Lowlands 2024

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Okay, ik heb de lineup wat nader bekeken en ik kan zeker een goed loopschema maken, al wil ik eigenlijk ook wat meer relaxed dit festival ingaan om verrast te worden. Zondag is alleen nog wel wat te leeg; iemand tips? Elephans, Air, NNO, Idles en B3000 lijken me tof, maar zijn (naast Air) allemaal geen must.

Oja, en staat er ergens een leuk desert blues bandje op de lineup (a la Mdou Moctar)?
Zondagtip is Dead Poet Society.
 

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
53
77
Vrijdag:
- MSPAINT
- Wunderhorse
- Big Thief

Zaterdag:
- Fat Dog
- Soulwax
- Mount Kimbie

Zondag:
- IDLES
- Air
- Spiritbox

Verbaast me eigenlijk dat het zondag overdag heel saai Alpha-Bravo rennen wordt. Meestal ben ik meer van de kleinere podia. Vooral Air had ik graag op een kleiner podium gezien tegelijkertijd met bijvoorbeeld een Nas op de Alpha zodat alle praters en ongeïntresseerden daar lekker naartoe kunnen, maar ben nog steeds heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken op de Alpha.

Bij Spiritbox zal het wel goed zitten denk ik. Bij Yves Tumor tijdens Stromae was het ook niet heel druk, maar de sfeer was goed. Ik verwacht bij Spiritbox dat het daar wel drukker zal zijn nog dan bij Yves Tumor, omdat ik naar mijn gevoel de enige niet kan zijn die inmiddels wel weer klaar met Goldband. En alle simpele zielen die gewoon zin hebben in een feestje ben je liever kwijt dan rijk bij een act als Spiritbox.

Fat Dog echter, als ik hier zo een beetje meelees, lijkt uit te gaan puilen in de X-Ray. Gigantische bubbel natuurlijk, dit forum, maar voor de zekerheid ga ik bij Romy toch maar alvast links aanhouden die daarvoor in de India staat.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: superginger en snoep

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Heel benieuwd hoe Sampha vs. Overmono (vs. Lander & Adriaan) gaat zijn. Denk toch wel veel die naar Overmono gaan. Balen dat ik ze niet allebei kan zien.

Overigens verwacht ik bij zowel Barry Can’t Swim als Overmono dat het een gevalletje Fred again 2022 wordt: te veel mensen, te kleine tent.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Vrijdag:
- Wunderhorse
- Justice
- Ramkot

Zaterdag:
- SOFT PLAY
- Fat Dog
- Spinvis

Zondag:
- Air
- Dead Poet Society
- Spiritbox / NAS

Eigenlijk vooral acts die ik nog niet eerder (goed) gezien heb. SOFT PLAY al wel eerder gezien als Slaves.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Btw was Walibi in het begin ook niet een optie om als entree erbij te kopen? Dus kaartjes met toegang tot Walibi en zonder.

Overigens nooit gebruik van gemaakt.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Btw was Walibi in het begin ook niet een optie om als entree erbij te kopen? Dus kaartjes met toegang tot Walibi en zonder.

Overigens nooit gebruik van gemaakt.
In den beginne zat het er standaard (gratis) bij, later kon je voor een klein prijsje een ticket erbij kopen. Daarna verdween het.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

thombold

Nieuw lid
25 jul 2024
3
6
De gouden tip hier is door de Armadiloww en dan achterlangs de eettentjes lopen richting de Aplha, langs het water vanaf de Lima. Daar kun je zelfs een sprintje trekken vaak. En dan door het vlaggenbos (daar loopt niemand, wel oppassen voor zittende mensen) en dan naar de linkerkant van de Alpha. Veel mensen gaan direct rechtsachter erin of staan.

Werkt als een dolle
Kan je deze eens goed uit tekenen op de kaart voor t laatste stukje..
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Kan je deze eens goed uit tekenen op de kaart voor t laatste stukje..
Geen idee of dit helder genoeg is zo.
Het lastigste stukje is het begin van de lijn. Daar kwam ook de brug over Lake LL uit. Daar zo snel mogelijk op het gras links en links aanhouden onder de vlaggen door en ergens links de Alpha in. Zelf kiezen hoe ver naar voren.

En altijd naar binnen naar het midden lopen. Er is daar meer plek dan aan de rand
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240807_205915_Lowlands~2.jpg
    Screenshot_20240807_205915_Lowlands~2.jpg
    176,8 KB · Weergaven: 62
  • Leuk
Waarderingen: MisterIks

thombold

Nieuw lid
25 jul 2024
3
6
Geen idee of dit helder genoeg is zo.
Het lastigste stukje is het begin van de lijn. Daar kwam ook de brug over Lake LL uit. Daar zo snel mogelijk op het gras links en links aanhouden onder de vlaggen door en ergens links de Alpha in. Zelf kiezen hoe ver naar voren.

En altijd naar binnen naar het midden lopen. Er is daar meer plek dan aan de rand
Dit is slim heeee
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken