Lowlands 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Heeft iemand enig idee hoe breed die poortjes zijn waar je doorheen moet bij de ingang?
Ik heb een slaapmat horizontaal op een steekkar liggen die aan beide kanten aardig uitsteekt…
Dat gaat niet passen. Had op drtrh een steekwagen waar een backpack liggend op lag en pastte daardoor niet door de poortjes. Een mat, onopgevouwen gaat voor gezeik zorgen(waarom rol of vouw je die niet gewoon op?)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en LIBOH

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.684
34.359 bezoekers gaan ook naar Fred Again ipv Fat Dog, zegt niet veel
Kwalitatief ook niks mis met Fred Again toch? Alleen een ander type genre als Fat Dog. Zelfde eigenlijk als die opvouwtentjes, prima tenten alleen valt niet in iedereens straatje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kahoudini

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Aantal tickets op ts loopt sinds vandaag weer naar beneden. Gisteren stonden er nog 652, zaterdagochtend zijn dit er 560.

Toch die vrienden die aan het begin van het weekend besluiten zin in iets leuks hebben? Op maandag - dinsdag zullen de mensen die dit weekend te hard (geld uit hebben gegeven) hun kaartje miss weer te koop zetten. We gaan het het zien.

Verkoopstats 2024:
Zat 10 augustus
Ticketswap: Nog 560 tickets te kopen, goedkoopste 251 euro
Ticketmaster: Nog xx resale tickets vanaf 251

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262

Woensdag 7 augustus
Ticketswap: Nog 620 tickets te kopen, goedkoopste 262,03 euro
Ticketmaster: Nog 587 resale tickets vanaf 229,50(!) (goedkoopster daarna 255).

Donderdag 8 augustus
Ticketswap: Nog 639 tickets te kopen, goedkoopste 260 euro
Ticketmaster: Nog 577 resale tickets vanaf 255

Vrijdag 9 augustus
Ticketswap: Nog 652 tickets te kopen, goedkoopste 242 euro
Ticketmaster: Nog 570 resale tickets vanaf 252

Note: er komen soms kaartjes van 1-2 tientjes lager voorbij die zijn dan snel weg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Davidd

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Mwuah… ik zie weinig mensen zich irriteren op lowlands dus het zal meevallen 😉
Of je hebt het niet in de gaten, dat kan ook. Beetje rekening met elkaar houden.

Btw ik probeer zo min mogelijk mee te nemen of sjouw je ook spullen voor de rest van je gezelschap mee?
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Of je hebt het niet in de gaten, dat kan ook. Beetje rekening met elkaar houden.

Btw ik probeer zo min mogelijk mee te nemen of sjouw je ook spullen voor de rest van je gezelschap mee?
Ik hou zeker rekening met me mede lowlander, vandaar de vraag ook. Nu zal ik hem verticaal neerzetten zodat niemand er last van heb.

Veel spullen neem ik niet mee. Maar op die steekkar zit een koelbox, grote tent, slaapzak en slaapmat van 76 cm breed. De essentiële dingen 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ik hou zeker rekening met me mede lowlander, vandaar de vraag ook. Nu zal ik hem verticaal neerzetten zodat niemand er last van heb.

Veel spullen neem ik niet mee. Maar op die steekkar zit een koelbox, grote tent, slaapzak en slaapmat van 76 cm breed. De essentiële dingen 😉
Even gecheckt. Onze uitpuilende tent op ons omgebouwde steekkarretje is ongeveer 70cm breed. Dit gaat altijd op alle festivals.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Zit vanochtend even met het blokkenschema te puzzelen en zie ook wel wat dingen in Juliet, Adonis en Echo overdag die een mooi alternatief zijn voor de gaten op vrijdag.

Iemand enig idee of je hier ver voor aanvang bij moet zijn? Of is er geen pijl op te trekken?
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Even gecheckt. Onze uitpuilende tent op ons omgebouwde steekkarretje is ongeveer 70cm breed. Dit gaat altijd op alle festivals.
Als het in de breedte niet past dan schuiven de mensen de poortjes wel even aan de kant hoor, net als bij dtrh. Je staat alleen gegarandeerd eerst zelf even erg te kloten.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Als het in de breedte niet past dan schuiven de mensen de poortjes wel even aan de kant hoor, net als bij dtrh. Je staat alleen gegarandeerd eerst zelf even erg te kloten.
Volgens mij schuif je de poortjes bij de entree niet zomaar even aan de kant, maar kan het mis hebben.. ik moest bij dtrh omlopen naar de minder validen ingang met mn te brede steekwagen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.684
Zit vanochtend even met het blokkenschema te puzzelen en zie ook wel wat dingen in Juliet, Adonis en Echo overdag die een mooi alternatief zijn voor de gaten op vrijdag.

Iemand enig idee of je hier ver voor aanvang bij moet zijn? Of is er geen pijl op te trekken?
Ligt eraan waar je heen gaat inderdaad, maar de meeste dingen kan je zo doorlopen, zoals wetenschapsquiz, films, school of life, cabaret de laatste jaren ook wel behalve de cabaret namen rond 11 uur.

Kans is wel dat bijvoorbeeld een Eva Jinek in the school of life wel veel bekijks gaat trekken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gesp

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Goldband heeft het goed gedaan op Sziget las ik op 3FM.

 
Laatst bewerkt:

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Volgens mij schuif je de poortjes bij de entree niet zomaar even aan de kant, maar kan het mis hebben.. ik moest bij dtrh omlopen naar de minder validen ingang met mn te brede steekwagen.
Ik heb daar donderdag de hele dag gestaan van 10.00 tot 18.00 en als het iets te breed was werd er regelmatig ruimte gemaakt door de poortjes te verschuiven.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.859
6.081
Goldband heeft het goed gedaan op Sziget las ik op 3FM.

Je had serieus verwacht dat 3FM kritisch zou zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken