Lowlands 2024

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.807
3.129
Door omstandigheden dacht ik niet naar Lowlands te kunnen en op zaterdagochtend m'n kaartje verkocht via TicketSwap (via TicketMaster kon het niet, heel raar, was onderdeel van een groepsticket). Alleen toevallig op een soort 'dieptepunt' qua prijs (€250) en heb er €220 aan over gehouden.

Alleen nu blijkt dat ik toch wel kan gaan, tenminste vanaf vrijdagochtend t/m zondagmiddag. Tot wanneer zou ik nog een tweedehands kaartje kunnen kopen? Vrijdagochtend nog of zijn ze dan al ongeldig? Vorig jaar was er ook wat gedoe geloof ik toch? Als iemand nog een goede timing weet qua prijs op basis van vorig jaar, hoor ik dat natuurlijk ook graag. :)

Edit: na wat google'n is het officiële doorverkopen tot donderdag 06:00. Maarja, via ticketswap kan nog steeds wel omdat het via die doorsturen-methode werkt. https://lowlands.nl/tickets/tickets-doorverkopen/
Weet niet zeker of die Ticketswap resale dan nog open is hoor. Kan mij van Pinkpop herinneren dat daar ook nog wel problemen mee waren dit jaar. Maar weet niet precies wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bamischijf en daily

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Wat leuk om de verschillende voorbereidingen en visies te lezen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wat groente muffins en ingevroren smoothies meeneem.
En omdat ik nog maar amper alcohol drink en niet van frisdrank houd heb ik mijn biologische gember limonadesiroop van de glazen fles overgegoten in een spa flesje en die weer dichtgesealed met de tips van dit forum.
En dat terwijl ik eind jaren 90/begin zero's toch vooral bezig was met zoveel mogelijk pillen in m'n bagage te verstoppen.

Het leven kan raar lopen XD
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.199
491
Denk dat de prijs van tickets niet (veel) verder zakt dan de prijs waar ze nu voor gaan. Bij uitverkochte festivals zie je dat in de dagen direct voorafgaand het evenement de prijs weer stijgt.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Weet niet zeker of die Ticketswap resale dan nog open is hoor. Kan mij van Pinkpop herinneren dat daar ook nog wel problemen mee waren dit jaar. Maar weet niet precies wat.
Ik vermoed hetzelfde als op dtrh. Heb nog een kaart verkocht op de vrijdagmiddag 17.00 van het festival. Via ticketswap ook gewoon altijd tot einde van het festival mogelijk.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Verkoopstats 2024:

Dinsdag 13 augustus
Ticketswap: Nog 443 tickets te kopen, goedkoopste 283e
Ticketmaster: Nog ?? resale tickets vanaf 280

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262

Woensdag 7 augustus
Ticketswap: Nog 620 tickets te kopen, goedkoopste 262,03 euro
Ticketmaster: Nog 587 resale tickets vanaf 229,50(!) (goedkoopster daarna 255).

Donderdag 8 augustus
Ticketswap: Nog 639 tickets te kopen, goedkoopste 260 euro
Ticketmaster: Nog 577 resale tickets vanaf 255

Vrijdag 9 augustus
Ticketswap: Nog 652 tickets te kopen, goedkoopste 242 euro
Ticketmaster: Nog 570 resale tickets vanaf 252

Zat 10 augustus
Ticketswap: Nog 560 tickets te kopen, goedkoopste 251 euro
Ticketmaster: Nog xx resale tickets vanaf 251

Zondag 11 augustus
Ticketswap: Nog 379 tickets te kopen, goedkoopste 291 euro
Ticketmaster: Nog xx resale tickets vanaf 275

Maandag 12 augustus
Ticketswap: Nog 445 tickets te kopen, goedkoopste 285 euro
Ticketmaster: Nog 282 resale tickets vanaf 275

Note: er komen soms kaartjes van 1-2 tientjes lager voorbij die zijn dan snel weg
 

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Denk dat de prijs van tickets niet (veel) verder zakt dan de prijs waar ze nu voor gaan. Bij uitverkochte festivals zie je dat in de dagen direct voorafgaand het evenement de prijs weer stijgt.
De dag zelf is altijd het goedkoopst. (logisch natuurlijk)
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
241
Ben nog maar een keer door dat laatste album van Future Utopia aan het gaan, en ik denk dat dit zo langzamerhand dat dit de vrijdag act is waar ik het meeste naar uitkijk! Had dat op voorhand echt niet verwacht van een act die een uurtje of twee na het starten van het festival geprogrammeerd staat
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.536
1.772
Goedemorgen,

Heeft iemand nog tips voor chill/gemakkelijk eten als ontbijt? Ik kom vaak niet verder dan krentenbollen.

Kom aub niet aan met zakjes HAK en Knakworst want dat is mij te heftig op de maag in de ochtend 😂😂😂
yfood, zoals ik hier eerder zei. Prima vullend en het is oprecht lekker. BGewoon bij de appie verkrijgbaar, bij het schap met eiwitshakes.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Gebruikers die dit onderwerp bekijken