Lowlands 2024

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
108
237
Na 18 jaar gedaan te hebben met de allereerste generatie Quechua pop-up tent toch maar een Fresh & Black gehaald voor aankomende Lowlands.
Hele fijne tenten, kan ze zeker aanraden. Enige nadeel is dat het met een F&B nog wel eens een uitdaging kan zijn om 's nachts in minder nuchtere toestand te bedenken welke tent ook alweer van jou is, omdat 80% van de tentjes er hetzelfde uitzien.

Misschien dat ik dit jaar maar heel groot m'n naam op de zijkant moet zetten om het wat makkelijker te maken šŸ„²
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Hele fijne tenten, kan ze zeker aanraden. Enige nadeel is dat het met een F&B nog wel eens een uitdaging kan zijn om 's nachts in minder nuchtere toestand te bedenken welke tent ook alweer van jou is, omdat 80% van de tentjes er hetzelfde uitzien.

Misschien dat ik dit jaar maar heel groot m'n naam op de zijkant moet zetten om het wat makkelijker te maken šŸ„²
Daar hebben wij met het 8 persoons slagschip geen last van šŸ˜
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Hoeveel verschil in drukte etc. zitten er tussen camping 1 t/m 4?

Laatste jaren op camping 0 en 5 terecht gekomen. Waardeerde de rust wel, het lange lopen naar het festivalterrein wat minderā€¦
 

slak12345

Nieuw lid
19 jul 2021
3
1
Na 18 jaar gedaan te hebben met de allereerste generatie Quechua pop-up tent toch maar een Fresh & Black gehaald voor aankomende Lowlands.
Had dat jaren eerder gedaan; het is geweldig. Tot 10:00 uitslapen is geen probleem. Ons groepje is na mijn ervaringen vorig jaar ook helemaal om! Ik heb wel de versie met stokken gekocht, die is wat hoger zodat je makkelijker kunt zitten. Voor mijn gevoel ook meer futureproof.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Toen ook alleen rondom de bravo dacht ik? Ipv het hele gedeelte wat open is op donderdag.

Vind het nu altijd net-niet ofzo, misschien juist door het gebrek aan meezingers inderdaad! Dat is toch juist de charme van een silent discoā€¦
Dat viel vorig jaar echt enorm tegen, alleen B nummers op de silent disco.

Dan geef je maar minder koptelefoons uit maar draai in godsnaam fatsoenlijke muziek.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Dat viel vorig jaar echt enorm tegen, alleen B nummers op de silent disco.

Dan geef je maar minder koptelefoons uit maar draai in godsnaam fatsoenlijke muziek.
Jammer dat het terrein op donderdagavond al gedeeltelijk open gaat...

De donderdagavond op de camping met iedereen was juist de leukste avond. De euforische stemming die er dan heerst
 

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Dat viel vorig jaar echt enorm tegen, alleen B nummers op de silent disco.

Dan geef je maar minder koptelefoons uit maar draai in godsnaam fatsoenlijke muziek.
Ik had best wel wat drankjes gehad (toch bijzonder, 2x op Ć©Ć©n dag dronken kunnen zijn) en niet meer helemaal scherp, maar mij viel het zelfs op. Niemand van onze groep ging naar de Silent Disco, maar samen met een vriend van me de laatste paar uurtjes nog even geweest maar qua muziekkeuze was het zo overduidelijk dat elke DJ met moeite de meezingers aan het ontwijken was. Als je er niet bij was, had je naar mijn idee weinig gemist. Eerdere jaren vond ik de silent disco echt superleuk. Zeker het eerste jaar dat niet iedereen wanhopig op de camping om 3 uur 's middags al 20 koptelefoons op ging halen en vervolgens op de camping ging zitten met die dingen om hun stoeltjes hangen.

O jee, ik begin ook al als een zeurende boomer te klinken, maar eerlijk, sommigen gaan wel heel bewust en perfect voorbereid een meerdaags festival tegemoet. Een exacte outfit voor ieder tijdstip, make-up perfect, de juiste selfie op het beste moment en korte blik in de Bravo want dan waren ze erbij (maar geen flauw benul wat voor muziek er eigenlijk was). šŸ«„ Een koptelefoon eerder ophalen zodat je die maar hebt valt in datzelfde rijtje. Ik houd meer van de spontaniteit daarin. (En ja ik neem ook wel wat kleding mee om een outfit te vormen, wees gerust).

Nog meer ervaren Lowlandsgangers kijken mij dan weer raar aan dat ik elke dag ga douchen, maar de enige manier voor mij om die kater te verslaan is een koude Freddy mee onder de douche.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Jammer dat het terrein op donderdagavond al gedeeltelijk open gaat...

De donderdagavond op de camping met iedereen was juist de leukste avond. De euforische stemming die er dan heerst
Dat is natuurlijk persoonlijke smaak/voorkeur. Ik kan juist al wel genieten van de buzz van alle mensen die staan te springen om los te gaan. Heerlijk!!
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Jammer dat het terrein op donderdagavond al gedeeltelijk open gaat...

De donderdagavond op de camping met iedereen was juist de leukste avond. De euforische stemming die er dan heerst
Jammer? Was toch al een tijd geleden dat je naar LL bent geweest? Voor mij is het nu twee voor de prijs van Ć©Ć©n. Het ā€œCape Lowlandsā€ gedeelte wat open is en de camping waar je kunt blijven hangen. De euforische stemming heerst voor mij al zodra ik donderdagochtend in de auto/camper stap.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

snackneus

Playlistbediener
22 aug 2023
29
77
Wat is het aantal koptelefoons wat normaal gesproken beschikbaar is? Mijn groepje grijpt er elk jaar weer naast en dat maakt de donderdagavond voor mij toch wat minder gezellig. Sta je daar als een soort outsiders haha
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Wij hebben de laatste 2 jaar ook geen koptelefoon gehad, maar vond het rondlopen over het terrein i.c.m. de camping op donderdag al wel lekker. Beetje de eettentjes afgaan, slap ouwehoeren, nieuwe dingen ontdekken op cape Lowlands. Je hebt dan toch wel het idee dat het festival al begonnen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en eva84

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
Wat is het aantal koptelefoons wat normaal gesproken beschikbaar is? Mijn groepje grijpt er elk jaar weer naast en dat maakt de donderdagavond voor mij toch wat minder gezellig. Sta je daar als een soort outsiders haha
Ongeveer 30.000? Als ze op zijn moet je met de muntjes voor de borg klaar gaan staan net voor de uitgang / het inleverpunt en wat mensen die ze in willen leveren aan gaan spreken. Dan kun je soms net mazzel hebben. Afgelopen keren lukte dat wel binnen een kwartiertje ofzo. Afhankelijk van het tijdstip wel.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Ik sta dit jaar voor het eerst op de campercamping. Weet iemand hoe dat gaat met het doorzoeken van je camper? Lichten ze alles door of checken ze alleen ff snel op gasflessen bijvoorbeeld?
Het valt meestal wel mee. Gas flessen en scherpe voorwerpen in je keukentje.

Evengoed moet je alles wat niet gevonden mag worden verstopt worden. Vorig jaar hadden wij een hele ijverige. Die trok alles open inclusief de armsteun en handschoenen kastje in de auto. Hij wilde ook m'n middelgrote jbl speaker in beslag nemen. Gelukkig zei zijn oudere collega laat zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Heb me vaker geƫrgerd aan de muziekkeus en vooral de DJ die er echt met een hele 'niet DJ achtige' (het had een hoop hoookeeee lets gooo gehalte) stem het publiek probeert op te zwepen tussen elk lied door, dan dat ik plezier heb gehad aan de silent disco. Lekker campinglife, is het leukste dat er is joh.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor muziek er dan voornamelijk gedraaid werd? Geen lekkere festival meezingers dus
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
552
703
Ik ben een tijdje afwezig geweest van t forum. Mijn moeder overleed in maart vlak voor Paaspop. 4 weken later mijn tante. Weer 4 weken later een "stief oma". Vorige week een uitvaart van een vriendin en aanstaande woensdag weer een uitvaart van een tante.
Allemaal kanker. Behalve die oma die was oud.

Kan wel zeggen dat ik opgelucht ben dat de uitvaart van die tante niet tijdens LL is. Want ik kijk er na alle ellende van dit jaar erg naar uit om te gaan.
 

putdeksel14

Playlistbediener
24 jul 2024
41
51
Wil hier even aan toe voegen dat de haciƫnda ook erg gezellig was op de donderdag vorig jaar, met als voordeel dat je hier geen koptelefoon voor nodig hebt
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Ik ben een tijdje afwezig geweest van t forum. Mijn moeder overleed in maart vlak voor Paaspop. 4 weken later mijn tante. Weer 4 weken later een "stief oma". Vorige week een uitvaart van een vriendin en aanstaande woensdag weer een uitvaart van een tante.
Allemaal kanker. Behalve die oma die was oud.

Kan wel zeggen dat ik opgelucht ben dat de uitvaart van die tante niet tijdens LL is. Want ik kijk er na alle ellende van dit jaar erg naar uit om te gaan.
Oeh dat is een hoop. Fijn dat je alsnog naar Lowlands kan!
 
  • Geweldig
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken