Lowlands 2024

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Superblij met IJsland, was op DTRH echt zo'n vette show.

Twijfel aan de andere kant wel een beetje of ik zelf ga. Denk niet dat ze die energie kunnen overtreffen.
Meestal niet inderdaad.
Muse 2006 was magisch. Muse 2016 prima.
En zo waren er wel meer.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.854
4.813
Ik vond de ophef rondom sponsoring eerder een beetje overtrokken. Alsof Nestlé een fijner bedrijf is dan McDonald’s. En tussen alle mooie kunstwerken en linksig vermaak heeft dat veld altijd volgestaan met merken die er in meer of mindere mate iets te zoeken hadden. Die jaarlijkse enquete achteraf gaat niet voor niets meer over de merken die je hebben “geactiveerd” dan over de bands die je hebt gezien.

Het grote verschil met eerder is dat het nooit hinderlijk was. Als je er niets mee had dan liep je eromheen. Dit is opzichtig en irritant.
Linksig vermaak?
 

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
34
89
Zo ongelooflijk blij: top tijdstip voor mij en yesh: ik kan IJSLAND zien!! Wel benieuwd, in het schema staan ze er voor 45 minuten op. Maar dat album is maar 25 minuten. De machine zal nog wel komen, dan klaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en Dante

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.000
1.164
Zo ongelooflijk blij: top tijdstip voor mij en yesh: ik kan IJSLAND zien!! Wel benieuwd, in het schema staan ze er voor 45 minuten op. Maar dat album is maar 25 minuten. De machine zal nog wel komen, dan klaar?
Ze deden op DTRH drie keer Twee Schorpioenen achter elkaar (zonder dat het vervelend werd). Komt wel goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Ik snap er ook niet zo veel van, vind het niet heel goed of bijzonder klinken, maar vond Hang Youth ook erg kinderachtig overkomen toen ik ze live zag. Terwijl ik maatschappij kritische bands zoals een Idles heel goed kan waarderen.

Maarja voor de mensen die het kunnen waarderen natuurlijk leuk dat ze er staan
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Jammer, Mount Kimbie naar de zondagavond. Die moet ik missen met vertrek op zondagmiddag. Stond in m’n top 3 voor de zaterdag. Achja.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Volgens mij is het hier nog niet over gegaan, maar jammer dat 2 van de 3 afsluiters van de Heineken Nederlandse acts zijn (bij de 3e staat Willem daarvoor). Had wel iets spannender gemogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Gebruikers die dit onderwerp bekijken