Lowlands 2024

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
200
484
Ik vond de ophef rondom sponsoring eerder een beetje overtrokken. Alsof Nestlé een fijner bedrijf is dan McDonald’s. En tussen alle mooie kunstwerken en linksig vermaak heeft dat veld altijd volgestaan met merken die er in meer of mindere mate iets te zoeken hadden. Die jaarlijkse enquete achteraf gaat niet voor niets meer over de merken die je hebben “geactiveerd” dan over de bands die je hebt gezien.

Het grote verschil met eerder is dat het nooit hinderlijk was. Als je er niets mee had dan liep je eromheen. Dit is opzichtig en irritant.
 

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Ik vond de ophef rondom sponsoring eerder een beetje overtrokken. Alsof Nestlé een fijner bedrijf is dan McDonald’s. En tussen alle mooie kunstwerken en linksig vermaak heeft dat veld altijd volgestaan met merken die er in meer of mindere mate iets te zoeken hadden. Die jaarlijkse enquete achteraf gaat niet voor niets meer over de merken die je hebben “geactiveerd” dan over de bands die je hebt gezien.

Het grote verschil met eerder is dat het nooit hinderlijk was. Als je er niets mee had dan liep je eromheen. Dit is opzichtig en irritant.
Helemaal mee eens, altijd zulke selectieve verontwaardiging, alsof mensen ff vergeten dat het een bedrijf is. Zeker het ene merk heeft meer ludieke acties dan de ander, maar dat is ook smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

Athos

Support act
13 jul 2023
983
1.522
Eyedress cancel daarvoor in de plaats Abel en Sef zoals hier al verwacht
Mount Kimbie naar de plek van Eyedress, Sef en Abel naar de plek van Mount Kimbie.

Rachel Chinouriri ook afgezegd. Dat vind ik jammer. Invaller: ILA uit België. Maar goed dan ga ik wel even kijken bij Sef & Abel.
 
  • Leuk
Waarderingen: HOOFDLETTERS

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
341
623
Dj Ramon Succeso afgezegd, in plaats daarvan DJ Marcelle op zaterdagavond. Kan ik als alternatief voor mainstream DJ acts aanraden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mgbss

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
341
623
DJ Marcelle? Moeder van iemand in de organisatie?

Marcelle is een beetje een alternatieve elektronische DJ. Wat ze niet heeft in jeugdigheid en transitions heeft ze wel in, naar mijn mening, sterke track selectie en een alternatieve mix stijl die wat mij betreft een goed alternatief is voor wat verder op de zaterdagavond staat.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
In de terreinvideo zijn er meer kleine area's te vinden waar je kan dansen, chillen, lullen. Dat is toch wel nieuw en wel goed denk ik. Voor een deel van het publiek is de Bizarre en alle veldjws op DTRH bijv echt een succes
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14 en daily

Davidd

Support act
7 jul 2021
930
1.690
Ondanks het gezeur over de reclame, had er zelf niet zo last van en ik erger me soms meer aan het niveau van de grapjes, krijg ik toch wel weer heel veel zin in LL door die terrein video. Paar mooie uiterlijke upgrades, ook benieuwd hoe de Echo er nu van binnen uit ziet. En toch weer wat extra motivatie om echt een keer zo'n arttour te doen over het terrein.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Aaaaah yes. IJsland op dtrh was echt super energiek, ik ben zaterdag zeker in de India te vinden. fijn dat het 14.45 start, daarna meteen weg voor een plekje bij de Sugababes
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: BeWario, rrr en Novis95

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Superblij met IJsland, was op DTRH echt zo'n vette show.

Twijfel aan de andere kant wel een beetje of ik zelf ga. Denk niet dat ze die energie kunnen overtreffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken