Lowlands 2024

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
27
47
Benwal had inderdaad beter omgedraaid kunnen worden met de Bravo, denk dat dat een van de weinige momenten zal zijn dat de Bravo 's-nachts goed te doen is. Daarnaast ook Interplanetary Criminal, die zal de India denk ik ook snel vullen
Vrij bizar dat Tsepo en Lucky Done Gone wel in de Bravo staan en Benwal niet. Ik vind ze allemaal tof, maar dat Benwal sky high zou gaan hangt al sinds begin dit jaar in de lucht.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Neinonein

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
Vrij bizar dat Tsepo en Lucky Done Gone wel in de Bravo staan en Benwal niet. Ik vind ze allemaal tof, maar dat Benwal sky high zou gaan hangt al sinds dit begin dit jaar in de lucht.
Zeker waar, alleen ik vind de overgang van Tsepo/Lucky Done Gone > Joy Orbison dan wel weer logischer.
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Oprechte vraag: zijn er nog veel mensen aan het dansen op dat uur (zo rond 8-9 's ochtends) op Lowlands? Ik zit dat meestal al aan mijn eerste koffie. 😅
Na (of tijdens) die koffie, wanneer het eea op gang komt gebruik maken van de WCs op het het terrein bij de Armadillow :). Heb je zo goed als geen rijen en kan je daarna langs de Armadillow. Heb ik vorig jaar echt gelachen en bijzondere/grappige gesprekken gehad door de mix van net uit bed/tent en 'slapen doe je maar op Pinkpop'.
 

soepstengel

Playlistbediener
23 jul 2024
20
39
De regen die gisteren via yr.no nog volop werd voorspeld op de vrijdag en zaterdag is nu alweer grotendeels verdwenen. Kan uiteraard weer terugkomen maar belangrijkste is; voorspellingen van nu hebben qua regen of droog weinig waarde. Temperatuur zal wel redelijk accuraat zijn.
Ach, hoe meer regen! Hoe gezelliger het is, met mensen die zich niet laten kisten door de regen! 🌧️
 
  • Geweldig
Waarderingen: Camping2

Kahoudini

Playlistbediener
25 jul 2024
9
17
De regen die gisteren via yr.no nog volop werd voorspeld op de vrijdag en zaterdag is nu alweer grotendeels verdwenen. Kan uiteraard weer terugkomen maar belangrijkste is; voorspellingen van nu hebben qua regen of droog weinig waarde. Temperatuur zal wel redelijk accuraat zijn.

Inmiddels wel 20 mm op de donderdag volgens yr.no
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Groepscamping veteranen! Hoe werkt dat met toewijzen? De hoofdboeker meldt zich ergens en dan krijg je de beste beschikbare plek? Of is je naam al aan een bepaald stukje gras gekoppeld?
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Groepscamping veteranen! Hoe werkt dat met toewijzen? De hoofdboeker meldt zich ergens en dan krijg je de beste beschikbare plek? Of is je naam al aan een bepaald stukje gras gekoppeld?
Nee je krijgt daar ter plekke een plaats en als je lief bent mag je zelfs even op hun kaart kijken en kiezen.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
De regen die gisteren via yr.no nog volop werd voorspeld op de vrijdag en zaterdag is nu alweer grotendeels verdwenen. Kan uiteraard weer terugkomen maar belangrijkste is; voorspellingen van nu hebben qua regen of droog weinig waarde. Temperatuur zal wel redelijk accuraat zijn.
Ik zie nog wel even 19mm staan voor de donderdagavond :D die mag wel weg?
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Ik vermoed dat die ??? wel eentje van deze wordt:
- Tjade
- Carista
- Inneffekt
- Fafi Abdel Nour
- David Vunk

Vunk heeft overigens 18-8 Lowlands al in z'n tourschema staan op Insta, dus die kans is alleen maar groter, maar zou altijd nog Adonis oid kunnen worden. (post van 1 juli met de kat)
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
nadeel is dan weer dat de easycamp echt heel erg suf is en de groepscamping nog wel gezellig.
Dat zie je totaal verkeerd. Sowieso weet ik niet wat er überhaupt suf aan is, tenzij je bedoeld dat het wat minder is zoals het hoort, maar suf?

Maar bovenal. wanneer je met z'n tweeën bent, zoals mijn vriendin en ik, is het juist heel veel gezelliger dan de gewone camping waarin iedereen in een cirkeltje staat met een partytent in het midden. Omdat je op de easy camp voldoende ruimte voor je tent hebt, zit iedereen daar op zijn gemak en heb je juist direct contact met je (over)buren.

'Wij hebben op de gewone camping ook veel contact met de buren.' Zal best, maar in de 20 keer of zo dat ik op de gewone camping stond, was het nooit zo gezellig met anderen om ons heen dan de twee keer dat we op de easy camp stonden. Het verschil is enorm groot.
 

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Ik sta dit jaar voor het eerst op de campercamping. Weet iemand hoe dat gaat met het doorzoeken van je camper? Lichten ze alles door of checken ze alleen ff snel op gasflessen bijvoorbeeld?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken