Lowlands 2024

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Geen idee of dit helder genoeg is zo.
Het lastigste stukje is het begin van de lijn. Daar kwam ook de brug over Lake LL uit. Daar zo snel mogelijk op het gras links en links aanhouden onder de vlaggen door en ergens links de Alpha in. Zelf kiezen hoe ver naar voren.

En altijd naar binnen naar het midden lopen. Er is daar meer plek dan aan de rand
Skrillex - Justice wordt zo een stuk makkelijker! Super bedankt
 
  • Winning
Waarderingen: StevieU2

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Deze oude man heeft juist de call gemaakt vrijdagochtend pas te komen.

Merk dat 3 dagen de max is van m'n uithoudingsvermogen. Ennn voor veel vrienden ook. Die gaan zondag al naar huis. Maaar vind ik zonde van de muziek die dag.

Overigens wel lid van de groepscampingmaffia moet ik eerlijk bekennen :(
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
42
63
Mijn top 3 per dag. Zaterdag met afstand de drukste dag voor mij. Laat heel wat dingen schieten zodat ik andere optredens helemaal kan bekijken (Overmono, Romy, Benwal 🥲). Zondag met afstand de rustigste. Eigenlijk wil ik alleen Barry en Nas écht graag zien.

Vrijdag:
1) Kae Tempest
2) Interplanetary Criminal
3) Justice

Zaterdag:
1) Skin On Skin
2) Jorja Smith
3) Lander en Adriaan

Zondag:
1) Nas
2) Barry Can’t Swim
3) Bambounou b2b Mama Snake
Interplanetary criminal helemaal over het hoofd gezien op de line up. Wordt feesie in de India!
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke en daily

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Ik ben benieuwd hoe vroeg het dit jaar vast staat op de wegen rond LL, maar ik vrees nog vroeger dan vorig jaar 😬
Ja ben hier ook benieuwd naar! Verwacht in ieder geval net als vorig jaar dat je er heel vroeg moet zijn (rond 07:00) om niet in een lange file terecht te komen. Vorig jaar zijn we om 06:30 vertrokken vanuit Rotterdam en dat was in ieder geval te laat.
 

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Verkoopstats 2024:

Donderdag 8 augustus
Ticketswap: Nog 639 tickets te kopen, goedkoopste 260 euro
Ticketmaster: Nog 577 resale tickets vanaf 255

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262

Woensdag 7 augustus
Ticketswap: Nog 620 tickets te kopen, goedkoopste 262,03 euro
Ticketmaster: Nog 587 resale tickets vanaf 229,50(!) (goedkoopster daarna 255).

Note: er komen soms kaartjes van 1-2 tientjes lager voorbij die zijn dan snel weg
 
Laatst bewerkt:

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Ja ben hier ook benieuwd naar! Verwacht in ieder geval net als vorig jaar dat je er heel vroeg moet zijn (rond 07:00) om niet in een lange file terecht te komen. Vorig jaar zijn we om 06:30 vertrokken vanuit Rotterdam en dat was in ieder geval te laat.
Wij liepen voor de brug bij Elburg ook al voor 8 uur vast.
Nog even en we krijgen van die Pinkpop taferelen van vroeger, waar iedereen de hele nacht op een stoeltje voor de ingang van de campings bivakeerde.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Verkoopstats 2024:

Donderdag 8 augustus
Ticketswap: Nog 639 tickets te kopen, goedkoopste 260 euro
Ticketmaster: Nog xxx resale tickets vanaf 255

Zondag 4 aug
Ticketswap: Nog 524 tickets te kopen, goedkoopste 276 euro
Ticketmaster: Nog 553 resale tickets vanaf 275

Maandag 5 augustus
Ticketswap: Nog 562 tickets te kopen, goedkoopste 270 euro
Ticketmaster: Nog 573 resale tickets vanaf 253-275,4

Dinsdag 6 augustus
Ticketswap: Nog 576 tickets te kopen, goedkoopste 267 euro
Ticketmaster: Nog 566 resale tickets vanaf 262

Woensdag 7 augustus
Ticketswap: Nog 620 tickets te kopen, goedkoopste 262,03 euro
Ticketmaster: Nog 587 resale tickets vanaf 229,50(!) (goedkoopster daarna 255).

Note: er komen soms kaartjes van 1-2 tientjes lager voorbij die zijn dan snel weg
577 op ticketmaster.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
[...] Verwacht in ieder geval net als vorig jaar dat je er heel vroeg moet zijn (rond 07:00) om niet in een lange file terecht te komen. [....]
Ja 7:00/7:30 is wel het laatste wat je er wil zijn, als je niet in de file wilt staan. Wij gaan sinds een aantal jaar de avond van te voren al naar een huisje in de buurt, zodat we de donderdagochtend nog maar een minuutje of 5-10 hoeven te rijden naar de poort. Is net even wat meer werk op de woensdagavond, maar tegelijkertijd ook wel een erg lekkere manier om in de Lowlands-sfeer te rollen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
918
1.681
Wij liepen voor de brug bij Elburg ook al voor 8 uur vast.
Nog even en we krijgen van die Pinkpop taferelen van vroeger, waar iedereen de hele nacht op een stoeltje voor de ingang van de campings bivakeerde.
Wij zijn in 2019 naar Lowlands gegaan en toen hebben we de keuze gemaakt om gewoon gek te doen, en om 5 uur te vertrekken vanuit Rotterdam, moet eerlijk zeggen dat dat ideaal was, je staat wel een tijdje te wachten voordat het open gaat, maar uiteindelijk als één van de eerste het parkeerterrein op en bijna vooraan bij de poorten.

Er zijn volgens mij ook bij LL elk jaar een aantal mensen die de nacht van te voren al klaarzitten om het terrein op te gaan.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Voor wie het interessant vindt (en die negativiteit vind ik verder nu wel een beetje een grijsgespeelde plaat, dat de headlinespot een matige gok is weten we nu wel), op basis van setlistfm van de tryouttour van Goldband kun je goed zien dat de hits uit Betaalbare Romantiek veelvuldig terugkomen. Daarnaast zijn de meeste nummers die ze laten terugkomen uit Samen Tegen Elkaar wat mij betreft nog de meest prima nummers van het album (zoals You & Me, Sex, Het is Voorbij, Stop met Kijken). Morgen staan ze op Sziget, dan zal wel de definitieve setlist duidelijk worden.
Verwacht daar toch een andere setlist. Spelen halverwege de dag op het 2e podium. Verwacht hier ook wel wat gastartiesten, die je niet even laat overvliegen naar Hongarije.
 
  • Leuk
Waarderingen: rrr

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
Als ik de tijden lees van vertrekken ben ik toch wel blij dat ik eens kan uitslapen door de groepscamping. Vorig jaar stond ik 4:30 op en reed ik om 6:00 bij het tankstation op de A1. Ik ging even tanken en maakte een praatje met het personeel. Hij zei: jullie zijn wel wat laat he?
Ik zeg: hoe bedoel je? hij zegt: er zijn echt al honderden mensen langsgeweest die onderweg waren naar lowlands :D
Dat was om 6:00... op dat moment had ik besloten om het dit jaar eens anders aan te pakken.

Daarna nam ik ook nog eens de verkeerde afslag waardoor ik helemaal achterin de rij kwam te staan met de auto. Vrienden die de juiste afslag namen waren 50 minuten eerder binnen.. neem dus de juist ;) Maarach, de voorpret in de auto/file is geweldig.
 

Chewingmountain

Playlistbediener
12 aug 2023
10
12
Ik begrijp niet zo wat er mis is met een beetje file en achteraan aansluiten in de rij. Voor mij gewoon onderdeel van het hele weekend Lowlands. Ik ben gelukkig, kijk mijn ogen uit en schept meteen een band met anderen die gelijk opentrekken. Mooi toch 🥰 vorig jaar om half 8 betrokken en prima plek gevonden!
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
209
410
Als ik de tijden lees van vertrekken ben ik toch wel blij dat ik eens kan uitslapen door de groepscamping. Vorig jaar stond ik 4:30 op en reed ik om 6:00 bij het tankstation op de A1. Ik ging even tanken en maakte een praatje met het personeel. Hij zei: jullie zijn wel wat laat he?
Ik zeg: hoe bedoel je? hij zegt: er zijn echt al honderden mensen langsgeweest die onderweg waren naar lowlands :D
Dat was om 6:00... op dat moment had ik besloten om het dit jaar eens anders aan te pakken.

Daarna nam ik ook nog eens de verkeerde afslag waardoor ik helemaal achterin de rij kwam te staan met de auto. Vrienden die de juiste afslag namen waren 50 minuten eerder binnen.. neem dus de juist ;) Maarach, de voorpret in de auto/file is geweldig.
Wat mij betreft hét voordeel van easy camp; op een normale tijd aankomen en toch een prima spot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken