Lowlands 2024

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Wat ik me ieder jaar afvraag en nooit durf te gokken: is het sneller om in plaats van via de dijk te rijden, juist door Biddinghuizen te rijden (als het ware om Lowlands heen) zodat je via de andere kant komt aanrijden. Vanuit de kant van Zwolle. Ik kom zelf vanuit de kant van Amsterdam. Heb het idee dat de meeste mensen vanuit de kant van de dijk komen. Iemand ervaring mee?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Het lijkt mij allebei wel suf :unsure:
En zo ver van de ingang.
Groepscamping is toch zo niet zo heel ver van de ingang? Je staat redelijk snel bij de ingang naast de Heineken tent. Hebben 2 jaar op Camping 0 gestaan en vond het prima te doen qua afstand, max 10 minuten lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Wat ik me ieder jaar afvraag en nooit durf te gokken: is het sneller om in plaats van via de dijk te rijden, juist door Biddinghuizen te rijden (als het ware om Lowlands heen) zodat je via de andere kant komt aanrijden. Vanuit de kant van Zwolle. Ik kom zelf vanuit de kant van Amsterdam. Heb het idee dat de meeste mensen vanuit de kant van de dijk komen. Iemand ervaring mee?
Vorig jaar per ongeluk de afslag gemist (het was erg vroeg) dus doorgereden naar de kant vanaf Zwolle. Qua file was het een stuk aangenamer rijden dan via de randstad kant. Je moet er alleen wel een tijdje voor omrijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Wat een vertrektijden zeg!
Wij gingen eerst een uur of 9 weg, 11u in de rij (redelijk vooraan) en altijd een prima plek op camping 2 of 3...

Dit jaar met de camper, nu in de loop van dondermiddag weg.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Ik zag het al even voorbij komen. Acts die te groot geprogrammeerd staan, maar welke acts zijn volgens jullie te klein geprogrammeerd.

Ik trap af:
Overmono en Barry Can't Swim in de Heineken.
Benwal in de India en Europarking in de X-Ray. Blawan in de X-Ray had ik ook over getwijfeld als Justice er niet naast gestaan had.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ik zag het al even voorbij komen. Acts die te groot geprogrammeerd staan, maar welke acts zijn volgens jullie te klein geprogrammeerd.

Ik trap af:
Overmono en Barry Can't Swim in de Heineken.
Fat Dog en Flowdan in de X-Ray, al valt die laatste wellicht mee door Justice.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Weersverwachting ziet er tot nu toe niet goed uit jongens... moeten we ons al zorgen gaan maken? haha
Die drie apps kijken dan waarschijnlijk, net als het eerder genoemde yr.no, naar de operationele run van het ECMWF-model. Die berekening is inderdaad vrij dramatisch met een enorm groot regengebied op vrijdag.

De operationele run van het ECMWF-model is op zichzelf het beste weermodel dat er bestaat voor deze termijn. Maar het blijft maar één berekening, en dat is altijd gevoelig voor uitschieters. In de berekening van vandaag trekt het regengebied over Nederland, maar in die van morgen ziet het er waarschijnlijk weer helemaal anders uit.

Het beste is daarom om meerdere berekeningen met elkaar te vergelijken, zoals in de pluim. De berekening met 11 mm is hierin de rode lijn. Je ziet duidelijk dat dit een uitschieter is en de meeste berekeningen lager zitten
Bekijk bijlage 9938
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
997
1.161
Ik zag het al even voorbij komen. Acts die te groot geprogrammeerd staan, maar welke acts zijn volgens jullie te klein geprogrammeerd.

Ik trap af:
Overmono en Barry Can't Swim in de Heineken.
Ik wil daar met potlood nog Romy in de India en Brunzyn in de X-Ray aan toevoegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.057
Ik begrijp niet zo wat er mis is met een beetje file en achteraan aansluiten in de rij. Voor mij gewoon onderdeel van het hele weekend Lowlands. Ik ben gelukkig, kijk mijn ogen uit en schept meteen een band met anderen die gelijk opentrekken. Mooi toch 🥰 vorig jaar om half 8 betrokken en prima plek gevonden!
An sich is het allemaal wel prima te doen, omdat de sfeer vaak goed is. Maar 4 uur voor de ingang in de rij aansluiten, zie je volgens mij nergens anders en is rationeel gezien gewoon waanzin.
 
  • Leuk
Waarderingen: putdeksel14

Gebruikers die dit onderwerp bekijken