Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.057
Zaterdag:
Top 3 is geen doen. Vanaf de lunch tot middernacht wordt het rennen en vliegen voor mij :')
Backxwash is een absolute must see, ik heb haar al 2x gemist op Roadburn. Maar of ik het het volledige optreden volhoudt? Geen idee.
Fat Dog. Jeetje, dacht ik even een leuke ontdekking gedaan te hebben toen 2024 net begonnen was. Blijkt het nu 8 maanden later de meest gehypte act van LL te zijn. Ik gun het ze van harte, maar kijk er een beetje tegenop om de de overvolle X-Ray in te proppen. Feestje wordt het wel, dat is zeker.
In tranen uitgebarsten toen het blokkenschema bekend werd: clash tussen Sugababes en Personal Trainer. Sugababes is jeugdsentiment en heeft echt wel leuke liedjes, Personal Trainer al een aantal keer gezien. Maar na even nadenken en Youtube raadplegen is het eigenlijk een no-brainer: Sugababes is live gewoon niet zo heel goed en Personal Trainer is altijd fantastisch. Nieuwe album is ook geweldig! Plus dat je dan niet naar de Alpha hoeft en zodoende ook nog Soft Play en Soulwax kunt meepakken.
De dag beginnen met The Streets, wat een heerlijke verrassing was dat in de laatste drop!
Sorry als ik de keuze opnieuw weer moeilijk voor je ga maken, maar de Sugababes ga je misschien voor de eerste/laatste keer zien. Personal Trainer ga je de komende jaren nog heel vaak kunnen zien.
 

Spook

Playlistbediener
25 jul 2024
8
74
Sorry als ik de keuze opnieuw weer moeilijk voor je ga maken, maar de Sugababes ga je misschien voor de eerste/laatste keer zien. Personal Trainer ga je de komende jaren nog heel vaak kunnen zien.
Ik weet, ik weet…. Het blijft een lastige…
Maar Personal Trainer is een band die HET heeft voor mij. Durf zelfs te beweren dat het de beste Nederlandse band van het moment is. Die zou ik elke week wel kunnen zien zonder dat het verveelt.
Ach, ik kan er nog een aantal nachtjes over slapen….
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Retour en een Coleman met blackout bedroom technology kopen. Bijvoorbeeld de Kobuk Valley is maar een paar tientjes extra en een heel stuk degelijker. Bovendien makkelijker terug te vinden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Ik ben een tijdje afwezig geweest van t forum. Mijn moeder overleed in maart vlak voor Paaspop. 4 weken later mijn tante. Weer 4 weken later een "stief oma". Vorige week een uitvaart van een vriendin en aanstaande woensdag weer een uitvaart van een tante.
Allemaal kanker. Behalve die oma die was oud.

Kan wel zeggen dat ik opgelucht ben dat de uitvaart van die tante niet tijdens LL is. Want ik kijk er na alle ellende van dit jaar erg naar uit om te gaan.
Gecondoleerd met de vele verliezen. Hopelijk kan je na al deze ellende nu nog wel genieten van een weekendje van jouw LL 😇
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.198
491
Ik weet, ik weet…. Het blijft een lastige…
Maar Personal Trainer is een band die HET heeft voor mij. Durf zelfs te beweren dat het de beste Nederlandse band van het moment is. Die zou ik elke week wel kunnen zien zonder dat het verveelt.
Ach, ik kan er nog een aantal nachtjes over slapen….
Helemaal eens en een show op Lowlands is voor Nederlandse bands toch anders dan (weer) een zaalshow. Heb Personal Trainer inmiddels een keer of 8 gezien en het verveelt maar niet. Met Willem op het podium heeft de band iets onvoorspelbaars, in de positieve zin van het woord. En met het nieuwe album op zak ruim voldoende materiaal om een uur te boeien.

Ben daarnaast benieuwd hoe Sugababes gaat zijn. Ga bij Personal Trainer beginnen en laat het van het moment afhangen of ik nog een staartje Sugababes mee ga pakken. Moet wel te doen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Spook en teunajax

RichardB

Playlistbediener
9 aug 2016
29
58
Ik ben een tijdje afwezig geweest van t forum. Mijn moeder overleed in maart vlak voor Paaspop. 4 weken later mijn tante. Weer 4 weken later een "stief oma". Vorige week een uitvaart van een vriendin en aanstaande woensdag weer een uitvaart van een tante.
Allemaal kanker. Behalve die oma die was oud.

Kan wel zeggen dat ik opgelucht ben dat de uitvaart van die tante niet tijdens LL is. Want ik kijk er na alle ellende van dit jaar erg naar uit om te gaan.
Ow no wat verdrietig. Gecondoleerd🙏Dit gaat jouw LL worden!❤️
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Heeft iemand enig idee hoe breed die poortjes zijn waar je doorheen moet bij de ingang?
Ik heb een slaapmat horizontaal op een steekkar liggen die aan beide kanten aardig uitsteekt…
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Ik zit met de familie nog op een Spaans eiland, kom ik deze op de Billboards tegen! Het kan dus commercieler.

Dus even tussendoor wat zit er in een McFlurry Lowlands? Ik zeg smarties, brownie, mango saus en bovenop poedersuiker.

IMG_6718.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.683
Heeft iemand enig idee hoe breed die poortjes zijn waar je doorheen moet bij de ingang?
Ik heb een slaapmat horizontaal op een steekkar liggen die aan beide kanten aardig uitsteekt…
Als ik tijdens het eindeloos wachten in de rij af en toe even een dutje mag doen op de mat, dan help ik wel.met over de poortjes tillen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken