Lowlands 2024

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Verschilt echt per keer en per security... ken mensen waar ze alleen maar vroegen of ze geen verboden spullen hadden en had zelf dat ze vorig jaar in mijn camper alles open trokken.
Was 't bij jou ook zo'n jonge blonde vent. Denk amper van school zo jong.

Dat ze de auto zo open trekken was voor mij de eerste keer. En wij waren maar met z'n 2en. Vrouwen van middelbare leeftijd šŸ¤£

Zelfs die oudere collega vond dat hij een beetje overdreef.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Hopen dat OBEY nog wat leuks verkoopt want dit is niet heel veel soeps
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Was 't bij jou ook zo'n jonge blonde vent. Denk amper van school zo jong.

Dat ze de auto zo open trekken was voor mij de eerste keer. En wij waren maar met z'n 2en. Vrouwen van middelbare leeftijd šŸ¤£

Zelfs die oudere collega vond dat hij een beetje overdreef.
Absurd, vrouwen van middelbare leeftijd trek je toch niet openā€¦
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
EĆ©n van m'n herinneringen aan Lowlands was halverwege de zaterdag na allerlei moshpits en chaos met vermoeide benen een vers paar nieuwe sokken aantrekken, gekocht bij die merchstand. ā‚¬7,50 geloof ik? Dusja, waarschijnlijk dit jaar wel weer.
Uh... ok.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
EĆ©n van m'n herinneringen aan Lowlands was halverwege de zaterdag na allerlei moshpits en chaos met vermoeide benen een vers paar nieuwe sokken aantrekken, gekocht bij die merchstand. ā‚¬7,50 geloof ik? Dusja, waarschijnlijk dit jaar wel weer.
Heerlijk. Ik loop Ć©Ć©n keer per dag naar de tent en pak ik ff andere schoenen en schone sokken. Loop ik weer als een koning over dat terrein in de avond.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Vond de ontwerper Peter te Bos zelf mooier en praktischer inderdaad.
Hij heeft het 23 jaar gedaan. Maar op 66 jarige leeftijd vond hij het vast genoeg geweest.
https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2017/Lowlands/25-jaar-Lowlands.html
Maar sinds 2017 is het Hansje van Helem.
Nu 8e editie, waarvan 2 om de bekende reden niet door gingen.
Dus als zij ook tot haar 66e door gaat dan is dat nog wel 20 jaar.
https://www.hansje.net/ABOUT
Maar wie weet komt er met een nieuwe directeur ook wel een nieuwe visie op de designs.
 

Emonda87

Playlistbediener
8 aug 2024
7
11
Was 't bij jou ook zo'n jonge blonde vent. Denk amper van school zo jong.

Dat ze de auto zo open trekken was voor mij de eerste keer. En wij waren maar met z'n 2en. Vrouwen van middelbare leeftijd šŸ¤£

Zelfs die oudere collega vond dat hij een beetje overdreef.
Haha nee, een wat oudere gast. Hij was heel relaxed hoor. Was alleen wat grondig zeg maar. Toen er bijna wat werd gevonden vielen er wel wat zweetdruppeltjes
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: eva84 en hersenscheetje

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Hoe zit het eigenlijk nou met de ā€˜scanā€™ voor je tassen? Hoor telkens weer dat je tas blijkbaar door een scan kan gaan, maar heb dat oprecht nog nooit gezien op LL?

Staan die dingen altijd op dezelfde plek ofzo? Of is het een fabeltje?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Hoe zit het eigenlijk nou met de ā€˜scanā€™ voor je tassen? Hoor telkens weer dat je tas blijkbaar door een scan kan gaan, maar heb dat oprecht nog nooit gezien op LL?

Staan die dingen altijd op dezelfde plek ofzo? Of is het een fabeltje?
Het bestaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken