Lowlands 2024

spaba21

Playlistbediener
22 jun 2023
14
11
Weet iemand of het kan lonen om de N709 te nemen vanuit Biddinghuizen, waardoor je bovenlangs aan komt rijden ipv via de N306?
Of kom je dan in de verkeerde aanrij route terecht voor Glamping/Campers?
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Heb het idee dat Lowlands dit jaar meer leeft dan andere jaren? In onze vriendengroep, maar ook vooral hier op het forum is het flink druk. Leuke ontwikkeling!

Bij mij leeft het ook minder dan vorige jaren, maar komt vooral door de afzeggingen en flink uitgedunde vriendengroep die naar Lowlands gaat. Zoals hierboven gezegd gelukkig het forum nog :)

Ja 0,2 idd, dus een grote bier is wel de economische keuze

Klein 0,2 groot 0,3 nu. Volgens mij hebben ze in 2022 de bekers verkleind....
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Ja 0,2 idd, dus een grote bier is wel de economische keuze
'Economisch' wel tussen aanhalingstekens met die prijzen 😅 Hoe groot zijn die Despo bekers? Die voelen vaak wel als een betere deal, omdat ze in ieder geval niet al 10 minuten staan te vegeteren achter de bar en ook 1,5 munt zijn. Verder is het wel zoete meuk.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
685
410
Ik ben vooral bang vaak in mn uppie naar een optreden te moeten gaan omdat de groep met wie ik ga eigenlijk vooral verstand hebben van wat er in de nacht gebeurt. Zal dan wss ook de enige zijn die op zoek wil naar een indie feestje 😅.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en hersenscheetje

Bamischijf

Playlistbediener
30 jul 2024
30
73
'Economisch' wel tussen aanhalingstekens met die prijzen 😅 Hoe groot zijn die Despo bekers? Die voelen vaak wel als een betere deal, omdat ze in ieder geval niet al 10 minuten staan te vegeteren achter de bar en ook 1,5 munt zijn. Verder is het wel zoete meuk.
Door de drukte zit er in een 'grote' bier vaak maar 0,25 vanwege alle schommelingen en gedoe achter de bar. Daarom kies ik dan ook wel eens voor een Desperado.

Vind het wel jammer dat het niet 0,5 meer is, dat waren fatsoenlijke bekers vol. Nu neem je twee slokken en is die alweer leeg.
Speciaalbierbar vond ik ook wel top trouwens, fatsoenlijk trippel bier met liefde getapt. Flink aan de prijs, maar vond het niet eens heel veel duurder qua wat je krijgt vergeleken met een klein standaardbiertje voor 1 munt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken