Lowlands 2024

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
Interplanetary criminal helemaal over het hoofd gezien op de line up. Wordt feesie in de India!
Inderdaad 😍. Ik vind techno altijd wel oké, maar niet echt je van het zoals ik bij andere genres wel kan hebben. Maar ik heb nu al een aantal setjes van hem van A tot Z geluisterd en zijn allemaal wel heel erg lekker... dus belooft veel goeds.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
240
262
....
Er zijn volgens mij ook bij LL elk jaar een aantal mensen die de nacht van te voren al klaarzitten om het terrein op te gaan.
Als iedereen dat gaat doen sprokkelen we vanzelf de woensdag bij als een extra dag. Zo is de donderdag namelijk ook ontstaan, dat was eerst ook geen officiële dag, maar omdat er elk jaar steeds meer mensen voor de poort zaten op donderdag ging het hek uiteindelijk toch een keer open zodat mensen de camping op konden.
In eerste instantie was dat dan pas donderdag avond ergens, maar was er verder niets te doen en de enige bier en friettent bij de 24 uurs tent (zonder muziek) zwaar onderbemand want er was niet op gerekend. Dat is een aantal jaar zo gegaan en ging het hek steeds iets vroeger open op donderdag, maar dat werd nooit officieel gecommuniceerd en het was altijd afwachten of en hoe laat het hek open ging.
Uiteindelijk is de donderdag toen maar een officiële dag geworden waarbij elk jaar steeds een beetje meer terrein open was voor de vele donderdag bezoekers.
 

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
Ik vind de weersvoorspellingen er juist erg goed uit zien, wat mij betreft is 21 graden ideaal festivalweer. Misschien valt er wel een drupje maar zal ook niet meer zijn dan dat denk ik, en Lowlands is met het asfalt daar toch veel beter tegen bestand dan bijvoorbeeld DTRH of Wildeburg.
P.S. Ik ben al twee keer naar de AH gegaan voor de Bonduelle pakketten, dus dank voor de tip, maar steeds uitverkocht :mad:
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Ik vind de weersvoorspellingen er juist erg goed uit zien, wat mij betreft is 21 graden ideaal festivalweer. Misschien valt er wel een drupje maar zal ook niet meer zijn dan dat denk ik, en Lowlands is met het asfalt daar toch veel beter tegen bestand dan bijvoorbeeld DTRH of Wildeburg.
P.S. Ik ben al twee keer naar de AH gegaan voor de Bonduelle pakketten, dus dank voor de tip, maar steeds uitverkocht :mad:
Albert Heijn geeft volgensmij nog steeds coupons uit als je korting misloopt, even langs de servicebalie gaan en kijken of je het volgende week nog op kan halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Benwal had inderdaad beter omgedraaid kunnen worden met de Bravo, denk dat dat een van de weinige momenten zal zijn dat de Bravo 's-nachts goed te doen is. Daarnaast ook Interplanetary Criminal, die zal de India denk ik ook snel vullen
Joy Orbison is ook een erg chill alternatief voor Benwal
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Ik zag het al even voorbij komen. Acts die te groot geprogrammeerd staan, maar welke acts zijn volgens jullie te klein geprogrammeerd.

Ik trap af:
Overmono en Barry Can't Swim in de Heineken.

Skrillex in de Bravo
Confidence Man in de Bravo? (In het kader van “dansbaar”)

Wildcard maar denk ‘t niet:
Spinvis in de Bravo?
 
  • Leuk
Waarderingen: rrr

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Ja ik klaag niet hoor, maar het zal wel taffes druk worden in de India
Persoonlijk denk ik de volgende route te pakken, afhankelijk van drukte:
Joy Orbison - Narciss - Mall Grab
Denk dat voor de eerste twee het alternatief in india/bravo gewilder gaat zijn
 

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Wat ik me ieder jaar afvraag en nooit durf te gokken: is het sneller om in plaats van via de dijk te rijden, juist door Biddinghuizen te rijden (als het ware om Lowlands heen) zodat je via de andere kant komt aanrijden. Vanuit de kant van Zwolle. Ik kom zelf vanuit de kant van Amsterdam. Heb het idee dat de meeste mensen vanuit de kant van de dijk komen. Iemand ervaring mee?
toen ik vroegah nog in Fryslân woonde was die route idd rustiger, je ontkomt uiteindelijk niet aan de dijkweg btw maar daarvoor idd wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
Als iedereen dat gaat doen sprokkelen we vanzelf de woensdag bij als een extra dag. Zo is de donderdag namelijk ook ontstaan, dat was eerst ook geen officiële dag, maar omdat er elk jaar steeds meer mensen voor de poort zaten op donderdag ging het hek uiteindelijk toch een keer open zodat mensen de camping op konden.
In eerste instantie was dat dan pas donderdag avond ergens, maar was er verder niets te doen en de enige bier en friettent bij de 24 uurs tent (zonder muziek) zwaar onderbemand want er was niet op gerekend. Dat is een aantal jaar zo gegaan en ging het hek steeds iets vroeger open op donderdag, maar dat werd nooit officieel gecommuniceerd en het was altijd afwachten of en hoe laat het hek open ging.
Uiteindelijk is de donderdag toen maar een officiële dag geworden waarbij elk jaar steeds een beetje meer terrein open was voor de vele donderdag bezoekers.
Ik ben zo iemand die vrijdagochtend een keer komt aanwaaien bij vrienden die wel al op de donderdag gaan. Wat is er gepland op de donderdagmiddag? Of is dat gewoon een beetje campingzitten met een biertje erbij en wachten totdat het vrijdag wordt?
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Ik ben zo iemand die vrijdagochtend een keer komt aanwaaien bij vrienden die wel al op de donderdag gaan. Wat is er gepland op de donderdagmiddag? Of is dat gewoon een beetje campingzitten met een biertje erbij en wachten totdat het vrijdag wordt?
Ik dacht 2 tenten open met de 'grote' silent disco party. Verder groot deel van de dag gezelligheid op de camping.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Ik ben zo iemand die vrijdagochtend een keer komt aanwaaien bij vrienden die wel al op de donderdag gaan. Wat is er gepland op de donderdagmiddag? Of is dat gewoon een beetje campingzitten met een biertje erbij en wachten totdat het vrijdag wordt?
Ja toch wel dat laatste, op de camping zitten biertje drinken, muziekje luisteren, kennis maken met de buren, langs gaan bij bekende die toch ook weer op Lowlands zijn ondanks hun geklaag van het jaar ervoor, erachter komen dat de koptelefoons al uitgegeven worden en net zoals elk jaar te laat de camping verlaten en geen koptelefoon hebben, rondje lopen over het terrein en eten scoren, toch uiteindelijk wel weer een koptelefoon scoren bij mensen die geen zin hebben om hem in te leveren, ondanks je voornemen rustig aan te doen toch weer na 03:00 je tent in te duiken met iets te veel biertjes achter je kiezen.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Ja toch wel dat laatste, op de camping zitten biertje drinken, muziekje luisteren, kennis maken met de buren, langs gaan bij bekende die toch ook weer op Lowlands zijn ondanks hun geklaag van het jaar ervoor, erachter komen dat de koptelefoons al uitgegeven worden en net zoals elk jaar te laat de camping verlaten en geen koptelefoon hebben, rondje lopen over het terrein en eten scoren, toch uiteindelijk wel weer een koptelefoon scoren bij mensen die geen zin hebben om hem in te leveren, ondanks je voornemen rustig aan te doen toch weer na 03:00 je tent in te duiken met iets te veel biertjes achter je kiezen.
Haha, zeeeer herkenbaar👍.
 

UpInSmoke

Campingartiest
22 jul 2022
80
125
Vrijdag

1 Glass Beams
2. Sticks
3. Justice
4. Interplanetairy Criminal

Zaterdag

1. SugaBabes
2. Soulwax
3. Fred Again/Fat Dog
4. Benwal

Zondag

1. ZEP
2. AIR
3. Nas
4. Polka Party
 

rrr

Campingartiest
5 feb 2023
63
122
Skrillex in de Bravo
Confidence Man in de Bravo? (In het kader van “dansbaar”)

Wildcard maar denk ‘t niet:
Spinvis in de Bravo?
Ik kan bij deze 3 heel goed voor me zien dat Spinvis het drukste wordt, haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken