Lowlands 2024

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
39
75
Ik meen mij te herinneren dat er elk jaar soort mix/setje online komt (op SoundCloud) met veel van artiesten van de Lowlands editie dat jaar. Iemand die ergens al gevonden?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681

"Voor de rokers is er vaak wél een tabakskraam aanwezig."
@redactie Volgens mij is er dit jaar helemaal geen tabakskraam meer aanwezig i.v.m. de nieuwe regelgeving. Dacht dat gelezen te hebben op de site van LL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en smearsel

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250

"Voor de rokers is er vaak wél een tabakskraam aanwezig."
@redactie Volgens mij is er dit jaar helemaal geen tabakskraam meer aanwezig i.v.m. de nieuwe regelgeving. Dacht dat gelezen te hebben op de site van LL.
Klopt, er wordt geen tabak verkocht op Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Op DTRH wel, dus ga er vanuit bij Lowlands ook
Met het veranderende bierlandschap en de moeite die kleiner brouwerijen hebben om zelfstandig te overleven zal het aanbod de komende jaren wel groter worden. Ze worden namelijk allemaal opgekocht door Heineken of AB InBev omdat ze vaak wel bieren maken die nog niet in de portfolio van de grotere brouwerijketens.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.402

"Voor de rokers is er vaak wél een tabakskraam aanwezig."
@redactie Volgens mij is er dit jaar helemaal geen tabakskraam meer aanwezig i.v.m. de nieuwe regelgeving. Dacht dat gelezen te hebben op de site van LL.
Thanks voor het doorgeven! Is aangepast 😊
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
204
209
Ik kom er nu pas achter dat de VPRO gewoon televisieregistraties maakt van Lowlands. Tering, daar ben ik wel blij mee, helemaal niet gewend van DTRH en BKS. Nu al zin in de napret terwijl de voorpret nog bezig is. Wat zijn festivals toch een luxe
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en hersenscheetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.826
4.776
Ik kom er nu pas achter dat de VPRO gewoon televisieregistraties maakt van Lowlands. Tering, daar ben ik wel blij mee, helemaal niet gewend van DTRH en BKS. Nu al zin in de napret terwijl de voorpret nog bezig is. Wat zijn festivals toch een luxe
Die registraties zijn altijd dik in orde. Ieder jaar als thuisblijver meegenieten via NPO 2 Extra.
 

sergio.r

Nieuw lid
9 aug 2024
1
1
Ik meen mij te herinneren dat er elk jaar soort mix/setje online komt (op SoundCloud) met veel van artiesten van de Lowlands editie dat jaar. Iemand die ergens al gevonden?
Klopt. Je bedoelt de rough guide to lowlands van dj Sandeman. De 2024 mix is nog niet gereleased
 
  • Leuk
Waarderingen: philmania

Gebruikers die dit onderwerp bekijken