Lowlands 2024

RobGordon

Playlistbediener
19 apr 2023
17
34
Heeft iemand nog tips voor de zaterdag na 19:00 tot fred again…. ? Ik vind Sampha niks, Overmono is okey maar niet mijn kopje koffie en Jorja Smith kan ik op spotify niet echt tracks van vinden.

Wij willen op tijd bij Fred Again… zijn anders zouden wij naar Bob Vylan gaan
Jazeker! Siegried & Joy, om 21:00 in de Juliet. Je ligt helemaal dubbel. Check ze maar op Youtube.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moi332 en sjoeske

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Tsja ik weet niet precies hoe het financieel zit, het zal vast wat extra geld in het laatje brengen, maar zo'n Glamping draagt echt niks bij aan de sfeer en hoort niet echt bij de echte Lowlands ervaring imo. Misschien alleen een welverdiende Glamping doen voor onze Lowlands veteranen met minimaal 20 Lowlands bandjes? ;)
Tel je camper camping ook als gllamping? Want daar is de sfeer echt wel goed.

De dure tipis etc daar is het idd niet heel gezellig (ik zie daar nooit echt gezelligheid bij t voorbij gaan tenmiste)
 

Noof89

Playlistbediener
25 jul 2024
5
8
Ik pak sinds ik met caravan ga de licht blauwe omdat we een aantal auto's op een carpool bij Harderwijk zetten en in 1 auto verder gaan. We staan nooit vast.
Welke Carpool? Wij zoeken nog even een plekje om af te spreken en gezamenlijk met vrienden verder te gaan. Toch anders het risico met "wachten op de parkeerplaats" dat je een kilometer uit elkaar geparkeerd staat.

Overigens: ZIN.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Weinig boeiende terreinvideo, wat mij betreft wordt het wel weer eens tijd voor wat grotere veranderingen op het terrein (bring back de Charlie met kleine bands de hele dag!)
X-Ray ziet er gelukkig een stuk beter uit nu, en die aankleding aan de Heineken was ook wel welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en putdeksel14

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Weinig boeiende terreinvideo, wat mij betreft wordt het wel weer eens tijd voor wat grotere veranderingen op het terrein (bring back de Charlie met kleine bands de hele dag!)
X-Ray ziet er gelukkig een stuk beter uit nu, en die aankleding aan de Heineken was ook wel welkom.
Laten we rustig aan beginnen met veranderingen. Volgend jaar geen Goldband.
 

Zeeuwse

Playlistbediener
2 aug 2024
18
52
Jammer van het hoge popi jopie gehalte…
En de Kia! Nja , zeuren kan men altijd alsnog zin in ! ❤️⛺️
 

marksi

Playlistbediener
11 feb 2024
14
42
Ik heb het nog niet helemaal scherp, maar klopt het nou dat je niet meer op camping 1 kan staan? Dat zou best een aderlating zijn voor me.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
341
623
Het enige echte wat mij aan de video opvalt is dat het toch echt lijkt dat er geen brug meer is van het meer naar de alpha toe (zie 7:14). Dat zou erg jammer zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken