Lowlands 2024

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
32
45
Ik ben vooral bang vaak in mn uppie naar een optreden te moeten gaan omdat de groep met wie ik ga eigenlijk vooral verstand hebben van wat er in de nacht gebeurt. Zal dan wss ook de enige zijn die op zoek wil naar een indie feestje 😅.
Mocht je het wat vinden kan je evt bij onze befaamde ‘Solowlands’ groepsapp aansluiten. Groepje van met name solo gangers, mss zit er wel iemand bij die naar t zelfde wil toevallig.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.057
Heb het idee dat Lowlands dit jaar meer leeft dan andere jaren? In onze vriendengroep, maar ook vooral hier op het forum is het flink druk. Leuke ontwikkeling!
Vorig jaar waren we met 25 man, dit jaar gaat er niemand van die groep. 😅
Ik ben vooral hier aanwezig, omdat ik al weken niet met rust gelaten word door de fomo.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Staat ook niet (meer) tussen de partners in de app. En ook niet individueel aangekondigd op de socials van LL. Nu ik er over nadenk: volgens mij kwam de aankondiging ooit van de Mac zelf.
 

Bijlagen

  • IMG_1633.jpeg
    IMG_1633.jpeg
    407,6 KB · Weergaven: 59
  • Verdrietig
Waarderingen: Royke

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Staan nu ook tussen de partners. Daar is nog het een en het ander gebeurd, haha.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
De bier drinkers worden in de watten gelegd begrijp ik.
Drie edities geleden ging mijn hart als whisky liefhebber sneller kloppen bij de aankondiging van een echte whiskybar.
Eenmaal daar aangekomen bleek het helaas te gaan om een Jack Daniels cocktail bar.
JD is geen eens whisky🤣.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
469
632
Ik ben vooral bang vaak in mn uppie naar een optreden te moeten gaan omdat de groep met wie ik ga eigenlijk vooral verstand hebben van wat er in de nacht gebeurt. Zal dan wss ook de enige zijn die op zoek wil naar een indie feestje 😅.
Dat is toch prima! Wij waren vorig jaar met 3, iedereen koos voor een andere afsluiter op de zondag. Heerlijk…

Vervolgens elkaar bij de India weer treffen en al 3 zeggen dat het het beste concert van LL was 👌🏻
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Heb het idee dat Lowlands dit jaar meer leeft dan andere jaren? In onze vriendengroep, maar ook vooral hier op het forum is het flink druk. Leuke ontwikkeling!
Bij mij in de groep juist iets minder, omdat de line-up voor sommige toch een beetje tegenvalt qua grote bekende namen en afzeggingen denk ik. De laatste weken gaat het wel steeds meer leven en hebben we zelfs een tweede Lowlands meeting dit weekend waarin we gaan proberen om dit keer wel beslissingen te nemen als hoe laat vertrekken, wie rijd met wie, etc..

Maar inderdaad, daarom wel erg blij met het forum, waar het enthousiasme goed aanwezig is.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en daily

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
42
63
Persoonlijk denk ik de volgende route te pakken, afhankelijk van drukte:
Joy Orbison - Narciss - Mall Grab
Denk dat voor de eerste twee het alternatief in india/bravo gewilder gaat zijn
Ik pak zelfde alleen SOS op plek van Narciss
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
De bier drinkers worden in de watten gelegd begrijp ik.
Drie edities geleden ging mijn hart als whisky liefhebber sneller kloppen bij de aankondiging van een echte whiskybar.
Eenmaal daar aangekomen bleek het helaas te gaan om een Jack Daniels cocktail bar.
JD is geen eens whisky🤣.
In de watten is een groot woord, daarvoor zou ik juist wat kleinere brouwerijen willen zien met funky NEIPAs of iets anders leuks.

Enne, als je van whisky houdt is t makkelijk om een leuk flesje mee te nemen (in plastic dan wel) ergens onderin je tas/kar
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n en teunajax

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Vorig jaar per ongeluk de afslag gemist (het was erg vroeg) dus doorgereden naar de kant vanaf Zwolle. Qua file was het een stuk aangenamer rijden dan via de randstad kant. Je moet er alleen wel een tijdje voor omrijden.
Welke afslag had je genomen dan? Want je kan ook vanaf de dijk onder de brug doorrijden (dus afslag naar de dijk niet nemen) en dan vlak voor Europarcs de afslag naar rechts nemen. Daar hoef je geen afslag voor te missen.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
0,2 noemen we slokjesbier, aangezien je dit zo achterover klapt, maar dat doe je natuurlijk niet omdat het Heinekken is.
Gelukkig is er de speciaalbierbar waar we de hele dag lekker aan de Brand en andere biertjes kunnen.
Hebben ze daar ook de Oedipus Thai Thai? Dat is mijn favoriet uit de Heinekenstal.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Welke afslag had je genomen dan? Want je kan ook vanaf de dijk onder de brug doorrijden (dus afslag naar de dijk niet nemen) en dan vlak voor Europarcs de afslag naar rechts nemen. Daar hoef je geen afslag voor te missen.
De afslag bij Harderwijk volgens mij, ben toen door gereden naar Elburg en daar het eiland opgekomen dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken