Lowlands 2024

Avani

Campingartiest
1 feb 2023
65
115
Pannekoek mensen! Ik zeg het nog 1x. Onderstaand is superieur aan pannenkoeken. Wel boter en poedersuiker meenemen, maar echt smullen.

Dit hebben wij vorig jaar meegenomen nadat het hier aangeraden werd. Echt een top idee inderdaad!
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Die zitten toch allemaal veilig achter een hoog hek op de Gllamping?
Ik ben ze althans bij ons in de buurt in het wild nog niet tegengekomen.
Nou.... vorig jaar zijn wij met de tent in het tussenstuk tussen camping 2 en 3 beland. Tegenover ons werd serieus elke ochtend uitgebreid ontbeten met Acai, Goji en Muesli, alles behalve knakworsten.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Zou die regel dat je geen open vol blikje of flesje mee mag nemen het festivalterrein op ook nog te maken kunnen hebben met het statiegeld wat daar op zit.
Vroeger kreeg je voor een x aantal ingeleverde plastic bekers een half muntje retour. Ik weet toen nog goed dat er een hoop oost-Europeanen naar Lowlands kwamen om daarmee geld te verdienen.
Wellicht waren ze bang voor een revival van deze praktijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: minicooper7

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
41
47
Zou die regel dat je geen open vol blikje of flesje mee mag nemen het festivalterrein op ook nog te maken kunnen hebben met het statiegeld wat daar op zit.
Vroeger kreeg je voor een x aantal ingeleverde plastic bekers een half muntje retour. Ik weet toen nog goed dat er een hoop oost-Europeanen naar Lowlands kwamen om daarmee geld te verdienen.
Wellicht waren ze bang voor een revival van deze praktijken.
Kan me niet voorstellen dat dat zoveel oplevert dat je de kaartprijs ermee terugverdiend en meer. Moet je toch meer dan 2200 blikjes rapen ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Het afschaffen van die retourbekertjes, was wel een ontwikkeling waar ik heel blij mee was. Zal volledig aan mij liggen dat realiseer ik me goed, maar irriteerde me heel erg aan die groepen die zich, vaak met hoofdlampje op, door prullenbakken en een volle Alpha heen worstelde.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.536
1.772
Route naar IJsland (Biddinghuizen) 3 dagen en 6 uur dus vrijdag rond 18:00?
Ik wil hier echt graag bij zijn ook. Benieuwd of het voor groot publiek of voor een select groepje gaat zijn. Tijdschema laat 18:00 uur wel toe voor mij
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Het afschaffen van die retourbekertjes, was wel een ontwikkeling waar ik heel blij mee was. Zal volledig aan mij liggen dat realiseer ik me goed, maar irriteerde me heel erg aan die groepen die zich, vaak met hoofdlampje op, door prullenbakken en een volle Alpha heen worstelde.
Dat stopte gelukkig snel, want het escaleerde steeds meer.
Ook wij gingen gewapend met secondenlijm en visdraad het terrein op. Wel enorm gelachen 😄
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: putdeksel14 en UpInSmoke

Nuggets

Playlistbediener
2 aug 2024
13
19
Route naar IJsland (Biddinghuizen) 3 dagen en 6 uur dus vrijdag rond 18:00?
Op vrijdag tussen 4 en 7 zit een opvallend groot gat in de timetable van de Juliet. Die stage is natuurlijk wel meer gericht op dans/comedy maar het is niet onmogelijk lijkt me?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken