Lowlands 2024

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
Heeft iemand nog een lekker ongenuanceerde mening over de zondag-acts tussen 16:00 en 19:00?
  • Venna vs Teezo Touchdown - Klinkt allebei wel fun, maar houdt het live ook redelijk stand?
  • Barry Can't Swim - Krijgt dit live nog een kick mee of juist niet? Een Bonobo met band wordt bijvoorbeeld voor mij persoonlijk een beetje vlees noch vis .
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Ik geniet er zomers van om dit te maken en ervaring leert dat er niets van terecht komt

09.00 am Aankomst rij
10.00 am Tent opzetten
11.00 am Ik Trakteer
12.00 am Drinks en naar terrein
13.00 pm david kushner
14.00 pm FUTURE UTOPIA
15.00 pm SNACKS (SPRINGROLLS) + de schouders van Roxanne van Iperen
16.00 pm SCIENCE of vintage shoppen + COCKTAILHUIS
17.00 pm BIG THIEF
18.15 pm TERUG NAAR TENT
19.00 pm SLAAPJE
20.00 pm TERUG NAAR TERREIN + ETEN BIJ TRAITEUR PEPERWORTEL
21.00 pm WUNDERHORSE MET J
22.00 pm DWALEN MET G
22.45 pm JUSTICE
00.00 am INTERPLENETARY CRIMINAL
01.00 am INTERPLENETARY CRIMINAL
02.00 am SCHOOL OF LIFE al open?
03.00 am YOUNG MARCO
04.00 am YOUNG MARCO
 
  • Thinking
Waarderingen: @Marc en snoep

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Heeft iemand nog een lekker ongenuanceerde mening over de zondag-acts tussen 16:00 en 19:00?
  • Venna vs Teezo Touchdown - Klinkt allebei wel fun, maar houdt het live ook redelijk stand?
  • Barry Can't Swim - Krijgt dit live nog een kick mee of juist niet? Een Bonobo met band wordt bijvoorbeeld voor mij persoonlijk een beetje vlees noch vis .

Tussen 16:00 en 19:00 op zondag kun je überhaupt niet echt verkeerd gaan, behalve door niet op het terrein te zijn.

AIR speelt rond 16:00 op de Alpha, als dat je niet ligt is er Grandson (India, 16:00) of Pachyman (Lima, 16:10). Snel naar de Bravo voor Thundercat (!) of anders Barry Can't Swim (Heineken, 17:00). Teezo wordt geinig, maar ik twijfel ook of dit live stand gaat houden. Het wordt in ieder geval wel een vermakelijke show. Venna is muzikaal wel echt serieus te nemen. De echte vraag is waarom je hier niet gewoon bij IDLES zou staan om 17:45, natuurlijk?
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
108
237
Maak me trouwens wel zorgen over hoeveel publiek spiritbox zal trekken. Het zijn de op lowlands niet zo populaire harde gitaren, tijdens goldband waar 80% van t publiek heen wilt en op zondagavond als veel mensen al richting huis gaan. Ben bang voor echt een hele lege India met een paar liefhebbers, zoals ik.
Liever wat meer ruimte in de tent, dan dat het volstaat met mensen die het niet zo interesseert maar verder niets beters te doen hebben! Heb ook het idee dat men zich beter gedraagt als het meer de liefhebbers zijn. Niet alleen als het om bijvoorbeeld het praten door een show gaat, maar ook bijvoorbeeld vwb etiquette in een moshpit. Zou daarom ook bij een act als Joost niet zo gauw in de pit duiken, voelt voor mij (wellicht onterecht) toch alsof je daar meer kans hebt dat mensen er met de ellebogen omhoog inspringen en flink gaan staan schoffelen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.177
575
Hoe is de Claw erin te herkennen?
Het centrale deel van de Bravo is door StageCo uit België, de makers van de Claw, omgebouwd. Hetzelfde staal en constructie is daarvoor gebruikt.
De zijkanten van de Bravo zijn volgens de ontwerpprincipes van de Claw nieuw gemaakt. EvE heeft er wel eens iets over gezegd bij de komst van de nieuwe Bravo
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en markvdrheijden

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
41
47
En deze vond ik ook nog:

De een na laatste foto van het 1993-99 tijdperk zie je de telefoons. Op telefoon lastig inzoomen maar ff screenshot maken, dan kan het wel:

Oh wow! Wat een trip down memory lane...Nooit gezien deze foto's maar ze hadden van mij kunnen zijn. Idd,de Bravo naast/achter de Alpha, doorgang naar Walibi waar je even heen kon al was het maar voor de schone wc's, een brug over het water op het festivalterrein, de 24-uurstent net buiten het terrein, veel meer legertenten op de camping waar sowieso meer ruimte was, een veel alternatiever publiek en alternatievere line up, maar vooral geen telefoons. Ik ben mijn vrienden ooit een hele avond kwijt geweest. En bij toeval vind je ze dan zomaar toch weer. Mooie tijden!
 

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
Tussen 16:00 en 19:00 op zondag kun je überhaupt niet echt verkeerd gaan, behalve door niet op het terrein te zijn.

AIR speelt rond 16:00 op de Alpha, als dat je niet ligt is er Grandson (India, 16:00) of Pachyman (Lima, 16:10). Snel naar de Bravo voor Thundercat (!) of anders Barry Can't Swim (Heineken, 17:00). Teezo wordt geinig, maar ik twijfel ook of dit live stand gaat houden. Het wordt in ieder geval wel een vermakelijke show. Venna is muzikaal wel echt serieus te nemen. De echte vraag is waarom je hier niet gewoon bij IDLES zou staan om 17:45, natuurlijk?
Helemaal mee eens, vandaar de zoektocht :).

Ik wordt niet altijd getriggerd door (post)punk.. Het valt een beetje tussen de indie, harde electronica en hiphop in waar ik dan weer wel van houd. Dus ik meld me ruim op tijd voor een Big Thief en Wunderhorse en Grandson lijkt ook nog wat meer op het grensvlak te liggen, maar een IDLES of Fat Dog wil ik nog wel eens overslaan. Vandaar vooral de twijfel tussen 17-19u (waarschijnlijk inderdaad Thundercat en daarna dus Venna of Teezo).
 
  • Winning
Waarderingen: Novis95

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Jazeker. Naast de oude plek van de Bravo. Ik dacht dat je voor 3,5 munt naar binnen kon toen.
Omgerekend naar nu iets van 2,5€ ofzo.
 

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Was er ooit een doorgang naar Walibi?:eek:
Ja en met je LL kaartje kon je gratis naar Walibi.

Muziek begon op vrijdag pas eind van de middag ofzo, dus als je 's ochtends je tentje had neergeplempt was dat een prima activiteit voor een paar uur.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Ik geniet er zomers van om dit te maken en ervaring leert dat er niets van terecht komt

09.00 am Aankomst rij
10.00 am Tent opzetten
11.00 am Ik Trakteer
12.00 am Drinks en naar terrein
13.00 pm david kushner
14.00 pm FUTURE UTOPIA
15.00 pm SNACKS (SPRINGROLLS) + de schouders van Roxanne van Iperen
16.00 pm SCIENCE of vintage shoppen + COCKTAILHUIS
17.00 pm BIG THIEF
18.15 pm TERUG NAAR TENT
19.00 pm SLAAPJE
20.00 pm TERUG NAAR TERREIN + ETEN BIJ TRAITEUR PEPERWORTEL
21.00 pm WUNDERHORSE MET J
22.00 pm DWALEN MET G
22.45 pm JUSTICE
00.00 am INTERPLENETARY CRIMINAL
01.00 am INTERPLENETARY CRIMINAL
02.00 am SCHOOL OF LIFE al open?
03.00 am YOUNG MARCO
04.00 am YOUNG MARCO
Fijn dat je de spontaniteit ook alvast hebt ingepland ;)
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc, daily en Novis95

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
311
Liever wat meer ruimte in de tent, dan dat het volstaat met mensen die het niet zo interesseert maar verder niets beters te doen hebben! Heb ook het idee dat men zich beter gedraagt als het meer de liefhebbers zijn. Niet alleen als het om bijvoorbeeld het praten door een show gaat, maar ook bijvoorbeeld vwb etiquette in een moshpit. Zou daarom ook bij een act als Joost niet zo gauw in de pit duiken, voelt voor mij (wellicht onterecht) toch alsof je daar meer kans hebt dat mensen er met de ellebogen omhoog inspringen en flink gaan staan schoffelen.
Fair enough, vraag me alleen af of we wel genoeg mensen gaan hebben voor een pit.
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.680
Ja en met je LL kaartje kon je gratis naar Walibi.

Muziek begon op vrijdag pas eind van de middag ofzo, dus als je 's ochtends je tentje had neergeplempt was dat een prima activiteit voor een paar uur.
Ahh weerw at geleerd, kan me dat nu eigenlijk niet voorstellen dat je op Lowlands bent, waar bijna 24/7 wel iets te beleven is en je er dan voor kiest om even naar Walibi te gaan.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
240
262
Ahh weerw at geleerd, kan me dat nu eigenlijk niet voorstellen dat je op Lowlands bent, waar bijna 24/7 wel iets te beleven is en je er dan voor kiest om even naar Walibi te gaan.
Ik ben ook wel eens naar Walibi geweest voor een uurtje oid, dronken in achtbanen was toch een slecht idee.
Koste volgens mij toen wel een paar muntjes, maar niet veel
 
  • Haha
Waarderingen: Royke

Athos

Support act
13 jul 2023
978
1.510
Ahh weerw at geleerd, kan me dat nu eigenlijk niet voorstellen dat je op Lowlands bent, waar bijna 24/7 wel iets te beleven is en je er dan voor kiest om even naar Walibi te gaan.
Was best tof om ff het Lowlandsterrein en de camping te bekijken vanuit de Condor, het reuzenrad of de Space Shot.
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz

Gebruikers die dit onderwerp bekijken