- Dorinku | Non-Alc Sour | 0,5%
Thai Thai ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken