Lowlands 2024

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
Hoe zit het eigenlijk nou met de ‘scan’ voor je tassen? Hoor telkens weer dat je tas blijkbaar door een scan kan gaan, maar heb dat oprecht nog nooit gezien op LL?

Staan die dingen altijd op dezelfde plek ofzo? Of is het een fabeltje?
Volgens mij staan die bij de bandjes tent, maar ben daar de afgelopen twee jaar fluitend langs gelopen. Volgens mij scheelt t als je helemaal rechts langs de press/guest loopt want dan sturen ze je er niet doorheen
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en WTSGD

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Hoe zit het eigenlijk nou met de ‘scan’ voor je tassen? Hoor telkens weer dat je tas blijkbaar door een scan kan gaan, maar heb dat oprecht nog nooit gezien op LL?

Staan die dingen altijd op dezelfde plek ofzo? Of is het een fabeltje?
Nee helaas al twee keer de pineut geweest. Staan in het midden achter de bandjes en je wordt er uitgehaald als je er doorheen loopt. Vervolgens kan alles door de scanner. Rete irritant, maar het is niet anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Over die merch. Ik snap oprecht niet dat je ZOVEEL activaties hebt en dat je daar geen spannende merch-deal mee kan sluiten. Dit is al het zoveelste jaar 'm niet, terwijl er echt leuke dingen mee gedaan kunnen worden.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Over die merch. Ik snap oprecht niet dat je ZOVEEL activaties hebt en dat je daar geen spannende merch-deal mee kan sluiten. Dit is al het zoveelste jaar 'm niet, terwijl er echt leuke dingen mee gedaan kunnen worden.
Eens. Als LL écht moeite zou doen iets te maken wat heel vet is, kopen mensen dat gewoon en dragen ze het waarschijnlijk ook nog buiten het festival om. Dit is het allemaal niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Eens. Als LL écht moeite zou doen iets te maken wat heel vet is, kopen mensen dat gewoon en dragen ze het waarschijnlijk ook nog buiten het festival om. Dit is het allemaal niet.
Ik heb een Fred Again-merch shirtje. Super goede kwaliteit, maar ook echt een vet shirt. Draag ik nog heel vaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Vorig jaar werd ik naar de scanner gewezen maar gewoon met een strak gezicht doorgelopen. Niemand die achter me aankwam. Is gewoon een steekproef.
Ik heb een jaar gehad dat een beveiliger het aan me vroeg: wil je gecontroleerd worden, dan moet je linksaf. Zo niet, dan mag je rechts.
Dacht even dat ie een grapje maakte maar hij was bloedserieus :D met een steekkar volgeladen heb ik toch voor rechts gekozen.
 

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Beter laat dan nooit: Ik heb ook nog een top 3 lijstje.

Vrijdag:
1- Half Moon Run
2- Prins S en de Geit
3- Kae Tempest
Wunderhorse kan ik in het najaar al 3x zien in het voorprogramma van Fontaines DC, dus die sla ik over.
En hoogstwaarschijnlijk ben ik ook wel bij Justice te vinden. Ondanks dat Queens of the Stone Age mijn all time favorite band is, vind ik Justice tóch een goede vervanger. Als je hetzelfde genre pakt dan kun je alleen maar een aantal stappen naar beneden gaan (zoals Royal Blood op Pukkelpop).
Gratis tip voor degene die goed gaan op de twee laatstgenoemde bands: loop eens langs Ramkot, jonge gasten die overduidelijk goed naar deze bands hebben geluisterd. Verder zijn ze enthousiast en zoeken leuk contact met het publiek, erg sympathieke band.

Zaterdag:
Top 3 is geen doen. Vanaf de lunch tot middernacht wordt het rennen en vliegen voor mij :')
Backxwash is een absolute must see, ik heb haar al 2x gemist op Roadburn. Maar of ik het het volledige optreden volhoudt? Geen idee.
Fat Dog. Jeetje, dacht ik even een leuke ontdekking gedaan te hebben toen 2024 net begonnen was. Blijkt het nu 8 maanden later de meest gehypte act van LL te zijn. Ik gun het ze van harte, maar kijk er een beetje tegenop om de de overvolle X-Ray in te proppen. Feestje wordt het wel, dat is zeker.
In tranen uitgebarsten toen het blokkenschema bekend werd: clash tussen Sugababes en Personal Trainer. Sugababes is jeugdsentiment en heeft echt wel leuke liedjes, Personal Trainer al een aantal keer gezien. Maar na even nadenken en Youtube raadplegen is het eigenlijk een no-brainer: Sugababes is live gewoon niet zo heel goed en Personal Trainer is altijd fantastisch. Nieuwe album is ook geweldig! Plus dat je dan niet naar de Alpha hoeft en zodoende ook nog Soft Play en Soulwax kunt meepakken.
De dag beginnen met The Streets, wat een heerlijke verrassing was dat in de laatste drop!

Zondag:
1- IDLES
2- Air
3- Brutalismus 3000
In de ochtend eerst yoga en dan Elephant, lijkt me heerlijk!
Waarschijnlijk ook nog Goldband meepakken van een afstandje. Ik ben naar een try-out show geweest in een klein zaaltje, dus mijn FOMO is al gestild.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken